Oskar Andreas Mathisen

Autorisasjon (2018)

Sydsiden Legesenter Telefonnummer69 21 14 5069 21 14 ...
Tønne Huitfeldts Plass 2 1767 Halden
Oskar Andreas Mathisen er en av 28 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Oskar Andreas Mathisen

Anbefales

Oskar er en god og dyktig lege. Tar seg tid, spør og lytter. Sitter ikke og bare ser i PC'en, men ser deg. Man merker at han vil deg vel. Henviser videre når det trengs. Jeg har hatt flere fastleger, og jeg vil si han er den beste jeg har hatt. Helsesekretærene er også hyggelige. Kan ta litt lang tid å komme gjennom på tlf, men det går også å bestille time på nett. Får time når det trengs. Alt i alt veldig fornøyd med både fastlege og legekontor.

Lytter, prøver å finne beste behandlingsplan

Hei, jeg har nylig vært igjennom en enorm tung periode psykisk og denne mannnen har klart å snu en hjemløs 20 + åring - til å ville bidra i samfunnet, ta imot hjelp fra fagpersonell og følger meg opp på alle måter han kan, vil veldig gjerne vise litt takknemlighet ovenfor denne mannen her så flere kan tørre å snakke om problemene sine

Fantastisk bra lege

Lyttende, flink og god til å følge opp pasienten. Veldig fornøyd med hvordan han har vært i møte med min sønn. Han tar pasientene sine på alvor og er kjapp med å sende henvisning når det trengs

Mangler kunnskap

Burde være flinkere til å spørre leger på eks sykehus før han gjør ting han ikke har greie på , kvinnehelse er han dårlig på

Hyggelig og kunnskapsrik lege

Blid, hyggelig og kunnskapsrik lege, følte meg ivaretatt og blir godt fulgt opp med behandling. Fornøyd med mitt valg av lege. 👍😊