Sverre Ove Rise

Byfjorden Legesenter

Skogstøstraen 37 4029 Stavanger
Sverre Ove Rise er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Sverre Ove Rise

Ventetid er en bagatell når en skal vurdere lege!

I vårt helsevesen har leger en stilling og makt som er uten sidestykke. Sverre Ove Rise forvalter dette ansvaret på sin måte, for noen er han en god lege, mens for andre er han ikke førstevalget.

Slik er det, en lege kan ikke gjøre alle til lags og som kommentaren under, bør ikke ventetidene tillegges så mye vekt når en skal vurdere Rise som sin lege. Han tar seg god tid når en har kommet inn, liker å fortelle historier om seg og sitt eget liv, men savner litt handlekraft og at ting blir gjort for pasienten.

Henvisninger og legeerklæring er svært innholdsrike og Rise gjør seg flid med å utforme disse på en måte som gjør at de blir lest og tatt på alvor av mottaker.

Hvorvidt Rise er legen for deg, avhenger veldig av din problematikk.

Kongen

Alle klage på vente tid!
Ja, eg har venta lenge hos han Rise. Når eg komme inn te han itte den lange ventetiå så blir eg hørt, fortalt, beskreve med tegninger osv. Eg vil heller venta litt enn å bli hasta ut dørene for at ny pasient vente! Å ikkje minst har han forbedre seg.
Hvis dokk ikkje e fornøyd så e det et lite tastetrykk på nette så har du ny fastlege, så te de så klage : slutt med den negative holdningen og heller gjør någe med det hvis det e så gale.

For meg har Sverre vert ein ekstremt god lege!

Mvh

Meget Fornøyd

flink men utrolig lang ventetid

Fornøyd med legen etter mange år hos ham. Men syyykt lang ventetid. Nesten uansett når på dagen du har time så må du vente +÷1 time

Kan ikke finne bedre!

Etter flere år som pasient til denne herlige legen kan jeg meddele at han fortjener all den rosen han kan få. Jeg har hatt flere fastleger gjennom livet, men Sverre er den beste.

Ventetiden er sjelden lenger enn 20 min. Etter besøket hos Sverre drar jeg alltid hjem i et godt humør.

En lyttende Doktor.

En meget dyktig lege som tar pasientene på alvor og tar seg nødvendig tid å lytte. Tar raske beslutninger og sender deg videre i systemet når dette er nødvendig uten masse om og men.