Rødtvedt Legesenter AS

Kakkelovnskroken 2 0954 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Rødtvedt Legesenter AS

Lite serviceinnstilt og glemsom

Lege: Arnold John Ngugi Molvær Skrevet

Jeg opplever at legen ikke henger med og er ukonsentrert. Vedkommende er ikke digital, vanskelig å nå gjennom pasientsky og helsenorge. Følger ikke opp meg og mine barn. Er nok blid og snill når man først er hos han, men det hjelper lite når man ønsker oppfølging pr. telefon eller kontakt gjennom digitale flater. Henger liksom ikke med dagens digitale løsninger som forenkler både våres og hans hverdag.

Legen er ok, vikaren ikke!

Lege: Sangeetha Moganadas Skrevet

Er så lei av å komme til vikaren. Hun er så uempatisk og får deg til å tro at du overdriver. Tar ikke deg seriøst i det hele tatt. Mener hun kjenner kroppen din bedre enn degselv. I det jeg får ny lege så stikker jeg! Ikke verdt å gå til en lege når det er en sånn en du møter.
I tillegg får du sjeldent time uansett og når du kommer må du vente lenge før det blir din tur.

trygg lege som tar seg tid til deg,føler meg godt ivaretatt

Lege: Arnold John Ngugi Molvær Skrevet

meget dyktig og har tid til deg som pasient
føler meg godt ivaretatt synd må vente lenge på time synd det er vanskelig og komme frem på tlf,alt for lang ventetid

Trygg og kunnskapsrik lege

Lege: Arnold John Ngugi Molvær Skrevet

Super lege som tar pasientene på alvor. Nøyaktig, kunnskapsrik og med godt humør! Kort ventetid. Jeg følte meg trygg på at det han sa var riktig.

Ukonsentrert og utilgjengelig

Lege: Arnold John Ngugi Molvær Skrevet

Byttet til denne legen før i år men ikke vært fornøyd. Føler han ikke er med i timene med meg og at jeg må gjenta meg selv støtt og stadig. Han er og utilgjengelig. Må vente opptil 45 min på telefonen til legesenteret samt han svarer veldig skjelden pasientsky og meldinger. Følger heller ikke opp avtaler. Gir ikke beskjed om han er fraværende og jeg har time.