Abildsø Legekontor

Tlf: 23 38 37 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Abildsø Legekontor

Fantastisk god lege!!

Lege: Ellen Anita Fagerberg Skrevet

Ellen er en utrolig dyktig lege med en varm personlighet. Hun er flink til å lytte og tar deg på alvor. Jeg har heller aldri opplevd at hun har vært i dårlig humør. Hun sjekker heller en gang for mye enn en gang for lite. Jeg er veldig lei meg for at jeg må bytte fastlege når vi nå flytter fra Oslo - skulle gjerne beholdt Ellen som min fastlege for alltid!
(jeg har imidlertid opplevd at enkelte av sekretærene har vært uhøflige og strenge både ovenfor meg og andre pasienter)

Fins ikke bedre fastlege

Lege: Ellen Anita Fagerberg Skrevet

Full kontroll, hyggelig, du føler deg ivaretatt. Hun vil ditt beste. Henviser deg videre og bryr seg virkelig. Vi er ikke ofte hos lege, men hun har full oversikt hver gang du er der med den ene, andre eller tredje ungen. Vi har hatt henne som fastlege i 16 år. Rett og slett et unikum! Anbefaler henne til alle jeg kjenner. Flere har vært heldige å fått plass. De deler alle min oppfatning.

Abildsø legekontor burde imidlertid byttet ut et par av de som betjener resepsjonen. De står ikke i stil til resten: De er frekke, sure, lite imøtekommende og kan rett og slett ikke utføre jobben sin. Hadde ikke jobbet der om jeg hadde drevet kontoret!

Fantastisk

Lege: Ellen Anita Fagerberg Skrevet

Ellen har alt som du trenger i en fastlege. Hun tar deg på alvor, er effektiv og handlingsrettet. Humor og glede er noen stikkord for henne.

Ser at noen poengterer at hun er forsinket. Ja, men det er fordi hun tar seg tid til deg, ser deg og tar dine problemer på alvor. Alternativet er at hun ikke har tid til deg, men er opptatt av å holde seg innenfor tiden. Ønsker vi slike leger? Neitakk. Ellen er fantastisk.

Hyggelig og omsorgsfull.

Lege: Mette Ajer Petterson Skrevet

En lege som lytter til deg. Opptrer høflig og imøtekommen. Tar seg tid, kommer med konstruktive råd og anbefalinger, for din situasjon. Møter deg med et smil.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Mette Ajer Petterson Skrevet

Min fastlege i 20 år. Svært erfaren og god støtte i alle livets faser og situasjoner. Grundig og dyktig. God samtalepartner.

Grundig og vennlig

Lege: Andreas Løfors Skrevet

Jeg har lenge gått til Andreas Løfors, og han tar seg alltid god tid til grundig undersøkelse, basert på mine ønsker og beskrivelser. Det hender jeg stiller spesielle spørsmål, og da sjekker han gjerne opp nyeste info på nettet, noe som er meget bra. Han tar alt veldig seriøst.
Jeg ser noen klager på forsinkelser i forhold til oppsatt time, men synes folk bør forstå at legen ikke kan vite på forhånd hvor mye tid hver enkelt pasient krever. Det ligger i sakens natur at timeavtaler må baseres på statistikk ang tidsbruk. Tidsbruk oppstår jo også fordi legen tar seg tid til å høre på pasienten.
Jeg er altså meget fornøyd med Andreas Løfors.

Ikke bra

Lege: Andreas Løfors Skrevet

Var hos Løfors for ikke så lenge siden, og han var ikke profesjonell. Han tok meg ikke seriøst i det hele tatt.
For det første var han 30min forsinket, når jeg først kom inn, fortalte jeg han hva som plagde meg. Han stirret bare på meg, sa at << det der går over>> skrev ut en resept og sendte meg ut igjen. timen min var over på under 5 min. Har nå byttet fastlege.

Flink

Lege: Andreas Løfors Skrevet

Hei, jeg har hatt han som lege siden han kom til Abildsø legekontor.
Jeg er veldig fornøyd. Han er ofte litt bak på tiden, men jeg føler at det er fordi han tar seg tid til oss, å ikke ser på pasienter som 10 minutters omsetning.

Arogant og overfladisk stresset lege

Lege: Andreas Løfors Skrevet

Peker på den som har tur og vinker dem inn med pekefingeren. Må ofte vente lenge etter avtale for å komme inn. Følger ikke opp behandlingen. Skriver mens du snakker.

Kjempefornøyd!

Lege: Ellen Anita Fagerberg Skrevet

Er for første gang i mitt liv ordentlig fornøyd med min fastlege! Kan anbefale henne på det varmeste. Tar seg god tid, gir gode råd, er blid og imøtekommende, henviser videre og hjelper til med skjemaer og søknader.

Adrian

Lege: Andreas Løfors Skrevet

Dyktig lege. Tar deg tid til pasientene. Har vært min lege over lang tid. Har alltid vært fornøyd. Bra man.

Veldig fornøyd

Lege: Ellen Anita Fagerberg Skrevet

Har hatt henne som lege i mange år, prøvde å bytte pga flytting men fant ingen jeg likte så var heldig å få komme tilbake. Blid og direkte, trygg. Husker hva vi har snakket om tidigere. Faglig sterk. Desverre ofte forsinket, opptil en time, men føler at hun har tid til meg når det vel er min tur. Resepsjonen burde kurses i kundeservice. Frekke og ubehagelige. Men legen er verdt det. Kan ta tid å få time,men har akuttimer.

God lege, tidvis stresset

Lege: Ellen Anita Fagerberg Skrevet

Blid, imøtekommende lege. Har opplevd det som hun har veldig dårlig tid og prøver å ta igjen forsinket tid et par av gangene jeg har vært der og har derfor følt jeg ikke får gjort meg helt ferdig. Skulle også gjerne ha blitt sjekket ut av henne på enkelte ting istedenfor bare bli fortalt at det ikke er noe, får da en følelse på at hun ikke helt forstår hvor plaget jeg har vært.
Dette er ikke min opplevelse hver gang, hun virker ellers faglig sterk og jeg har vært der flere ganger og vært veldig fornøyd også.

Lite respekt for pasientens tid

Lege: Andreas Løfors Skrevet

Min største innvending overfor legen er at han ikke tar hensyn til avtalt tid, og det er ikke fordi han har brukt for lang tid på andre pasienter. Har flere ganger opplevd at han kommer for sent når jeg er hans første pasient.
Som lege er han ok, men jeg har nå valgt å bytte fastlege og håper på større respekt for min tid fremover.
Resepsjonistene ved Abildsø legekontor bruker dessverre lang tid, og forsterker min negative opplevelse ytterligere.

Stresset lege

Lege: Andreas Løfors Skrevet

Legen virker stresset og det virket som om han hadde dårlig tid.
Han tok seg ikke tid til å høre på det jeg forsøkte å si og sa bare at alt var i orden og at det ikke var noe å tenke på..

Ikke akkurat en bra ting å si når du ser at jeg er stresset over det jeg kommer med, og ikke forklarte han hvorfor han mente jeg var i orden heller.

Meget fornøyd

Lege: Andreas Løfors Skrevet

Oppfatter han som meget nøyaktig
Og samvittighetsfull, jeg har full tillit til hann.
Han setter av den tiden det tar, så man får snakket ut om plagene.

svært dårlig

Lege: Andreas Løfors Skrevet

Føler han stresser ekstremt hver gang jeg innom. Hører ikke etter. Sjekker ut ting på meg som ikke har relevans med sykdommen jeg eventuelt kommer for. Hele fyren er rett og slett ubehagelig å komme til.

En fantastisk lege som ser hele deg.

Lege: Mette Ajer Petterson Skrevet

Dr. Petterson har vært en uvurderlig støtte for meg i en vanskelig tid der vi mistet et barn og helsen sviktet i etterkant. Hun ser hele mennesket og tar en på alvor og henviser lett videre når det er behov for dette. Hun er ærlig, og sier hva hun mener og ikke bare hva man vil høre (men på en ordentlig måte), noe jeg mener er en viktig egenskap hos en fastlege.

Meget fornøyd med henne

Lege: Ellen Anita Fagerberg Skrevet

Jeg får rask og god behandling. Hun er veldig blid og hyggelig, og jeg føler ikke at hun vil ha meg raskt ut av kontoret.Hun virker faglig sterk, og henviser meg videre til spesialist når hun mener dette er fornuftig

Meget behagelig , lyttende og dyktig

Lege: Mette Ajer Petterson Skrevet

Har meget god forståelse for de tingene jeg har tatt opp. Effektiv og imøtekommende.
Jeg har ingenting å klage på, meget fornøyd med den behandlingen jeg har fått.
Jeg hadde utslett og eksem, og fikk raskt komme videre til hudlegen. Denne oppdaget også hudkreften. Dermed fikk jeg en rask behandling av dette. Noe som jeg er meget takknemlig for! :)