Ole Arild Osmundnes

Luramyrveien 19 4313 Sandnes
Ole Arild Osmundnes er en av 58 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Ole Arild Osmundnes

Grundig og empatisk lege

Er svært fornøyd med Dr Osmundnes. Han lytter, er empatisk og framstår som kunnskapsrik. Jeg opplever at han er genuint opptatt av pasientens beste og at han alltid forsøker å finne løsning.

Det eneste negative jeg har å si er måten man møtes på i telefon/resepsjon på Lura legesenter. Jeg har nå gjentatte ganger opplevd å bli møtt litt frekt av legesekretær på kontoret. Har blitt møtt med uttalelser som: Du burde da skjønne at dette ikke går an... o.l.

Har på bakgrunn av hvordan jeg blir møtt i telefon/resepsjon vurdert å skifte legekontor, men det teller mye å ha en så dyktig fastlege, så det kommer jeg ikke til å gjøre.

Dyktig Lege som tar tid til og lytte

Hei jeg relatert fornøyd med Osmundsnes, Jeg for somregel time på dagen om jeg er tidlig ute med å bestille time om morgenen. Legesenteret er kanskje av det minste laget og venterommet kunne vært lit større ved tanke på smitte og det sko absolutt vert en vanntank på venteværelsene.
Osmundsnes er åpen for drøfting og gir begrunnelse på hva som kan være årsak til sykdommen med lette ord som er forståelig. Det er mulig å komme med spørsmål og du føler deg hørt.

Norges beste fastlege.

Ydmyk, grundig, ordner opp, innrømmer feil vurderinger, følger opp i etterkant, tar seg tid og ser pasienten, husker pasienten igjen fra før. Koselig og humørfylt. Jeg kan ikke få rost ham nok!

Veldig glad jeg har denne fastlegen!

Han er lyttende og oppmerksom. Han viser empati. Han er oppdatert på de fleste nye behandlingsmetoder hvis ikke sjekker han det mens jeg er der.
Det som kunne vært bedre er kun tilgjengelighet noe jeg tror de fleste fastleger og helsepersonell sliter med i dag.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Blid
Høflig