Abildsø Legekontor

Smedbergveien 5 1187 Oslo

Siste vurderinger av Abildsø Legekontor

Ikke særlig fornøyd

Lege: Ellen Anita Fagerberg Skrevet

Vikarene på dette legekontoret er jeg ikke særlig fornøyd med Kristin haugen Gladsø virker usikker og klarer ikke gjøre pasienten fornøyd ville få meg ut av kontoret fortest mulig.

Super og trygg

Lege: Ingunn Ajer Petterson Skrevet

Veldig fornøyd med "legen min"
Anbefales på det sterkeste.
Stoler 100 % på henne. Omsorgsfull og empatisk

grundig, flink og vennlig

Lege: Andreas Løfors Skrevet

Han sjekket veldig grundig og derfor bruker han lengre tid med en pasient cirka 20-30 minutter. Så forstår jeg hvorfor av og til kommer det forsinkelser. Resultatet er veldig bra og det er verdt å vente litt lengre siden han hører på hva som feiler med pasienten og gjøre undersøkelse så godt så mulig slik at pasienten kan bli bedre etter besøket.

Hyggelig og imøtekommende

Lege: Mette Ajer Petterson Skrevet

Veldig hyggelig og lyttende, men ikke flink på å følge opp i forhold til prøvesvar og undersøkelser. Jeg må alltid ringe og etterlyse svar, og må tolke svarene selv

Positivt at hun gir seg god tid med pasientene.
Helsesekretæren er lite imøtekommende og kan virke sur

Lang ventetid, veldig lytt lokale med tanke på resepsjonisten som skriker i tlf

Lege: Andreas Løfors Skrevet

Ok lege , veldig lang ventetid ved avtalt time. Har vært forsinket de gangene jeg har vært der selv om det har vært første timen. Selv ved fornyelse av faste resepter blir man bedt om å sette opp time for kontroll (unødvendig). En av resepsjonistene er veldig høylytt og nærmest skriker og virker generelt irritert.