Sverre Ove Rise

Autorisasjon (1987)

Byfjorden Legesenter Telefonnummer51 87 73 0051 87 73 ...
Skogstøstraen 37 4029 Stavanger
Sverre Ove Rise er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Sverre Ove Rise

Meget god lege

Sverre Rise er en god og omsorgsfull lege. Man føler seg meget godt ivaretatt. Kommer aldri til å skifte ham ut selv om jeg bor forholdsmessig langt unna kontoret hans.

Ikke forståelsesfull

Han er min vikarlege når fastlegen min ikke er tilgjengelig. Jeg gruer meg hver gang jeg går til vikarlegen fordi han er nedlatende og hvis vi snakker og jeg skal forklare noe så er det som om han ikke bryr seg og snur seg og skriver på pc’en og ikke sier noe. Han begynner bare å snakke om seg selv. Han lytter ikke på meg og jeg går der i fra irritert, lei og oppgitt for å forsvare meg hele tiden under legebesøket. Han er skeptisk til meg og mine plager, og har alltid vært det. Fastlegen min er derimot den beste!!

Fantastisk god lege!

Sverre er en utrolig flink lege som virkelig tar seg til til å lytte til pasienten og tar det man sier på alvor. Utrolig kunnskapsrik og dyktig.

Anbefaler ham på det varmeste!

Trygg og empatisk

Fantastisk lege for hele familien. Flink til å lytte, gi råd og henvise til spesialister hvis det er nødvendig.

Veltalende og god lege

Sverre har vært en fantastisk lege for meg. I dag er alle opptatt av effektivitet og raske møter. Sverre på den andre siden, tar seg god tid til å lytte og ha dialog med sine pasienter. Det er dette som gjør Sverre til en bedre lege enn de fleste der ute!

Han er flink til å kartlegge sykdom og er forsiktig med å ikke gi ut mer medisiner enn nødvendig. Andre leger gir deg gjerne noe selvom du egentlig ikke trenger det men det gjør ikke Sverre, og det er noe jeg setter stor pris på.

Det går kanskje litt tid til du kommer inn av og til, men det er absolutt verdt ventetiden.