Siri Jensen

Autorisasjon (2018)

Siri Jensen er en av 20 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Siri Jensen

Lyttende og empatisk

Hadde denne legen en periode, og var veldig fornøyd. Hun tok situasjonen på alvor, lyttet og kom med gode råd. I etterkant fulgt hun opp saken ved å ringe. Hadde legen vært nærmere nåværende bosted så hadde jeg beholdt henne.

Sur, lite meddelsom og uhøflig

Jeg har enda til gode å bli møtt av denne legen med omtanke og varme. Det er ikke greit å bli behandlet som om man er en pest og en plage når en først kommer seg til lege. Jeg kan telle på èn hånd hvor ofte jeg har vært hos en lege i mitt liv, så det er ikke som at jeg løper dit hver uke. Ingen kommunikasjon, ingen oppfølging og ingen interesse for min helsesituasjon. Det blir bytte for meg. Jeg anbefaler at en styrer unna denne legen.

Flott lege

Møter meg og mine med respekt og dyktighet. Empatisk og kunnskapsrik. Anbefales. Er nok litt overarbeidet, men gjør virkelig så godt hun kan.

Hektisk lege :(

Beskrevelsen av den ekte opplevelsen - Hun var 30 minutter forsinket (som er vanlig), snakket 4× hastighet og forventet at du skulle gjøre det samme. Alt var chop chop og utrolig hektisk, etter 5 minutter sa hun "Nå må du gå! Jeg har 2 andre pasienter, 2 møter, og må hente barn!". Kanskje det er ikke lurt å snakke med en sånn lege hvis man har hjerteproblemer. Tips: Hun bruker ikke noen online-tjenester, den eneste måten å kontakte henne er å bestille en legetime, selv om det er et ja eller nei spørsmål. Det er ingen oppfølging heller.

Utrolig dyktig lege

Møtte denne legen da jeg var på legevakten for 2 gang på 2 dager med minstemann på 1.år, som hadde 40,5 i feber, samt ikke spist på 4 dager og helt slapp, nesten ingen kontakt og få. Første gangen ble vi sendt hjem (av en annen dårlig lege). Da vi kom 2.gangen møtte vi denne legen. Hun kom med et smil, og så umiddelbart at han var dårlig, og skjønte at jeg var redd mtp han var så slapp. Hun så virkelig både meg som mamma, og barnet mitt. Utrolig flink med barnet mitt, som ikke hadde det så greit. Hun hjalp også de andre ansatte på legevakten, og ikke bare satt på kontoret slik den første legen gjorde. Hun tok seg god tid til å lytte på minstemann, og skjønte raskt at han hadde luftveisinfeksjon. Fikk resept på pencelin til han, og hun spurte om jeg følte meg trygg på å reise hjem med han, samt at hun fortalte at vi raskt kom til å se bedring etter han startet på resepten.

Vi reiste hjem, og jeg måtte finne ut hvem denne personen var, for så fin behandling hos en lege har jeg aldri fått. Så navnet hennes på resepten, og raskt byttet jeg fastlege på både meg og barna mine til denne legen.