Seyed Mohsen Miryahyaei

Seyed Mohsen Miryahyaei er en av 9 fastleger i Nannestad

Les mer om Pluss

Siste vurderinger av Seyed Mohsen Miryahyaei

Anbefales

Legen tar seg tid til å lytte og kommer med gode forslag til videre utredning og er nøye i sine vurderinger. Han tenker på pasientens beste i enhver vurdering og er ærlig.
Kan ta litt tid å få time, men det er greit for det er viktig for meg at de som har størst behov for time blir prioritert. Også når jeg og mine skulle få behov for det. Blir en del ventetid, men dette også pga prioritering av akutt syke så dette også fullt forståelig. Stor forbedring siste tiden med øvrig personale og muligheten for å komme gjennom pr. tlf. Enkelt å bestille time via helsenorge.no

Trygg og kunskapsrik

Fantstisk fastlege. Den beste jeg har opplevd. Lytter, kommer med gode råd, og løser. Fantastisk menneske.

Kunnskapsrik og hyggelig lege!

En lege som virkelig lytter og tar seg god tid til pasienter og pårørende. Vi har bare vært fornøyde!! Anbefaler han på det sterkeste.

Flink lege

Er superfornøyd. Føler han tar godt vare på meg og at han gjør sitt aller beste i et komplisert sykdomsbilde. Han følger opp, bestiller MR, røntgen osv og formulerer seg bra i forhold til andre instanser.

Opp og Ned

Min erfaringer med denne legen er mildt sagt forvirrende og lite sammenhengende, noen dager er han en bra lege, men mesteparten av tiden føles det som man er på et samlebånd og helst skal ut før man har kommet inn, opplever å ikke bli trodd i forhold til et komplisert og tidligere sykdomsbilde. Absolutt ingen god følelse og gå ut fra kontorene der med jevne mellomrom med tårer i øynene fordi man føler man ikke blir tatt på alvor.