Eirik Røthing Simonsen

Helsehuset - Sørhauggt. 111 5527 Haugesund
Eirik Røthing Simonsen er en av 33 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Eirik Røthing Simonsen

Profesjonell, Kunnskapsrik, Informativ og oppfølgende

Har brukt Eirik R. Simonsen siden tidlig 2016. Har ikke hatt bedre lege på 21 år med de diverse skavanker jeg har - og som han han skal holde styr på . Han er Ung, pågående i undersøkelser - har uten tvil "passion" for jobben sin. Gir seg ikke før riktig diagnose eller funn er klare.

Personlig har jeg fått full oppfølging av Eirik, Han har alltid diagnostisert og medisinert meg riktig. Er det tvil sender han meg til spesialister og utredninger/undersøkelser på sykehus, som regel uten ventetid.

Føler meg trygg når jeg vet han er min fastlege og setter utrolig pris på hjelpen han yter meg. Eirik Røthing Simonsen anbefales på det sterkeste.
Hilsen

Imponerende lege (Sterkt anbefalt)

Kunnskapsrik lege som det går an å diskutere videre utredning og er veldig rolig med mye kunnskap til å være så ung og tar pasienten seriøst.
Eneste som er negativt med dette legekontoret men ikke legen er hun ene damen som f.eks la på når det var snakk om en veldig alvorlig situasjon og la bare på.
Men ellers sterkt anbefalt lege.

Beste legen i Haugesund

Veldig fornøyd med Eirik. Byttet til en annen fastlege for noen år siden, men havnet tilbake hos Eirik da han fikk ledige plasser. Rett og slett fordi han er en av de mest dyktige i kommunen. Han tar de prøver som må tas + litt til, henviser der han føler behovet og er rolig og avbalansert.

Eneste minus, som overhodet ikke går på han, men på de som jobber i resepsjonen der. De damene der som er litt opp i årene er innimellom pottesure både i skranken og pr telefon. Synd at det skal være slik, når legen er så dyktige!

Beste legen jeg noensinne....

En utrolig kunnskapsrik lege. Han hadde en behagelig fremtoning og utstrålte troverdighet hele veien, noe som gjorde at jeg følte meg trygg på hans vurderinger.

Har aldri opplevd en lege som har stått på mer for meg som pasient. Har hatt meg seriøst og tatt seg god tid til meg. God på å lytte og er behagelig å snakke med. Ingen problemer med å få time når det trengs og det er sjeldent forsinkelser.