Rønvik Legesenter

Fjellveien 1 8012 Bodø

Siste vurderinger av Rønvik Legesenter

Dyktig, kommunikativ, serviceinnstilt

Lege: Randi Beate Sjøvoll Skrevet

...er bare noen av honnørordene jeg vil bruke om Randi S. Har hatt henne som fastlege i 12? år, og har beholdt henne etter at jeg begynte å jobbe i Oslo. Hun stilte riktig diagnose på ikke innlysende tilstand, bare på telefon, og ordner opp med henvisninger til spesialist når nødvendig. Tilbyr telefontimer, reseptbestilling i Rønvik legesenters nettportal osv., noe som gjør fjernkommunikasjon mulig.

Interessert og dyktig

Lege: Randi Beate Sjøvoll Skrevet

Svært fornøyd med Randi som fastlege, beste jeg har hatt i løpet av mine 30 år. Hyggelig og imøtekommende! Tar dessverre litt lang tid å få time, noe som ikke er hennes feil.

Omsorgsfull lege

Lege: Tore Michaelsen Skrevet

Tore har vært min fastlege over mange år. Jeg har alltid følt meg godt ivaretatt og blitt behandlet med respekt. Opplever at han har et sterkt ønske om å gjøre det beste for meg. En flott fastlege som alltid har et smil på lur!

Ikke fornøyd

Lege: Randi Beate Sjøvoll Skrevet

Vanskelig å få legetime hos. Når jeg endelig fikk time så ble jeg ikke tatt alvorlig å tillstanden min forverret seg ekstremt masse.

Sur og frekk

Lege: Natalia Leonidovna Danielsen Skrevet

Første timen min hos henne, kikket hun på klokka hele tiden og jeg fikk ikke forklart halvparten av det jeg ønsket å fortelle. Tenkte at hun hadde en dårlig dag og ville gi henne en sjanse. Men hun er sånn hver eneste time, og jeg føler nesten jeg får kjeft fordi jeg kommer til time. Innimellom skimter en liten omsorgsfull gest, men den går fort over. Jeg sliter med psykiske plager og dette virket det som om hun ikke ville høre på engang. Så om du ønsker en lege som lytter til deg og viser litt omsorg, er ikke dette legen for deg. Hun er sikkert dyktig i sitt felt, men det er ikke som en omsorgsfull person. Jeg kvier meg ekstremt for å bestille time hos henne. Håper noen tar tak i dette med henne og kanskje gir henne et lite kurs i hvordan snakke til sine pasienter.