Legekontoret i Laguneparken DA

Laguneveien 9 5239 Rådal

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontoret i Laguneparken DA

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Ingvild Bringeland Skrevet

Desidert den beste fastlegen jeg noen gang har hatt, alltid raske svar på Helse-Norge rikelig med kunnskap, gode råd og bryt seg genuint om pasientene sine.

Veldig flink og forståelsesfull

Lege: Ingvild Bringeland Skrevet

Har hatt Ingvild som fastlege i ca et år og er veldig fornøyd. Jeg føler jeg blir sett, hørt og tatt på alvor. Føler meg som en person når jeg har time, ikke bare et navn på en liste som må krysses av så fort som mulig slik at neste kan komme inn.

Flott lege og godt medmenneske.

Medfølende, profesjonell og trygg

Lege: Ingvild Bringeland Skrevet

Jeg som kronisk syk og overvektig kvinne har opplevd mye ubehagelig innen helsevesenet, og jeg møter alltid ny fastlege med en god dose skepsis og en smule bekymring.

Dette er overhodet ikke nødvendig på kontoret til Ingvild Bringeland.

Ingvild er legen vi alle skulle ønske vi hadde- hun vurderer helhetsbildet av situasjonen, tar seg god tid og lytter oppmerksomt. Hun responderer raskt på helsenorge, henviser når det er fornuftig, fornyer resept på rekordtid, og finner time til deg snarest mulig for å gjenoppta tråden, om det blir for kort tid. Hun husker detaljer fra tidligere timer, og er den eneste legen jeg tror på har lest journalen min.

Man føler seg hørt, sett og ivaretatt av Ingvild, som gir inntrykk av å være en svært dyktig, profesjonell og medfølende fastlege.

Kunnskapsrik, trygg, hyggelig og serviceinnstilt

Lege: Kirsten Skinlo Rokstad Skrevet

Dr. med. Kirsten S. Rokstad har vært min legen min i 35 år, og hun har alltid stått på! Presise diagnoser og og hjelpsomhet vis à vis det øvrige helsevesenet. Man blir hørt, sett og tatt på alvor...

Empatisk, erfaren, meget kunnskapsrik og tilgjengelig

Lege: Kirsten Skinlo Rokstad Skrevet

Da jeg kom til Dr. Kirsten Rokstad hadde jeg hatt flere fastleger som enten ikke tok meg på alvor eller som ikke hadde god nok kompetanse til å behandle meg. Jeg har en alvorlig sykdom og et meget komplekst sykdomsbilde, og uten Dr. Rokstad hadde jeg kanskje ikke vært her i dag. Hun har kjempet for meg, hjulpet meg på alle mulige måter og gjort livet mitt så levelig som mulig med de store helseutfordringene jeg har. Min mann sier hun har reddet familien vår, og det har han faktisk rett i. Jeg var livredd under første konsultasjon for nok en avvisning eller mangel på forståelse, men hun så meg umiddelbart, ga meg alt jeg trengte av støtte og ga meg tilbake troen på at det finnes leger som faktisk vil deg godt. Hun svarer både sent og tidlig, jeg skjønner egentlig ikke at hun klarer å jobbe så mye som hun gjør, men jeg har følt meg så utrolig godt ivaretatt i disse årene jeg har vært så heldig å ha henne som fastlege. Hun er varm og empatisk, lydhør, pragmatisk, enormt kunnskapsrik, men også tydelig og setter grenser der det trengs. Jeg kunne aldri bedt om en bedre lege, og når jeg nå flytter til en annen by er det en stor sorg å gi slipp på henne. Jeg håper noen andre kan få oppleve den dedikasjonen og oppriktige omsorgen hun viser overfor sine pasienter. Jeg vil også skryte av de flinke damene i skranken som alltid møter deg med et smil og en god prat. Effektive og hyggelige, selv om telefonen ringer i ett og de har det kjempetravelt. Blodprøver og vaksiner blir tatt og satt på beste vis. Jeg kommer til å savne dere alle sammen, dere er virkelig det beste legekontoret jeg kan forestille meg. Tusen takk!