Eirik Røthing Simonsen

Haugesund Medisinske Allmennleger
Helsehuset - Sørhauggt. 111 5527 Haugesund
Eirik Røthing Simonsen er en av 33 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Eirik Røthing Simonsen

Imponerende lege (Sterkt anbefalt)

Kunnskapsrik lege som det går an å diskutere videre utredning og er veldig rolig med mye kunnskap til å være så ung og tar pasienten seriøst.
Eneste som er negativt med dette legekontoret men ikke legen er hun ene damen som f.eks la på når det var snakk om en veldig alvorlig situasjon og la bare på.
Men ellers sterkt anbefalt lege.

Beste legen i Haugesund

Veldig fornøyd med Eirik. Byttet til en annen fastlege for noen år siden, men havnet tilbake hos Eirik da han fikk ledige plasser. Rett og slett fordi han er en av de mest dyktige i kommunen. Han tar de prøver som må tas + litt til, henviser der han føler behovet og er rolig og avbalansert.

Eneste minus, som overhodet ikke går på han, men på de som jobber i resepsjonen der. De damene der som er litt opp i årene er innimellom pottesure både i skranken og pr telefon. Synd at det skal være slik, når legen er så dyktige!

Beste legen jeg noensinne....

En utrolig kunnskapsrik lege. Han hadde en behagelig fremtoning og utstrålte troverdighet hele veien, noe som gjorde at jeg følte meg trygg på hans vurderinger.

Har aldri opplevd en lege som har stått på mer for meg som pasient. Har hatt meg seriøst og tatt seg god tid til meg. God på å lytte og er behagelig å snakke med. Ingen problemer med å få time når det trengs og det er sjeldent forsinkelser.

Lege i tidsklemma

Kommer inn 25 min.for sent.Etter 10 min.blir jeg bryskt avvist om at jeg er på overtid og forsinker de andre.
Pris over 300kr.