Gunnar Johan Nyborg Eid

Autorisasjon (2018)

Aurskog Legekontor Telefonnummer63 85 49 3063 85 49 ...
Senterveien 9-15 1930 Aurskog
Gunnar Johan Nyborg Eid er en av 17 fastleger i Aurskog-Høland

Siste vurderinger av Gunnar Johan Nyborg Eid

Fantastisk lege

Gunnar er en meget kunnskapsrik og trygg lege, som er behagelig å prate med og man føler seg tatt på alvor! Han som lege anbefales på det sterkeste, men legekontoret har noe ventetid.

Apatisk og virker svært lite interessert i sin pasient.

Det er opptil en time ventetid til denne legen. Det er noe som jeg opplever som svært plagsomt og slitsomt da jeg har kroniske sykdommer som gjør meg utslitt fort ved slik venting. I legetimen oppleves han som svært lite kunnskapsrik og som ikke interessert i å hjelpe meg da han er for ung og uerfaren til min sykdomsproblematikk. Han loggfører kun i journal. Han virker veldig ung for sitt yrke og at han derfor har veldig lite erfaring innen visse problemer pasienten har. Han hører ikke på det som blir sagt. Han motarbeider meg som pasient og jeg opplever at han ikke ønsker å hjelpe meg. Han skaper mer problemer for meg ved å ikke skrive ut nødvendige resepter. Jeg må be om det flere ganger før det endelig skjer noe. Han har også flere ganger trappet meg ned på mine viktige faste medisiner og det uten samtykke fra meg som pasient. Jeg går ikke lenger til denne legen og jeg anbefaler ikke denne legen til andre pasienter.

Trygg og behagelig

Fikk time på kjempekort varsel og fikk fort inntrykk av at dette var en lege med en genuin interesse for pasientene sine. Godt å vite at man blir tatt på alvor og får den hjelpen man trenger. Anbefales!

Reflektert og fattet

Rolig og behagelig, tar åpenbart pasientene på alvor og tenker en tanke bredere enn de mest åpenbare svarene. Veldig behagelig å være på konsultasjon, du føler deg ivaretatt og respektert. Lite forsinkelser og tydelig interessert i jobben sin.

Trygg, rolig, kunnskapsrik

Tilstedeværende og interessert. Åpen i kommunikasjon. Tar pasienten på alvor. Tydelig tenkende ut i fra opplysninger som pasienten gir.