Sebastian Doricic

Autorisasjon (2017)

Sebastian Doricic er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sebastian Doricic

Utrolig dyktig og empatisk

Dyktig når det kommer til både fysisk og psykisk helse. Får meg til å føle meg veldig trygg, og lytter til det jeg har å si. Viser at han virkelig ønsker å hjelpe deg, og tar deg på alvor. Er utrolig fornøyd, og han er definitivt den beste fastlegen jeg har hatt. Anbefaler spesielt om du ønsker å ta opp din psykiske helse! Også er det et pluss at det alltid er veldig hyggelig å bare prate med han, det er ikke like stivt som det ofte er med andre leger.

Anbefales - Veldig fornøyd

Sebastian kom inn når min tidligere fastlege hos Lille Grensen begynte å trappe ned. Vært godt fornøyd med legesenteret og min tidligere fastlege, så en liten forandring ble det jo, men veldig fornøyd med Sebastian. Føler man blir tatt vare på og at symptomene blir tatt alvorlig. Stiller gode spørsmål, gir gode råd/anbefalinger og bruker god tid på å forklare. Også veldig god på å roe ned bekymringer med grundige beskrivelser av tenkt problematikk. Anbefales!

Trygg, empatisk, uformell lege. God på psykisk helse!

Doricic er en kjempegod lege som bryr seg genuint om pasientene sine! Deler pasientliste med Trond Daae-Johansen, men er klart best på psykisk helse. Empatisk, lite høytidelig, lyttende og lett å prate med. Glad jeg byttet fastlege etter en traumatisk ryggoperasjon og slet med PTSD. Daae-Johansen hadde ikke like mye forståelse for at jeg slet i etterkant, men Doricic kunne se ved første konsultasjon at jeg hadde anemi og fulgte meg opp over en periode. Ga meg råd for ernæring og psykisk hverdagsmestring. En av de beste legene jeg har møtt. Han er ikke perfekt, og man må være tydelig som med alle andre leger slik at de vet hvordan de kan hjelpe deg. Viderehenviser også til spesialister. Ikke prøvd å få time på dagen så langt, bare bestilt i pasientsky appen. Anbefales!

Rask yngre lege

Bra når det gjelder fysisk sykdom med tydelige symptomer. Han viderehenviser. Lite lyttende til pasient ved mer diffuse symptomer. Latterliggjøring av meg som pasient ved et par anledninger.
Kulturen på kontoret blant de mannlige legene bør de jobbe med. Lytt til pasientene, vis dem respekt og ta dem seriøst.

Svært behagelig og hyggelig

Legen har vært hyggelig og empatisk ved alle møter.
Uhøytidelig, ikke formell, og svært lett å snakke med. Empatisk og lyttende.
Anbefales på det sterkeste.