Seyed Mohsen Miryahyaei

Maura Legesenter AS
Mauravegen 4 2032 Maura
Seyed Mohsen Miryahyaei er en av 10 fastleger i Nannestad

Siste vurderinger av Seyed Mohsen Miryahyaei

Fantastisk lege som tar seg tid.

Tar seg tid til å sette seg inn i sykdomsbildet. Er han i tvil, tar han seg tid til å kontakte spesialisthelsetjenesten, f.eks. Ahus.
Hadde en gang ikke muligheter for oppmøte til fastsatt legetime på hans kontor.... 2 timer senere ringte han på døra hjemme hos meg.
"Kan ikke pasientene komme til meg, får jeg komme til dem" var hans kommentar....
Fantastisk menneske.

Veldig dyktig lege

Denne legen gjør meg trygg. Han tar seg tid til å lytte og finner løsninger på en veldig god måte. Jeg føler at jeg blir tatt vare på og blir fulgt opp på en god måte.

Anbefales

Legen tar seg tid til å lytte og kommer med gode forslag til videre utredning og er nøye i sine vurderinger. Han tenker på pasientens beste i enhver vurdering og er ærlig.
Kan ta litt tid å få time, men det er greit for det er viktig for meg at de som har størst behov for time blir prioritert. Også når jeg og mine skulle få behov for det. Blir en del ventetid, men dette også pga prioritering av akutt syke så dette også fullt forståelig. Stor forbedring siste tiden med øvrig personale og muligheten for å komme gjennom pr. tlf. Enkelt å bestille time via helsenorge.no

Trygg og kunskapsrik

Fantstisk fastlege. Den beste jeg har opplevd. Lytter, kommer med gode råd, og løser. Fantastisk menneske.

Kunnskapsrik og hyggelig lege!

En lege som virkelig lytter og tar seg god tid til pasienter og pårørende. Vi har bare vært fornøyde!! Anbefaler han på det sterkeste.