Margaret Oshaug

Autorisasjon (1984)

Køhler Legesenter Telefonnummer51 90 50 3051 90 50 ...
Lagårdsveien 78 4010 Stavanger
Margaret Oshaug er en av 128 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Margaret Oshaug

Fantastisk lege!

Har hatt Margaret som lege i alle år og synes hun er meget empatisk og oppmuntrende. Uansett hvor travelt det enn er så tar hun seg tid til DEG og kommer alltid med ekstra tips til hva man gjøre for å oppnå bedre helse.

Det eneste som er negativt er at legesenteret har mange pasienter og dermed må man beregne god tid når man venter på å komme inn til bestilt time.

Veldig hyggelige og hjelpsomme ansatte.

Verdens beste fastlege

Alltid lyttende, engasjert og interessert. Tar deg som pasient på alvor, interessert i hvordan man har det både privat og på arbeid. Noe lang ventetid på venterommet grunnet hun bruker god tid på den enkelte pasient, men dette oppleves som greit siden man selv også får bruke den tiden man trenger der inne.Byttes aldri bort, kunne ikke tenkt meg en bedre lege.
Hyggelig personal på kontoret og god nettside der man selv kan føre seg opp på en av de ledige timene.

Varm og dyktig lege

Oppmerksom, omsorgsfull og dyktig lege. Man føler seg sett, og hun tar seg god tid til sine pasienter. Jeg har også alltid fått time raskt om nødvendig. Det er med tungt hjerte jeg bytter henne bort som fastlege, grunnet flytting.

Ikke bra

Vanskelig tilgjengelighet, får ikke time man trenger det som mest. Hun virker hyggelig, men hun hører ikke godt nok etter, selv om det virker slik når man er der. Neste gang har hun glemt hva man hadde planlagt å ta opp. Man får ikke dobbeltime. Hun uforutisigbar, man vet aldri hva man møter.

Ei trivelig dame fra nord

Har dessverre ikke Margaret lengre som lege pga jeg flyttet fra Stavanger,men tenker på henne av og til hvor utrolig trivelig det var å komme til henne. Selv er jeg også fra nord, men da jeg var det for siste gang og fortalte henne jeg skulle flytte sa hun til meg at jeg måtte nu bare stikke innom å si hade før jeg dro. Hun " luftet" også en ledig stilling for meg en plass hun jobbet for noen år siden.Jeg har sagt det blant helsepersonale som jeg jobbet med at Margaret kunne være en grunn for ikke å flytte fra Stavanger ;)