Rødtvet Legesenter AS

Kakkelovnskroken 2 0954 Oslo

Siste vurderinger av Rødtvet Legesenter AS

Nøye, seriøs og medmenneskelig

Lege: Sadia Ibrahim Skrevet

Er veldig fornøyd med Sadia! Hun er nøye, tar heller en prøve ekstra og tar seg tid til å vurdere og følge dette opp. Er hun usikker, rådfører hun seg med andre for å komme frem til en årsak. I tillegg virker det som hun lytter til det man sier og tar seg tid til å følge opp skikkelig!

Grundig og god

Lege: Sadia Ibrahim Skrevet

En fastlege som følger godt opp, tenker helhet og er menneskeklok. Hun passer også på å sjekke "det ordinære" i tillegg, selv om man kontakter henne for spesifikke problemer.

Dyktig lege som lytter til pasienten

Lege: Sadia Ibrahim Skrevet

Hadde for en tid tilbake, Sadia som fastlege. Hun flyttet og jeg savner henne veldig. Hun lyttet, tok tak i ting, fikk sendt en videre, behadlet meg med respekt og en genuin interesse for å få problemet løst. Det skulle vært flere leger som Sadia!

Flott lege

Lege: Sadia Ibrahim Skrevet

Jeg har hatt henne som lege i 3 år hvor jeg har vært hos henne jevnlig. Hun tar seg passe tid i timene - god tid når det trengs og er effektiv ellers.

Jeg har trengt oppfølging pga depresjon. Hun er opptatt av å se helheten - jobbsituasjon, eventuelle andre sykdommer, sykmelding versus aktivitet og ulike medisiner. Jeg er veldig fornøyd med den langvarige oppfølgingen.

Jeg har opplevd henne litt brå under en gynekologisk undersøkelse - men jeg er mer sensitiv der enn de fleste andre.

De legesekretærene jeg har møtt de siste gangene er både flinke og hyggelige.

Solid erfaring god formidler

Lege: John Eddy Grønseth Skrevet

Oppleves som erfaren og kunnskapsrik. God til å forklare årsak, sammenhenger og konsekvenser.
Effektiv og trygg.