Ingvild Bringeland

Autorisasjon (2012)

Ingvild Bringeland er en av 254 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Ingvild Bringeland

Trygg og kunnskapsrik

Desidert den beste fastlegen jeg noen gang har hatt, alltid raske svar på Helse-Norge rikelig med kunnskap, gode råd og bryt seg genuint om pasientene sine.

Veldig flink og forståelsesfull

Har hatt Ingvild som fastlege i ca et år og er veldig fornøyd. Jeg føler jeg blir sett, hørt og tatt på alvor. Føler meg som en person når jeg har time, ikke bare et navn på en liste som må krysses av så fort som mulig slik at neste kan komme inn.

Flott lege og godt medmenneske.

Medfølende, profesjonell og trygg

Jeg som kronisk syk og overvektig kvinne har opplevd mye ubehagelig innen helsevesenet, og jeg møter alltid ny fastlege med en god dose skepsis og en smule bekymring.

Dette er overhodet ikke nødvendig på kontoret til Ingvild Bringeland.

Ingvild er legen vi alle skulle ønske vi hadde- hun vurderer helhetsbildet av situasjonen, tar seg god tid og lytter oppmerksomt. Hun responderer raskt på helsenorge, henviser når det er fornuftig, fornyer resept på rekordtid, og finner time til deg snarest mulig for å gjenoppta tråden, om det blir for kort tid. Hun husker detaljer fra tidligere timer, og er den eneste legen jeg tror på har lest journalen min.

Man føler seg hørt, sett og ivaretatt av Ingvild, som gir inntrykk av å være en svært dyktig, profesjonell og medfølende fastlege.