Ole Magnus Nilsen

Autorisasjon (2018)

Råholt Legesenter Telefonnummer63 95 95 5063 95 95 ...
Gladbakkvegen 1 2070 Råholt

Siste vurderinger av Ole Magnus Nilsen

Dyktig, empatisk og et medmenneske

Var veldig spent over å få ny fastlege etter å ha vært veldig fornøyd med avtroppende lege. Men vil si at Ole Magnus er en virkelig verdig «arvtaker». Føler meg alltid sett og hørt hos han. Han tar meg veldig på alvor og ser mine behov på en godt. Han fremstår svært dyktig og oppnår raskt tillit gjennom å være så rolig og lyttende. Han skaper en trygg arena i en ellers sårbar situasjon.

Fantastisk lege, forferdelig legesenter.

Jeg har et veldig godt intrykk av Ole Magnus. Han tar seg tid til å lytte og forstå, og tar deg på alvor!

Desverre er legesenteret helt forferdelig ellers.. Det er vanskelig å nå gjennom på telefon, og hvis du først gjør det, så kan det godt hende at de bare legger på røret, men dersom du først skulle få prate med dem, så svarer de nedverdigende og man må nesten krangle for å å satt opp en timeavtale.. Jeg har forsøkt å ringe legesenteret en uke nå, uten å komme i kontakt med dem. To ganger har jeg venter over 30 minutter, og bare blitt slengt på røret. Anbefaler legen på det sterkeste, men anbefaler ingen å bruke Råholt legesenter.

Dyktig og behagelig lege

Følte meg veldig godt ivaretatt hos Dr.Nilsen, er strålende fornøyd å ha fått han som lege. Følte meg hørt nå 😊

Flink og hyggelig Lege

Hyggelig lege som har mye kunnskap. Lytter og setter seg inn i hva slags problemer man skulle komme med. Anbefales videre

Hyggelig, lyttende og rolig.

Første møte med ny fastlege ble utrolig bra. Gikk inn til kontrollen min med galopperende puls og høyt blodtrykk. Følte meg sett og hørt- godt undersøkt og informert, -og forlot kontoret med normalt blodtrykk og lav puls, og med avtale om ny kontroll i oktober.