Nannestad Legesenter AS

Teiealleen 1 2030 Nannestad

Siste vurderinger av Nannestad Legesenter AS

Forferdelig

Lege: Geir André Hillveg Skrevet

Forventer du at legen har øyekontakt, hører på hva du har å si og ønsker å føre en samtale? Styr vekk fra Hillveg.
Et menneske som har mindre engasjement og empati skal en lete lenge etter. Du får knapt et hei i døra, han stirrer inn i pcen hele legetimen, kommer ikke med oppfølgingsspørsmål. En gruer seg til å ta opp et tema med han, for du føler deg absolutt ikke velkommen til timen.
Pcen inneholder 40faner i internettbrowseren, som bl.a facebook, vg, instagram og andre sosiale medier.

En forferdelig userriøs lege. Om en er fornøyd med han, har man faktisk ikke opplevd en god lege.

STYR UNNA

Null empati

Lege: Geir André Hillveg Skrevet

Denne legen kan jeg virkelig ikke anbefale til noen, han er totalt uinteressert i deg som pasient.
Han lytter ikke, spør heller ei om spørsmål - noe som resulterer i at man ikke alltid får sagt det man kanskje vil si.
Såvidt man får et hei idet man kommer inn døren - og sitter kun å stirrer inn i pcen sin, selv når man prøver å fortelle om det man er der for å ta opp.

Dette er så lavmål at vi nå en hel familie på 4 har valgt å bytte til et annet fastlegekontor.

Kjempefin lege!

Lege: Geir André Hillveg Skrevet

Jeg har vært pasient hos Hillveg i ca 20 år, og bedre fastlege kunne jeg ikke hatt! Det er lett å få time, og han har alltid sendt meg videre for nærmere utredning når det har vært nødvendig. Hadde han ikke gjort det, hadde heller ikke min alvorlige diagnose vært oppdaget på et så tidlig tidspunkt! Jeg får også raskt time hvis det er noe som haster. Han følger meg alltid opp, og jeg føler meg veldig godt ivaretatt!

Kritikken han får av enkelte på denne siden, er for meg helt uforståelig!

DÅRLIG LEGE.

Lege: Zainab Mohammed Awad Al-Zubaidi Skrevet

1) Hun mangler språk kompetanse derfor blir det vanskelig å
kommunisere med henne.
2) Hun hører ikke på passienter.
3) Tar ikke på Alvår.
4) Hun er veldig dårlig på å diagonisere riktig sykdom.
5) Hun er ikke høflig.
6) Skreter er ganske flink på jobben sin.
7) zainab bør høre på passienter og må være høflig.

Mer enn god nok!!

Lege: Geir André Hillveg Skrevet

Hatt Hillveg som fastlege for meg og ungene i over 10 år.
Kommer alltid til på telefon, får time raskt hvis det er viktig og han er en veldig flink lege medisinsk sett. Henviser gjerne videre og følger opp i etterkant. Kanskje ikke av den mest utadvendte og snakkesalige typen, men hsn gjør en god jobb og er faglig meget dyktig.