Ole Arild Osmundnes

Lura legesenter

2000

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Lura legesenter
Luramyrveien 19 4313 Sandnes
Tlf: 51 70 74 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ole Arild Osmundnes er en av 59 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Ole Arild Osmundnes

Fantastisk lege !!

Møtte denne fastlegen på legevakten. Datteren min hadde skadet øyet sitt, denne legen gjorde nøye undersøkelser og hadde en fantastisk fremtoning på tross av at han hadde det veldig travelt. Jenta mi snakker om denne legen fremdeles.

Hyggelig og imøtekommende

Måtte bytte lege pga flytting. Savner virkelig Osmundnes! Han er hyggelig, imøtekommende, lytter, sjekker ut og kommer med råd. Han følger opp dersom det er noe han skal sjekke ut. Anbefales!

Dyktig lege

Har hatt han i alle mine år, uansett hvor jeg har flyttet hvor som helst i landet.

Denne legen er et av de beste, og fremstår som en flott mann som lytter til behov og hjelper det så godt han kan.

Beklagevis nok grunnet til andre dårlig vurdering er at resepsjonen fungerer ikke som det skal. Det er altfor dårlig service, og lite effektivitet. Jeg håper ting bedre seg underveis der inne, men det har ikke blitt i 10 år. Håper da at denne anmeldelsen gjør at resepsjonen blir bedre, og at jeg møter en imøtekommende dame med et smil og positivitet til nestegang. Har hendt flere ganger jeg ikke kommer meg gjennom telefonen, og ikke minst at når "pausa" for de er over, kommer jeg ennå ikke gjennom.

Grundig og empatisk lege

Er svært fornøyd med Dr Osmundnes. Han lytter, er empatisk og framstår som kunnskapsrik. Jeg opplever at han er genuint opptatt av pasientens beste og at han alltid forsøker å finne løsning.

Det eneste negative jeg har å si er måten man møtes på i telefon/resepsjon på Lura legesenter. Jeg har nå gjentatte ganger opplevd å bli møtt litt frekt av legesekretær på kontoret. Har blitt møtt med uttalelser som: Du burde da skjønne at dette ikke går an... o.l.

Har på bakgrunn av hvordan jeg blir møtt i telefon/resepsjon vurdert å skifte legekontor, men det teller mye å ha en så dyktig fastlege, så det kommer jeg ikke til å gjøre.

Dyktig Lege som tar tid til og lytte

Hei jeg relatert fornøyd med Osmundsnes, Jeg for somregel time på dagen om jeg er tidlig ute med å bestille time om morgenen. Legesenteret er kanskje av det minste laget og venterommet kunne vært lit større ved tanke på smitte og det sko absolutt vert en vanntank på venteværelsene.
Osmundsnes er åpen for drøfting og gir begrunnelse på hva som kan være årsak til sykdommen med lette ord som er forståelig. Det er mulig å komme med spørsmål og du føler deg hørt.

Norges beste fastlege.

Ydmyk, grundig, ordner opp, innrømmer feil vurderinger, følger opp i etterkant, tar seg tid og ser pasienten, husker pasienten igjen fra før. Koselig og humørfylt. Jeg kan ikke få rost ham nok!

Veldig glad jeg har denne fastlegen!

Han er lyttende og oppmerksom. Han viser empati. Han er oppdatert på de fleste nye behandlingsmetoder hvis ikke sjekker han det mens jeg er der.
Det som kunne vært bedre er kun tilgjengelighet noe jeg tror de fleste fastleger og helsepersonell sliter med i dag.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Blid
Høflig
Interessert
Empatisk
Dyktig
Oppdatert
Fleksibel

Den beste legen jeg har hatt

Veldig behagelig lege. Syns av og til at en får følelse av at nå er en ferdig, selv om en selv føler at en har litt mer på hjertet. Allikevel den beste legen jeg noen gang har hatt. Veldig flink med barn,

Veldig flink!

Veldig flink lege som lytter og tar deg på alvor. Flink med barn!

Fantastisk lege!!

Er kjempe fornøyd med legen! Han tar seg god tid, lytter og viser at han bryr seg. Kunne ikke fått en bedre lege!

Fantastisk lege!!

Fantastisk lege, som tar seg god tid, lytter og er "tilstede" :)
Heldige er vi,jeg og guttene mine som har denne flotte fastlegen!!

Veldig koselig og kjekk lege.

Han har tid til deg, hører på deg og tar deg seriøst.

Flink!

Lytter, gir tilbakemeldinger, føles trygg og flink!

Fantastisk flink lege:-)

Han tar seg god tid og lytter. Han er også veldig flink med barn