Karoline Winther

Autorisasjon (2016)

Karoline Winther er en av 57 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Karoline Winther

Bør gå i seg selv!

Første inntrykket var så veldig bra. Men gradvis har det endret seg til det verre. Ting hun tidligere har sagt skal følges opp blir nå mer og mer bagatellisert og dyttet unna. Nå virker hun mer og mer nedlatende og snakker til meg som jeg var ett barn. Jeg var positiv og strøk meg dessverre fra venteliste til annen lege, men nå må jeg tilbake dit på venteliste igjen. Det er tydelig at førsteinntrykket mitt var feil.

Smart og positiv

Hun er veldig blid og positiv, kunnskapsrik og smart. Føler jeg ble godt tatt i mot. Hun var også effektiv og rask.

Lite ivaretakelse

Opplever henne som kald og forutinntatt. Lytter til meg, men virker ikke som om hun tar inn over seg mine opplevelser av sjukdomsbildet og spørsmål om hjelp og oppfølging.
Manglende tillit og opplevd dårlig ivaretakelse av meg som pasient, over tid, har nå ført til at jeg er på venteliste til ny lege (som dessverre tar tid).

Dyktig lege

Opplever meg svært godt ivaretatt av Karoline. En av de beste fastlegene jeg har vært hos. Anbefales på det varmeste.

Selvhøytidelig

En lege som ikke lytter til meg som pasient. Holder seg til det hun har lest seg opp på, og bryr seg ikke om mine erfaringer om egen sykdom. Synes dette er trist. Har satt meg på venteliste hos annen lege, men det tar dessverre tid.