Martin Andre Holager Klingvall

Autorisasjon (2015)

Midtløkken legekontor Telefonnummer33 35 48 4833 35 48 ...
Skiringssalsgaten 1a 3116 Tønsberg
Martin Andre Holager Klingvall er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Martin Andre Holager Klingvall

Alletiders lege

Alltid blid,hyggelig imøtekommende og med den faste kaffikoppen på pulten. Han er rask til og henvise når det er noe han er litt i tvil om selv. Han tar folk for det dem er,og der er det noen som har litt og lære. Hyggelige de i resepsjonen også. Jeg bytter ALDRI ut han.

Trygg og hyggeli

Veldig fornøyd med Dr. Klingvall. Imøtekommende og hyggelig ved alle besøk. Han er kunnskapsrik og gjør trygge vurderinger. Henviser videre så fort det er noe han ikke får løst selv. Rask i tilbakemeldinger på prøvesvar eller lignende.

Nedlatende og lite empatisk

Hvis du er så uheldig å får en diagnose som er ‘usynlig’ håper jeg du slipper å ha denne mannen som lege. Han viser tydelig at du ikke blir trodd når du forteller om plager/smerter og er litt hissig i kommunikasjon. Nedlatende. Dette har satt spor hos meg i forhold til min selvfølelse og gjør det vanskelig å opparbeide tillit til ny lege. Slik skal det ikke være. Han hadde ofte en kaffekopp på bordet som skulle signalisere at vi skulle prate avslappet, men det hjalp ikke. Han mangler empati.

Overfladisk og lite interessert

Dr. Klingvall sitter bakoverlent i stolen med kaffekoppen i hendene og med ett kroppsspråk som signaliserer at han ikke bryr seg. Dr. Klingvall frarådes.

Fantastisk lege

Blid, hyggelig i kontakten, kunnskapsrik, tar ting på alvor, forklarer presist. Beste fastlege jeg har hatt.