Rønvik Legesenter

Fjellveien 1 8012 Bodø

Siste vurderinger av Rønvik Legesenter

Imøtekommende og dyktig

Lege: Randi Beate Sjøvoll Skrevet

Fantastisk lege som jeg føler tar meg på alvor. Lytter, er ydmyk og kunnskapsrik, jeg føler meg veldig ivaretatt hos henne.

Dyktig, kommunikativ, serviceinnstilt

Lege: Randi Beate Sjøvoll Skrevet

...er bare noen av honnørordene jeg vil bruke om Randi S. Har hatt henne som fastlege i 12? år, og har beholdt henne etter at jeg begynte å jobbe i Oslo. Hun stilte riktig diagnose på ikke innlysende tilstand, bare på telefon, og ordner opp med henvisninger til spesialist når nødvendig. Tilbyr telefontimer, reseptbestilling i Rønvik legesenters nettportal osv., noe som gjør fjernkommunikasjon mulig.

Interessert og dyktig

Lege: Randi Beate Sjøvoll Skrevet

Svært fornøyd med Randi som fastlege, beste jeg har hatt i løpet av mine 30 år. Hyggelig og imøtekommende! Tar dessverre litt lang tid å få time, noe som ikke er hennes feil.

Omsorgsfull lege

Lege: Tore Michaelsen Skrevet

Tore har vært min fastlege over mange år. Jeg har alltid følt meg godt ivaretatt og blitt behandlet med respekt. Opplever at han har et sterkt ønske om å gjøre det beste for meg. En flott fastlege som alltid har et smil på lur!

Ikke fornøyd

Lege: Randi Beate Sjøvoll Skrevet

Vanskelig å få legetime hos. Når jeg endelig fikk time så ble jeg ikke tatt alvorlig å tillstanden min forverret seg ekstremt masse.