Eirik Røthing Simonsen

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Eirik Røthing Simonsen er en av 36 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Eirik Røthing Simonsen

Fremstår som en dyktig og god lege

Ingen problemer for små eller for store. Han tar seg tid til å høre og kommer med fornuftige råd. Han henviser videre hvis pasienten ønsker det. Han er effektiv og følger alltid opp det han sier han skal gjøre.

Ivaretatt

Fremstår forståelsesfull og ikke «selvgod». Henviser gjerne eller følger opp der de trengs - spesielt ved sammensatte sykdommer/kompliserte sykdommer. Han følger opp det han lover raskt. Anbefales.

Trygg og kunnskap

Eirik er flink og man føler seg trygg med han.Han hjelper alltid med enten på telefonen eller på klinikken.

Fantastisk

Jeg er 55 år gammel, men aldri møtt en mere lyttende og forståelsesfull lege.
Har diverse diagnoser - 60% av dem er funnet og diagnostisert gjennom ham! Dette er diagnoser som skulle vært oppdaget og stilt lenge før han ble min fastlege i 2016.
Eirik bryr seg virkelig om meg som pasient - han nøyer seg ikke med å bare skrive ut medisiner og ønske lykke til, men undersøker grundig og henviser til andre spesialister når det kreves.
Har fått hjelp som bare må betegnes som profesjonell, han er ung og ikke "mett av dage" som mange andre leger er! Jeg bor ca 8 mil unna Fastlegen min - men kommer ikke til å bytte - alle 16 mil T/R er verdt hver eneste meter.
Eirik anbefales på det sterkeste - vær erlig mot ham og prøv forklare problemet så godt som mulig - og du har en lege som følger deg opp på alle vis i lang, lang tid!

Enkel å snakke med, omsorgsfull, og herlig

Alltid time å få, og stort sett ingen forsinkelser. Blir alltid tatt varmt imot, han lytter og ser deg når du er der. Er aldri dømmende, og utrolig lett å snakke med. Her føler du deg godt ivaretatt, for dette er en mann som bryr seg. Føler meg heldig som har han som fastlege.