Runa Margret Sægrov Halsør

Autorisasjon (2012)

Bergen Helsehus Legekontor Telefonnummer53 00 56 5053 00 56 ...
4. etg Solheimsgaten 9 5058 Bergen
Runa Margret Sægrov Halsør er en av 254 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Runa Margret Sægrov Halsør

Tar seg tid!

Har kun hatt positive møter med Runa. Hun e den første som har hørt på meg og vist at hun bryr seg! Beste legen jeg har hatt 😁

Anbefaler ikke

Ble tatt lite seriøst. Det første hun sa var "oi, du har vært mye hos legen" på en nedlatende måte.

Hun kunne heller ikke svare på noen av spørsmålene jeg hadde.

Lege med svært knapp kunnskap om særs mye

Har sjelden vært mer misfornøyd med behandling hos behandler i helsevesenet. Hun kan svare på veldig lite og setter heller opp flere legetimer som gjerne kan være flere uker frem i tid etter konsultasjon som i utgangspunktet burde vært nok for å komme til bunns i noe.

Hun innehar ikke kunnskap om mental helse, og prøver videre å lempe ansvaret tilbake på pasienten.

Og svært vanskelig å få booket time, eller i det heletatt få oppfølging. Svarer ikke på henvendelser.
Generelt en lege jeg ikke ville valgt igjen.

Ikke å anbefale

Godt mulig at denne legen er god når det kommer til fysiske plager, men jeg tror jeg aldri har blitt møtt med slik mangel på forståelse og varme når det kommer til utfordringer med mental helse. Jeg tør ikke å bestille en ny legetime, og slik skal det ikke være. Denne legen bør ta mental helse mer alvorlig. Har vært komfortabel og fornøyd med tidligere leger jeg har hatt.

Hold dere unna denne legen

Virkelig ambefaler ikke!
Lite kunnskap, kommunikasjon vansker, ikke lytte, ingen tillit.
Runa Margret Sægrov Halsør har store vansker med å se, høre, lytte og forstå at pasienten trenger hjelp!!
Alltid forsinket med time. Respektløs ovenfor pasienten sin tid.
Jeg har gruet meg til å gå til henne hver gang! Har aldri følt meg så liten og nedverdiget som etter legetime hos Runa Margret Sægrov Halsør.

Hun vil gjøre minst mulig, og er du henvist til et annet sted gidder han ikke gjøre noe som helst for deg - da er det dem du er henvist til som skal ta seg av absolutt alt.

Synes virkelig at hun må lære seg å behandle mennesker på ekte.

Virkelig ambefaler ikke!