Kjetil Rune Skoge

Hommersåkveien 20 4311 Hommersåk
Kjetil Rune Skoge er en av 58 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Kjetil Rune Skoge

Varierende kvalitet

Denne legen har jeg opplevd både som veldig god og dyktig, men også veldig nedlatende, ignorant og lite kompetent. Jeg opplevde det som om han gjorde narr av meg. Jeg byttet lege da jeg opplevde det som pinlig å komme til Skoge da jeg aldri visste hva jeg kunne forvente meg.

Han har vert min fastlege i over ett år Han er veldig opptatt av deg så pasient kan trygt anbefale han

Den beste legen eg har hatt han tar meg på alvor Må alltid vente litt Han hører på hva jeg har å si Kan trygt Anbefale han

Oppmerksom og flink

Har til nå bare hatt ett legebesøk hos Skoge. Oppfattet ham som en lege som virkelig hører på hva pasienten sier og gir gode begrunnelser på svar han gir. Han snakket med et språk som også vi "vanlige" mennesker kan forstå. Han gjorde alle testene jeg kom for å ta, i tillegg tok han flere for å være helt på den sikre side. Kan anbefale ham til alle som måtte spørre!

Dette er en meget bra lege, med masse kunnskaper :) lytter og bryr seg om deg!

Håpløs ignorant

Ikke kan han lytte til pasientene, ikke skjønner han at en lidelse kan henge sammen med tidligere lidelser, og ikke evner han å se helhet i en pasient. Hvert problem skal helst behandles isolert og han er helt fremmed for at pasienter selv skal mene noe om egen helse. Styr unna!