Rødtvedt Legesenter AS

Kakkelovnskroken 2 0954 Oslo

Siste vurderinger av Rødtvedt Legesenter AS

Dyktig lege som lytter til pasienten

Lege: Sadia Ibrahim Skrevet

Hadde for en tid tilbake, Sadia som fastlege. Hun flyttet og jeg savner henne veldig. Hun lyttet, tok tak i ting, fikk sendt en videre, behadlet meg med respekt og en genuin interesse for å få problemet løst. Det skulle vært flere leger som Sadia!

Flott lege

Lege: Sadia Ibrahim Skrevet

Jeg har hatt henne som lege i 3 år hvor jeg har vært hos henne jevnlig. Hun tar seg passe tid i timene - god tid når det trengs og er effektiv ellers.

Jeg har trengt oppfølging pga depresjon. Hun er opptatt av å se helheten - jobbsituasjon, eventuelle andre sykdommer, sykmelding versus aktivitet og ulike medisiner. Jeg er veldig fornøyd med den langvarige oppfølgingen.

Jeg har opplevd henne litt brå under en gynekologisk undersøkelse - men jeg er mer sensitiv der enn de fleste andre.

De legesekretærene jeg har møtt de siste gangene er både flinke og hyggelige.

Solid erfaring god formidler

Lege: John Eddy Grønseth Skrevet

Oppleves som erfaren og kunnskapsrik. God til å forklare årsak, sammenhenger og konsekvenser.
Effektiv og trygg.

Utrolig god lege

Lege: John Eddy Grønseth Skrevet

Han er god til å høre etter hva som blir sagt. Forklarer godt hva slags sykdom det er og hvordan behandling skal foregå. Føler meg veldig trygg hver gang jeg går til han.

Er det noe tvil, så er han også veldig flink til å sende til spesialist, eller ta prøver, og han følger opp med resultater.

Særdeles dyktig lege

Lege: Sadia Ibrahim Skrevet

Sadia Ibrahim er en særdeles dyktig lege, samtidig som hun er et godt medmenneske. Det er lett å prate med henne og hun lytter til det som blir sagt, stiller gode oppfølgingsspørsmål og tar situasjonen på alvor. Hun tar heller en prøve for mye, enn en for lite. Vi er veldig, veldig fornøyd med henne som lege.