Kristin Haugen Gladsø

Autorisasjon (2014)

Kristin Haugen Gladsø er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kristin Haugen Gladsø

Vikar for Kristin Gladsø: Sofie Mack Løvdal

Utrolig lite hjelpsom lege!
Jeg flyttet nylig til sørlandet, men har fortsatt Kristin som min fastlege da jeg var veldig fornøyd med henne, men denne vikaren var på ingen måte behjelpelig. Jeg fikk en kort samtale over telefon der legen ikke er interessert i høre på hva jeg sier, og sier at det ikke er noen ting hun kan gjøre, og ba meg dra til legevakten. Legevakten sender meg hjem og ber meg ringe fastlegen min da det er forventet en viss tillit blant lege og pasient. Deretter sender hun meg en faktura for å ikke ha hjulpet til med noen verdens ting! For en udugelig lege. I tillegg er resepsjonistene på legekontoret utrolig frekke og rappkjeftet.

Disappointed

I went several times to her and always is so superficial, it looks like does not listen to you and does not trust the legal documentation from doctors from another country.
Sometimes she act so ironic to our discution.

Vikar for Kristin Gladsø: Sofie Mack Løvdal

Jeg bodde i nord, og da jeg flyttet til Oslo, trengte jeg å bytte lege, og jeg fant ledig plass, men på et sted langt fra min bopel, og da jeg ble overført til AbildsøLegekontor tok jeg feil fordi jeg møtte en lege hun heter (Sofie Mack Løvdal )som var frekk mot meg. Hun begynte å avhøre meg. Hvorfor byttet jeg lege flere ganger, og hvorfor er du her i Oslo? Det er som om jeg er på politistasjonen for etterforskning og ikke på legekontoret, og hun glemte at hun er lege og ikke politi. Jeg anbefaler henne ikke i det hele tatt, og jeg vil endre henne når jeg har mulighet til det.

Trygg og hjelpsom

Veldig fornøyd med Kristin. Hun lytter godt og henviser videre når noe er nødvendig. Jeg føler meg trygg med henne.

Vurdering av Sofie Mack Løvdal, langtidsvikar på Abildsø legekontor:

Lytter ikke når pasienten beskriver problemet. Jeg ble møtt med et oppgitt ansiktsuttrykk, og en holdning om at jeg oppsøker legen unødig. Hun møtte meg også med mistro, som om symptomene jeg beskriver ikke stemmer. Jeg ble avfeid og ikke tatt på alvor, og mistenkeliggjort.
Anbefales virkelig ikke!
Hun har masse ledige timer, men jeg opplevde det som bortkastet å gå på time hos henne.