Ida Marie Skumlien Sandvand

Autorisasjon (2013)

Ida Marie Skumlien Sandvand er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ida Marie Skumlien Sandvand

Trygg og god lege

Hun var veldig flink og tok seg god tid med barnet. Hun forklarte tydelig og utredet grundig. Vi fikk all hjelpen vi trengte.

Forferdelig lege

Jeg var hos henne første gangen. Kommet med problemet, hun sier at jeg må vente et par uker, kanskje det skal borte. Hvis ikke, kom igjen.
Når du sier at du ikke kan høre med ett øre, hun sier at begge ører ser ut like. Useriøst! Jeg spurte, kanskje hun kan videresende meg til spesialist, hun sa at det er ikke nødvendig. Jeg må bare vente, alle problemer skal borte.
Jeg bytter fastlege. Aldri igjen til Ida, nei takk!

likegyldig lege

sier mye jeg "vet ikke" eller "har ikke erfaring med denne problemstillingen. "Jeg opplevde å få mere uro etter å ha snakket med henne, for hun kunne ikke hjelpe med noen ting. Hun fremstår samtidig uinteressert. Jeg kan ikke anbefale denne legen, da jeg fikk en klump i magen etter å ha snakket med henne.

Uhøffelig og ikke forståelsesfull

Har hatt Linda Nguyen Luu som var dyktig, flink og hjelpsom fastlege. Endte opp med å få Ida som fastlege. Henne setter seg IKKE inn i sykehistorie! Bedt henne via nettet om å fornye noen resepter som henne nektet om og ville jeg skulle møte opp til timen! Noe som var uforståelig! Da disse medisiner er noe jeg går på fast i over lengre tid! Ved en time endte det opp med at henne ikke trodde på det jeg sa, og måtte få frem legemiddel listen min på helsenorge for at hun ga meg mine faste medisiner! Det endte opp med oppblussing av min tilstand i dårlig retning uten medikament! Anbefaler ikke er arrogant og frekk lege!

Beste fastlegen jeg har hatt

Har kun hatt Ida som vikar på Rosenhoff, men skulle gjerne hatt henne fast. Makan til dedikasjon, ro og tid dedikert til pasientene har jeg ikke opplevd før. Hun er spesielt god på kvinnehelse, og jeg følte meg utrolig ivaretatt i forbindelse med celleprøve og oppfølging.

Tilgjengelighet er irrelevant her, for som lege er hun enestående.