Øyvin Noddeland Mongstad

Autorisasjon (2019)

Olsvik Legesenter Telefonnummer55 51 33 0055 51 33 ...
Olsvik Legesenter AS Olsvikåsen 4 5183 Olsvik
Øyvin Noddeland Mongstad er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Øyvin Noddeland Mongstad

Ivaretatt

Øyvind er en pålitelig lege som lytter og kommer med gode råd. Han responderer meget kjapt på E-konsultasjoner og følger deg oftest godt opp. Noen ganger må man selv be om en henvendelse til spesialist, da konklusjonen kan fattes litt kjapt. Arbeidskapasiteten er likevel HØY og man føler seg ivaretatt! Måtte han bli lenge i Olsvik!

Veldig flink og imøtekommende lege

Opplever at han er flink til å lytte til meg og ta det jeg sier på alvor. Opplever at han har respekt for mine opplevelser og beskrivelse av egen helse. Noe mange andre leger kan slite med. Han virker faglig kompetent og er alt i alt en veldig behagelige lege.

Jeg har anbefalt han til flere venner og familie.

Fantastisk fastlege

Dr. Mongstad er en sympatisk, imøtekommende og løsningsorientert lege. De gangene jeg har vært i kontakt med ham, har han alltid tatt meg og mine problemer på alvor. Hos Dr. Mongstad føler man seg trygg og ivaretatt, han lytter, gir råd og er alltid i godt humør. Anbefales!

Helt super!

Blid, imøtekommende og forståelsesfull! Samtidig som jeg får svar på melding og henvendelser og blir tatt seriøst! Trenger flere slike! Blir så glad da jeg ser slikt i sånne yrker!