Bilal Yaqub
Mann, 34 år
Spesialisering
Godkjenning
Ledige plasser
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass
Han er veldig flink til å lytte og tilsynelatende tar deg på alvor, men har han bestemt seg for at du har en diagnose (som senere kan vise seg å være helt feil), så fokuserer han kun på det. Han gav Cosylan til sønnen min på 8 år, og kikket ikke i halsen hans en gang, og vi fant senere ut at han hadde halsbetennelse... Så han er lett å styre, og lett å be om spesifikke ting, hyggelig og alt det der, men virker lite interessert i å finne ut om det kan være noe annet.
Kunnskapsrik og empatisk, godt informert om meg i forkant, så ikke mye på skjermen, men god øyekontakt og åpen, fin dialog.Det er min første gang som pasient på dette legesenteret. Veldig godt inntrykk!
Dette er en lege som virkelig bryr seg om pasienten. Henviser videre og tar alltid nødvendige blodprøver og tester. Kunnskapsrik og empatisk, har alltid et smil på lur. Føler meg trygg og heldig som får ha Bilal som lege.
Jeg fikk en god følelse etter å ha vært hos ham. Han hadde satt seg inn i informasjon om meg på forhånd. Tok meg som pasient på alvor. Lyttende og hyggelig.