Rønvik Legesenter

Om vurderingene

Siste vurderinger av behandlere ved Rønvik Legesenter

Fantastisk

Lege: Karoline Winther Skrevet

Føler meg veldig godt ivaretatt hos min fastlege. Tar seg god tid, gjør nøye undesøkelser og følger tett opp.

Bør gå i seg selv!

Lege: Karoline Winther Skrevet

Første inntrykket var så veldig bra. Men gradvis har det endret seg til det verre. Ting hun tidligere har sagt skal følges opp blir nå mer og mer bagatellisert og dyttet unna. Nå virker hun mer og mer nedlatende og snakker til meg som jeg var ett barn. Jeg var positiv og strøk meg dessverre fra venteliste til annen lege, men nå må jeg tilbake dit på venteliste igjen. Det er tydelig at førsteinntrykket mitt var feil.

Smart og positiv

Lege: Karoline Winther Skrevet

Hun er veldig blid og positiv, kunnskapsrik og smart. Føler jeg ble godt tatt i mot. Hun var også effektiv og rask.

Lite ivaretakelse

Lege: Karoline Winther Skrevet

Opplever henne som kald og forutinntatt. Lytter til meg, men virker ikke som om hun tar inn over seg mine opplevelser av sjukdomsbildet og spørsmål om hjelp og oppfølging.
Manglende tillit og opplevd dårlig ivaretakelse av meg som pasient, over tid, har nå ført til at jeg er på venteliste til ny lege (som dessverre tar tid).

Dyktig lege

Lege: Karoline Winther Skrevet

Opplever meg svært godt ivaretatt av Karoline. En av de beste fastlegene jeg har vært hos. Anbefales på det varmeste.