Rødtvedt Legesenter AS

Telefonnummer22 82 10 2022 82 10 ...
Kakkelovnskroken 2 0954 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Rødtvedt Legesenter AS

Lege: Shahelia Sharmin Skrevet

Jeg har vært på Rødtvet legesenter for å besøke legen, og heldigvis møtte jeg Dr Shahelia Sharmin og hun var veldig intelligent og tok seg av problemet mitt med omsorg og vennlighet. I fremtiden vil jeg velge henne som min fastlege.

Fantastisk

Lege: Shahelia Sharmin Skrevet

Jeg kom til Shahelia for første gang for snart ett år siden, og aldri har jeg følt meg så hørt som av henne!
Hun lytter til deg, du blir tatt på alvor, og man føler seg godt ivaretatt. Hun har hjulpet meg på veien videre i alt hun kan, og er en god støtte å vite at jeg har. Veldig behagelig å snakke med, jeg har bare positive ting å si om henne, anbefales på det sterkeste!

En fantastisk lege

Lege: Arnold John Ngugi Molvær Skrevet

Dette må være den beste fastlegen i Norge. Han har en vennlig fremtoning, og du sitter igjen med en følelse av å bli tatt på alvor med både små og store helsebekymringer. Han tar seg alltid god tid, lytter og forklarer grundig på spørsmål. Han er imøtekommende og finner alltid en løsning. Han er rask til å henvise videre når det er nødvendig.

Bunnsolid

Lege: Sangeetha Moganadas Skrevet

Sangeetha Moganadas følger alltid opp lynkjapt, svarer på meldinger gjennom Helsenorge-appen på få minutter, og kombinasjonen av effektiv og lyttende er i hvert fall midt i blinken for meg. Jeg blir litt i stuss av noen av tilbakemeldingene under. Kanskje hun kan virke litt røff på noen? Selv føler jeg bare at jeg møtes med respekt og aldri undervurderes. Jeg beholdt henne som fastlege selv om jeg flyttet ganske langt av sted.

Anbefaler ikke denne legen

Lege: Sangeetha Moganadas Skrevet

Første inntrykket virket dette som en oppegående lege, som brydde seg, og tok seg tid, men der stopper det. Dette er en lege som er meget ærekjær å setter seg selv så høyt at det går utover pasientens ve og vel. Hun følger lite opp svar på prøver, eller anmodninger fra sykehus. Hun bruker mer tid på å kverulere/diskutere enn å finne løsninger. Man sitter nesten 1 time å venter på å komme inn til avtalt time, dette er gjentagende. Styr unna!!!