Margaret Oshaug

Langflåtveien 33 4017 Stavanger
Tlf: 51 50 80 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Margaret Oshaug er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Margaret Oshaug

Tilstede i øyeblikket. Har glemt alt fra tidligere besøk.

Her føler en seg ivaretatt i øyeblikket. Dessverre er alle tidligere besøk glemt, så pasienten får ikke kontinuerlig oppfølging.
Alltid lang ventetid. Utrygt. Legen er forutinntatt og har liten tillit til pasient innspill.

Fantastisk lege!

Har hatt Margaret som lege i alle år og synes hun er meget empatisk og oppmuntrende. Uansett hvor travelt det enn er så tar hun seg tid til DEG og kommer alltid med ekstra tips til hva man gjøre for å oppnå bedre helse.

Det eneste som er negativt er at legesenteret har mange pasienter og dermed må man beregne god tid når man venter på å komme inn til bestilt time.

Veldig hyggelige og hjelpsomme ansatte.

Verdens beste fastlege

Alltid lyttende, engasjert og interessert. Tar deg som pasient på alvor, interessert i hvordan man har det både privat og på arbeid. Noe lang ventetid på venterommet grunnet hun bruker god tid på den enkelte pasient, men dette oppleves som greit siden man selv også får bruke den tiden man trenger der inne.Byttes aldri bort, kunne ikke tenkt meg en bedre lege.
Hyggelig personal på kontoret og god nettside der man selv kan føre seg opp på en av de ledige timene.

Varm og dyktig lege

Oppmerksom, omsorgsfull og dyktig lege. Man føler seg sett, og hun tar seg god tid til sine pasienter. Jeg har også alltid fått time raskt om nødvendig. Det er med tungt hjerte jeg bytter henne bort som fastlege, grunnet flytting.

Ikke bra

Vanskelig tilgjengelighet, får ikke time man trenger det som mest. Hun virker hyggelig, men hun hører ikke godt nok etter, selv om det virker slik når man er der. Neste gang har hun glemt hva man hadde planlagt å ta opp. Man får ikke dobbeltime. Hun uforutisigbar, man vet aldri hva man møter.

Ei trivelig dame fra nord

Har dessverre ikke Margaret lengre som lege pga jeg flyttet fra Stavanger,men tenker på henne av og til hvor utrolig trivelig det var å komme til henne. Selv er jeg også fra nord, men da jeg var det for siste gang og fortalte henne jeg skulle flytte sa hun til meg at jeg måtte nu bare stikke innom å si hade før jeg dro. Hun " luftet" også en ledig stilling for meg en plass hun jobbet for noen år siden.Jeg har sagt det blant helsepersonale som jeg jobbet med at Margaret kunne være en grunn for ikke å flytte fra Stavanger ;)

Ville ikke byttet fastlege med noen

Margaret Oshaug er en engasjert, grundig omsorgsfull og imøtekommende fastlege. Pga. kronisk sykdom i familien vet vi hvor mye det betyr med en god fastlege. Spesialister på sykehuset kommenterer ofte at vi har Oshaug som fastlege, for da vet de at vi følges godt opp. Det kan til tider være vanskelig å komme gjennom til legesenteret på telefon, men vi får alltid akuttime samme dag når det trengs.

Fantastisk

Vi er heldig å ha hele familien hos Dr. Oshaug. Hun virker alltid interessert. Husker oss/ting igjen enda vi ikke er der ofte. Kommer ikke til å bytte fastlege frivillig fra henne.

Gir inntrykk av å lytte men trekker for raske konklusjoner

Tilgjengeligheten er normal. Du føler at du blir sett og hørt på en veldig behagelig måte. Men jeg har opplevd at hun trekker for raske konklusjoner. Dette har fått alvorlige konsekvenser. Service på kontoret er god selv om det er noe lang ventetid.

Svært dyktig, tilstede og ser/hører pasienten

En lege som ser deg og lytter. Vurderer behandling og henvisninger til videre utredning sammen med deg, og spør alltid om det høres greit ut. Vil alltid høre hvordan du har det både i jobb og privat, og gir positiv tilbakemeldinger. Viser mye omsorg, og er tilstede i øyeblikket. Er åpen for andre spørsmål. Kan til tider ha venterommet fullt, men det gjør ingenting så lenge den enkelte får dekket sitt behov. Litt trangt venterom, men svært hyggelig service av alle.

Bra

Engasjert. Opptatt av å se hele pasienten. Bruker mye tid nå det er nødvendig.
Fine lokaler og greie medarbeidere på legesenteret.
Må ofte vente veldig lenge på venterommet før man kommer inn, men vurderer ikke å bytte lege for det:)

Den beste legen jeg har hatt

Faglig dyktig. God oppfølging. Kommuniserer meget godt med pasienten. Service ved legekontoret er også meget god