Ole Arild Osmundnes

Tlf: 51 70 74 70 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ole Arild Osmundnes er en av 60 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Ole Arild Osmundnes

Oppdatert hjelpsom

På eget initiativ ga han meg artikkel han hadde funnet relatert til sykdom jeg hadde vært innom for tidligere.
Var rask med å ordne sykehus når blodprøven viste problem.
Godtar å snakke om // sjekk annet problem en det timen var til for.

Fantastisk lege !!

Møtte denne fastlegen på legevakten. Datteren min hadde skadet øyet sitt, denne legen gjorde nøye undersøkelser og hadde en fantastisk fremtoning på tross av at han hadde det veldig travelt. Jenta mi snakker om denne legen fremdeles.

Hyggelig og imøtekommende

Måtte bytte lege pga flytting. Savner virkelig Osmundnes! Han er hyggelig, imøtekommende, lytter, sjekker ut og kommer med råd. Han følger opp dersom det er noe han skal sjekke ut. Anbefales!

Dyktig lege

Har hatt han i alle mine år, uansett hvor jeg har flyttet hvor som helst i landet.

Denne legen er et av de beste, og fremstår som en flott mann som lytter til behov og hjelper det så godt han kan.

Beklagevis nok grunnet til andre dårlig vurdering er at resepsjonen fungerer ikke som det skal. Det er altfor dårlig service, og lite effektivitet. Jeg håper ting bedre seg underveis der inne, men det har ikke blitt i 10 år. Håper da at denne anmeldelsen gjør at resepsjonen blir bedre, og at jeg møter en imøtekommende dame med et smil og positivitet til nestegang. Har hendt flere ganger jeg ikke kommer meg gjennom telefonen, og ikke minst at når "pausa" for de er over, kommer jeg ennå ikke gjennom.

Grundig og empatisk lege

Er svært fornøyd med Dr Osmundnes. Han lytter, er empatisk og framstår som kunnskapsrik. Jeg opplever at han er genuint opptatt av pasientens beste og at han alltid forsøker å finne løsning.

Det eneste negative jeg har å si er måten man møtes på i telefon/resepsjon på Lura legesenter. Jeg har nå gjentatte ganger opplevd å bli møtt litt frekt av legesekretær på kontoret. Har blitt møtt med uttalelser som: Du burde da skjønne at dette ikke går an... o.l.

Har på bakgrunn av hvordan jeg blir møtt i telefon/resepsjon vurdert å skifte legekontor, men det teller mye å ha en så dyktig fastlege, så det kommer jeg ikke til å gjøre.