Nannestad Legesenter AS

Teiealleen 7 2030 Nannestad

Siste vurderinger av behandlere ved Nannestad Legesenter AS

Flink lege

Lege: Hibbatul-Haiy Chughtai Skrevet

En lege som tar deg på alvor .Ser hele menneske. Snill og hyggelig har tid til pasienten Får en god kommunikasjon med legen .

Lege: Hege Kristin Netmangen Larssen Skrevet

Helt fantastisk, føler meg så godt ivaretatt. Tar seg tid til pasienten, god lytter, henviser raskt videre.

En fantastisk fastlege !!

Lege: Hege Kristin Netmangen Larssen Skrevet

En fastlege som faktisk tar seg tid til deg, selv om det er forsinkelser stresser hun ikke gjennom timen, hun er flink til å notere, å hun husker faktisk hvem du er og husker hva din helsesituasjon er når du kommer.

En fastlege som faktisk bryr seg! Er ærlig vis hun ikke veit men gjør det hun kan for å hjelpe! Å henviser videre når det er nødvendig!

Trygg og bruker tid

Lege: Hege Kristin Netmangen Larssen Skrevet

Etter lang tid kan jeg trygt si at jeg føler at jeg endelig har en bra lege, en lege som tar seg tid til å høre på det jeg er plaget med og er villig til å finne årsak og veien videre. Anbefales!

Flink.. Men...

Lege: Hege Kristin Netmangen Larssen Skrevet

Hege er flink og har helt sikkert mye kunnskap. Men pga en overfylt pasientliste, så er hun alltid fullbooket, må vente ofte 1-2 uker for å få time.
Når man først er hos henne, så er hun mest opptatt av å skrive på pcen og gir ikke nok tid. Er ikke så personlig, virker mer som at hun bare ønsker å komme seg gjennom lista.