Nannestad Legesenter AS

Teiealleen 7 2030 Nannestad

Siste vurderinger av Nannestad Legesenter AS

Hyggelig og imøtekommende

Lege: Hege Kristin Netmangen Larssen Skrevet

Trivelig fastlege som kan sine saker.
Flink til og sy sår/kutt 👍
Får time på dagen.
Alltid imøtekommende

Lege: Hege Kristin Netmangen Larssen Skrevet

Ubeskrivelig flott lege blid hyggelig imøtekommende og fryktelig hjelpsom.digger henne veldig forståelses full og god i jobben sin

Grundig, og hører på hva du sier.

Lege: Zainab Mohammed Awad Al-Zubaidi Skrevet

Forsåvidt ny fastlege for meg. Hadde den forrige i over 17 år, men valgte å bytte pga flytting. Var veldig skeptisk, men ble raskt roligere. Opplever henne som lyttende til det jeg sier. Er veldig grundig i sine undersøkelser. Får raskt time, og henviser videre raskt. Til nå veldig fornøyd med henne og hennes "kontordame"/helsefagarbeider.

Annbefales ikke!!!!

Lege: Geir André Hillveg Skrevet

Både jeg og samboeren min har nå hatt Hillveg i 1 år nå, ikke nok med at vi føler vi like fort blir kastet ut som vi kommer inn døra, så er det ikke noen dialog. Synes ikke det er noe fint at legen virker sur når han ser at du er på kontoret og venter. Stort sett alle timer vi har vært på varer MAX 5 min, selv om vi har spørsmål, så får vi slengt et hade før vi får sagt hei en gang. Synes ikke det er slik en lege skal være i det hele tatt!!

Meget god lege som følger opp pasientene.

Lege: Geir André Hillveg Skrevet

Hillveg er en meget god lege som følger opp pasientene på en god måte. Han har god oversikt, er kunnskapsrik og nøler ikke med å sende pasienten videre hvis det trengs. Både jeg og min familie er veldig fornøyd med han som fastlege.
Trenger man time på dagen, så lar dette seg så og si alltid seg gjøre. Tommel opp, Geir Andre er topp!