Håkon Hoyer Barlindhaug

Autorisasjon (2020)

Håkon Hoyer Barlindhaug er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Håkon Hoyer Barlindhaug

Flink

Meget flink lege, tar tak, lett å få tak i, har løsninger og er veldig til stede for deg. Det er faktisk det som er aller viktigst. Veldig fornøy :-)

Verdens beste fastlege

Etter å ha hatt min fastlege i mange år var jeg skeptisk til å få en ung ny fastlege. Men Håkon imponerte meg. Han engasjerte seg i meg som person, følte meg sett og det jeg likte spesielt godt var at der min forrige fastlege brukte Google mye, og sa ting som "Hva tenker du om sykemelding, vil du ha eller ikke?" Så tok Håkon ansvar å sa "Du skal så absolutt ikke på arbeid idag". Og det satt jeg pris på da jeg ofte bare drar på jobb uansett form eller sykdom.
Ikke minst så husker han deg mellom besøkende og er så trivelig, stort pluss!

Meget hyggelig. Blid. Dyktig! Rolig.

H. B. kommer til å bli en ettertraktet fastlege🌞. Rart å få ny fastlege etter en «mannsalder» og særlig en så ung lege. Unødvendig «bekymring». Hvis behov, får time samme dag.

Veldig flink og gir tillit

Ung, men veldig flink til å følge opp. Husker hva man tok opp forrige gang. Har humor, men også alvor.
Var skeptisk de første gangene, men Barlindhaug har en rolig væremåte, flink å henvise, og jeg har så langt kun positive erfaringer med han.