Seyed Mohsen Miryahyaei

Maura Legesenter AS

2004

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Maura Legesenter AS
Mauraveien 4 2032 Maura
Seyed Mohsen Miryahyaei er en av 9 fastleger i Nannestad

Siste vurderinger av Seyed Mohsen Miryahyaei

Flink lege

Er superfornøyd. Føler han tar godt vare på meg og at han gjør sitt aller beste i et komplisert sykdomsbilde. Han følger opp, bestiller MR, røntgen osv og formulerer seg bra i forhold til andre instanser.

Opp og Ned

Min erfaringer med denne legen er mildt sagt forvirrende og lite sammenhengende, noen dager er han en bra lege, men mesteparten av tiden føles det som man er på et samlebånd og helst skal ut før man har kommet inn, opplever å ikke bli trodd i forhold til et komplisert og tidligere sykdomsbilde. Absolutt ingen god følelse og gå ut fra kontorene der med jevne mellomrom med tårer i øynene fordi man føler man ikke blir tatt på alvor.

Flink til å prate

Ikke flink på stoffskifte, ikke villig til å skrive ut ndt . Ikke villig til å sende pasienter til mr om man har plager,ser seg blind på vekt. ,har stor tru på fysio på alle områder .
Han bruker god tid på pasienter . Greit å få time der

Han kan lese seg opp litt på nyere viten ,søke kunnskap utenfor Norge.

Misfornøyd

Dårlig på å henvise. Bruker altfor mye tid på å snakke uten å høre på pasienten. Dårlig til å lytte, og klarer ikke å fokusere på problemet.

Dårlig lytter, ingen god lege

Trodde i begynnelsen at dette var en lege som passet for meg og mine barn. Han gav uttrykk for at han hadde masse kunnskap om div diagnoser noe som ikke stemmer.
Han er dårlig til å lytte og jeg opplever han som en arrogant lege. Han er helt umulig å få legeerklæring av, han sier vær hjemme resten av uken, og bruk egenmelding.
Dette er en lege jeg ikke lenger vil benytte meg av tjenestene hos.
En lege som ikke lytter, tar pasientene på alvor, snakker i munnen på dem er ingen dyktig lege.

Ikke fornøyd

Dårlig på å henvise videre og man får aldri tatt opp mer enn en ting. Vanskelig for å høre på pasienten og prater bort problemet. Sekretæren er av og til hyggelig men det er veldig sjeldent!

Den beste legen jeg noen gang har hatt.

Endelig er jeg super fornøyd med fastlegen min. Han er blid,lytter,følger opp, har tatt meg på alvor,er faglig sterk og er virkelig omsorgsfull. Jeg får ikke fullroset han.Sekretæren hans er kunnskapsrik,løsningsorientert,blid og hyggelig

godt fornøyd

Er fornøyd. Relativt god oppfølging.
Blir hørt. Men viktig at legen fullfører behandling/oppfølging.
Jeg kom halveis så sluttet alt.
Og jeg ga opp kampen om videre behandling. Men følte når jeg først var der, var legen flink.
Men de bør gjøre noe telefonsystemet. Det er Tragisk. Tar en dag å komme gjennom!

ikke fornøyd....

Jeg var fornøyd i starten, men etterhvert følte jeg at han sluttet å høre etter og kommentar var alltid at å henvise meg videre var bortkastet tid og penger uten at han hadde sjekket ordentlig.
Jeg har nå en ny lege og funnet ut at henvisning var absolutt IKKE bortkastet tid og penger...
Syns han burde høre bedre etter på pasienter og bli flinkere til å henvise videre. Han er jo flink, og veldig hyggelig.

Dyktig lege.

En dyktig og faglig sterk lege , med god oppfølging. Det som trekker ned er sekretærene.. De går kunne med fordel ha blitt mer serviceminded og satt seg inn i hva de faktiske lover og regler er iht til utspørring av pasienter. Vanskelig å komme igjennom på tlf til tider. Synd , for legen er det intet å utsette på.

Kjempeflink

Veldig flink lege den beste jeg har hatt får bestandig hjelp der

Faglig dyktig og omgjengelig lege.

En lege som tar seg tid, lytter, samtaler og som gir god faglig oppfølging. Jeg opplever at han er fokusert på forebygging og gir gode og velmente råd på en hyggelig og overbevisende måte. Han følger opp sine pas. Man føler seg virkelig i gode hender her.
Ventetider (telefon og på venteværelset) kan til tider være dårligere enn ønskelig.

Veldig fornøyd!

En koselig lege som tar seg tid uten å bruke for mye tid! Veldig hjelpsom! Litt vanskelig å komme seg igjennom på telefon dit dessverre.

Hyggelig lege som evner å lytte til pasienten.

***********************************************************************************

Meget god lege-

Meget god lege som lytter og tar ting på alvor. Flink til å følge opp. Legen er også flink til å forklare det som behøves for å kunne forstå sykdom, medisinbruk og virkning.

En av de bedre legene jeg har hatt

Veldig flink lege som hører etter når man forteller om problemer man har, han sender henvisninger videre til rette instanser og er veldig flink, grei og enkel å forholde seg til. Det eneste som trekker ned ved legekontoret er at det kan være vanskelig å komme gjennom på telefon og de mangler en nettside hvor man kan bestille time (i stedet for å ringe). Beliggenheten på Maura er bra og man får som regel time ganske raskt (enten samme dag eller dagen etter).
Undertegnende har hatt noen leger på grunn av enkelte kroniske tilstander, og dr. Mohsen er en av de desidert bedre!