Abildsø Legekontor

Telefonnummer23 38 37 7023 38 37 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Smedbergveien 5 1187 Oslo

Siste vurderinger av Abildsø Legekontor

Trygg

Lege: Ingunn Ajer Petterson Skrevet

Hjelpsom med å finne løsninger
Lyttende, gir fine tilbakemeldinger
Gir meg gode tips til og hjelpe meg selv!

Trygg

Lege: Mette Ajer Petterson Skrevet

Jeg byttet fastlege og er storfornøyd med Mette! Hun er veldig trygg og det er lett å snakke om det som plager en. MEN servicen levert av resepsjonen ved abildsø legekontor er ikke mye å skryte av. Jeg blir møtt av frekke toner samt småfrekke kommentarer. Dette fører til at man vegrer seg for å ringe å bestille time, noe legekontoret mer eller mindre krever at du gjør med mindre du skal vente i 2 uker på timen din. Så all ære til Mette som er en så flink fastlege, men hadde det ikke vært for henne hadde jeg byttet legekontor kun pga det som møter meg i resepsjonen eller over telefon...

Tja...

Lege: Mette Ajer Petterson Skrevet

Totalinntrykket er negativt, men det skyldes ikke legen, som er tillitsvekkende og gjør en ok jobb. Men å komme fram til legen er en prøvelse. Har nettopp sittet 14 minutter i telefonen som først i køen. Tydelig at telefonvakten har lagt av røret og drevet med noe annet. Når det endelig svarer, får jeg beskjed om ringe opp igjen å bestille hastetime neste morgen kl. 8.15!?? En slik bestilling kan ikke gjøres på dagen, noe telefonsvareren godt kunne opplyst om. På toppen av det hele er ingen timer ellers ledige på 14 dager. Jeg er sjokkert over den manglende tilgjengeligheten i nærområdet mitt, og håper for all del at dette ikke er representativt for helse-Norge generelt.

Fantastisk lege og et fint menneske!

Lege: Ellen Anita Fagerberg Skrevet

Jeg har flyttet en del de siste årene og har byttet lege mange ganger på grunn av det. Har vært veldig fornøyd med tidligere fastleger, men må si at Ellen Fagerberg skiller seg ut i positiv forstand.

Hun er kvikk, blid og en god lytter. Faglig sterk med høy integritet. Flink til å gi råd der det trengs, og tar meg alltid tatt på alvor. Oppfatter henne som et empatisk og varmt menneske. Er alltid trygg på at hun gjør vurderinger som er til det beste for meg. Hun er av og til litt etter tiden, men det skyldes at hun bruker den tiden som trengs på pasientene sine. For meg er det viktigere enn at man alltid er på skjema :)

Nå har jeg flyttet ut av nærområdet hennes til en annen del av byen, men vil beholde henne som lege så lenge som mulig, til tross for at reiseveien egentlig er litt for lang.

Verdens beste lege!

Lege: Ellen Anita Fagerberg Skrevet

Ellen er imøtekommende, varm, klok, blid og veldig tilstede. Som pasient føler jeg meg veldig godt ivaretatt. Hun gir gode råd, er flink til å lytte og kan være streng når det er nødvendig. Da alltid med en god forklaring. Anbefales på det varmeste! : )