Amna Hussain

Autorisasjon (2017)

Ingen på venteliste

Aklinikken Lørenskog Telefonnummer22 99 95 0022 99 95 ...
Skårersletta 18 1473 Lørenskog
Amna Hussain er en av 36 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Amna Hussain

Dyktig og forståelsesfull

Kjempe fornøyd med Amna! Har lenge lett etter en dyktig og forståelsesfull lege - og har endelig funnet det her. Hyggelig, lytter på pasienten, forståelsesfull, følger opp og gjør sitt beste for å finne ut av problemene. Anbefales absolutt videre!

Kjempe flink og dyktig

Veldig fornøyd med legen. Veldig flink og dyktig til å lytte og høre på pasienten. Anbefales til alle.

Ung og kunnskapsrik lege, anbefales!

Har hittil hatt kun en fysisk konsultasjon med fastlegen, men har hatt flere kontakter før dette på e-konsultasjon, hvor jeg fikk tilbakemelding samme dag eller neste dag. Nettsiden er enkel å bruke for å bestille time og fornye resepter.
Jeg blir hentet inn til timen på minuttet, som etter min erfaring er sjelden! Dette sannsynligvis fordi pasientlisten hennes ikke er full enda, men jeg har erfaring med fastleger som har 5 pasienter på en dag og er 2 timer forsinket allikevel, så det er absolutt tegn på en effektiv lege!
På timen har legen lest seg opp på journalen og er forberedt. Hun forklarer godt hvilken behandling hun anbefaler og hvorfor, stiller gode spørsmål og informerer om alternativene. Sørger for å sette opp til kontroll.
Oppleves som trygg, imøtekommende, rolig og kunnskapsrik. Føler at hun viser personlig interesse, og åpner for at pasienten kan dele det man har på hjertet.
Enkelt å få kontakt med legen på e-konsultasjon, men har dessverre ikke kommet gjennom på telefon til kontoret. Var heller ingen sekretær tilstede når jeg var der på grunn av sykdom, så kan ikke si noe på opplevelsen av helsesekretærene. Det skal sies at mange sliter med bemanning for tiden, så dette går seg til.

Dyktig og empatisk lege

Jeg var hos henne da hun var vikar for min fastlege på Colosseum - klinikken i Oslo. Hun var god til å lytte, hadde en behagelig måte å være på, var effektiv og kom med konstruktive løsninger. Jeg ble alltid tatt på alvor, og hun fulgte grundig opp . Jeg synes det er leit at hun ikke er på colosseumklinikken lengre. Ville gjerne hatt henne som fastlege, men det blir for lang vei å dra til Lørenskog.Jeg gir henne min beste anbefaling!

Flink og god personlighet som har kompetens!

Jeg har hatt Dr. Hussain Amna hos Colosseum Med.senter litt over 1 år og fikk høre at hun ikke jobber der lenger nå. Så synd. Hun lytter og er der og møter pasient med empati og har mye kunnskap. Hun følger alltid opp og anbefaler. Savner henne faktisk. Hun er en flink og god lege.