Kjetil Rune Skoge

Riska Legesenter

Hommersåkveien 20 4311 Hommersåk
Kjetil Rune Skoge er en av 58 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Kjetil Rune Skoge

Han har vert min fastlege i over ett år Han er veldig opptatt av deg så pasient kan trygt anbefale han

Den beste legen eg har hatt han tar meg på alvor Må alltid vente litt Han hører på hva jeg har å si Kan trygt Anbefale han

Oppmerksom og flink

Har til nå bare hatt ett legebesøk hos Skoge. Oppfattet ham som en lege som virkelig hører på hva pasienten sier og gir gode begrunnelser på svar han gir. Han snakket med et språk som også vi "vanlige" mennesker kan forstå. Han gjorde alle testene jeg kom for å ta, i tillegg tok han flere for å være helt på den sikre side. Kan anbefale ham til alle som måtte spørre!

Dette er en meget bra lege, med masse kunnskaper :) lytter og bryr seg om deg!

Håpløs ignorant

Ikke kan han lytte til pasientene, ikke skjønner han at en lidelse kan henge sammen med tidligere lidelser, og ikke evner han å se helhet i en pasient. Hvert problem skal helst behandles isolert og han er helt fremmed for at pasienter selv skal mene noe om egen helse. Styr unna!

En veldig god representant for legestanden.

Jeg vil si, han er en god lytter, flink til å huske og er levende opptatt av meg som pasient. Han er støttende hvis jeg er nede og han smiler med når ting er bra. Han leser godt det som er de store linjene og ser selv dem små. Tilsammen gir han en god konklusjon som alltid har stemt med meg. Jeg kan trygt anbefale Kjetil Rune Skoge til andre.