Rønvik Legesenter

Telefonnummer75 58 60 1075 58 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fjellveien 1 8012 Bodø

Siste vurderinger av Rønvik Legesenter

Omsorgsfull lege

Lege: Tore Michaelsen Skrevet

Tore har vært min fastlege over mange år. Jeg har alltid følt meg godt ivaretatt og blitt behandlet med respekt. Opplever at han har et sterkt ønske om å gjøre det beste for meg. En flott fastlege som alltid har et smil på lur!

Ikke fornøyd

Lege: Randi Beate Sjøvoll Skrevet

Vanskelig å få legetime hos. Når jeg endelig fikk time så ble jeg ikke tatt alvorlig å tillstanden min forverret seg ekstremt masse.

Sur og frekk

Lege: Natalia Leonidovna Danielsen Skrevet

Første timen min hos henne, kikket hun på klokka hele tiden og jeg fikk ikke forklart halvparten av det jeg ønsket å fortelle. Tenkte at hun hadde en dårlig dag og ville gi henne en sjanse. Men hun er sånn hver eneste time, og jeg føler nesten jeg får kjeft fordi jeg kommer til time. Innimellom skimter en liten omsorgsfull gest, men den går fort over. Jeg sliter med psykiske plager og dette virket det som om hun ikke ville høre på engang. Så om du ønsker en lege som lytter til deg og viser litt omsorg, er ikke dette legen for deg. Hun er sikkert dyktig i sitt felt, men det er ikke som en omsorgsfull person. Jeg kvier meg ekstremt for å bestille time hos henne. Håper noen tar tak i dette med henne og kanskje gir henne et lite kurs i hvordan snakke til sine pasienter.

Nedlatende

Lege: Natalia Leonidovna Danielsen Skrevet

Opplevde henne som nedlatende, alle er slitne osv. Hørte ikke hva jeg sa men avviste symptomer og ønsker. Fikk heldigvis tatt blodprøver slik at alvorlig sykdom ble oppdaget. Lege reagerte da raskt og satte i gang behandling og henvisning til spesialist umiddelbart. Byttet fastlege likevel fordi jeg ønsker en lege som tar meg på alvor og med gjensidig respekt. På grunn av rask og god behandling må jeg gi 3 kryss.

Nei nei nei

Lege: Razaw Kamal Skrevet

Hørte ikke på hva jeg fortalte henne og virket stresset og hadde ikke tid til å lytte. Hadde helt feil fokus på hva problemet var. Anbefales ikke