Abildsø Legekontor

Telefonnummer23 38 37 7023 38 37 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Smedbergveien 5 1187 Oslo

Siste vurderinger av Abildsø Legekontor

Lang ventetid, veldig lytt lokale med tanke på resepsjonisten som skriker i tlf

Lege: Andreas Løfors Skrevet

Ok lege , veldig lang ventetid ved avtalt time. Har vært forsinket de gangene jeg har vært der selv om det har vært første timen. Selv ved fornyelse av faste resepter blir man bedt om å sette opp time for kontroll (unødvendig). En av resepsjonistene er veldig høylytt og nærmest skriker og virker generelt irritert.

Elendig resepsjon

Lege: Andreas Løfors Skrevet

Jeg har akkurat byttet over til denne legen. Har ved 2 anledninger nå forsøkt å sette opp en time - den første gangen sitter jeg 42 min i kø før jeg får hjelp, den andre ganger bryter telefonen til legesenteret etter 50 min fordi telefontiden deres var ferdig.

Dette går **** ikke an.

Super lege!

Lege: Ingunn Ajer Petterson Skrevet

Får alltid god hjelp med bra råd, og henvisning om det skulle være noe hun ikke kan løse opp i. Føler alltid at jeg blir hørt, og at hun bryr seg.

Trygg

Lege: Ingunn Ajer Petterson Skrevet

Hjelpsom med å finne løsninger
Lyttende, gir fine tilbakemeldinger
Gir meg gode tips til og hjelpe meg selv!

Trygg

Lege: Mette Ajer Petterson Skrevet

Jeg byttet fastlege og er storfornøyd med Mette! Hun er veldig trygg og det er lett å snakke om det som plager en. MEN servicen levert av resepsjonen ved abildsø legekontor er ikke mye å skryte av. Jeg blir møtt av frekke toner samt småfrekke kommentarer. Dette fører til at man vegrer seg for å ringe å bestille time, noe legekontoret mer eller mindre krever at du gjør med mindre du skal vente i 2 uker på timen din. Så all ære til Mette som er en så flink fastlege, men hadde det ikke vært for henne hadde jeg byttet legekontor kun pga det som møter meg i resepsjonen eller over telefon...