Medicalis Tønsberg AS

Kammegaten 8 3110 Tønsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Medicalis Tønsberg AS

TRYGG OG OMSORGSFULL.

Lege: Christian Smedsrud Skrevet

Jeg har brukt Dr.Smedsrud som fastlege i over 11 år, og følte meg godt ivaretatt allerede ved første besøk. Han er en faglig dyktig og omsorgsfull lege som har fulgt meg opp på en god måte. Når du har kommet inn til timen så tar han seg tid til å se deg og lytte til det du har å si. Han har fulgt meg gjennom kreftdiagnoser og perioder med psykiske plager, og han har alltid møtt meg på en trygg og god måte.Det føles ekstra trygt å ha en lege som har fulgt meg lenge og kjenner meg godt. Når det har vært nødvendig å henvise videre har det blitt gjort, og han har satt av tid til samtale når det har vært behov for det. Også e-konsultasjoner har fungert greit, og jeg har fått hastetime når det har vært nødvendig. En dyktig, blid og imøtekommende lege som kan anbefales.

Effektiv og saklig

Lege: Thomas Bruno Mulrooney Skrevet

Mulrooney fremstår som kompetent, sikker og effektiv. Han tar seg likevel tid nok til en grundig og trygg håndtering av problemene som tas opp og diagnoser og råd virker gode.

Tilstede og kunnskapsrik

Lege: Christian Smedsrud Skrevet

Dr. Smedsrud er faglig dyktig og har en trygg væremåte. Han er flink til å se helheten både når det gjelder det fysiske og psykiske. Jeg føler meg både sett og hørt og fulgt opp på en svært god måte.

Faglig dyktig og ser "hele mennesket"

Lege: Christian Smedsrud Skrevet

Har hatt Dr.Smedsrud som fastlege siden 2015, og har hele veien opplevd å bli godt ivaretatt. Han er faglig sterk, rask til å henvende deg videre dersom det er behov for spesialist vurdering, og ser helhetlig på både fysisk og psykisk helse. Jeg opplever at jeg blir både sett og hørt hos min fastlege.

Han er dessverre kronisk sent ute, noe man har lært seg til å planlegge etter, men når du først er inne så gir han deg den tiden du trenger.
Han er også veldig tydelig på at den tilmålte tiden som er satt for å gjennomføre en konsultasjon ikke er nok, og bruker nok mye av egen tid på å følge opp pasienter.
Det er dessverre leger som Dr.Smedsrud som blir offer for det vanvittige presset som ligger på fastlegene.

Alf Christian olsen

Lege: Alf Christian Olsen Skrevet

Very patient and extremely very proffesional & very good with his patients."He is real, very very reliable I felt so relaxed & comfortable i ll recommend him 💯% & look so forward to having him as my practitioner GP With warm regards
Satisfied Patient