Haakon Henningsen Midha

Autorisasjon (2017)

Ingen på venteliste

Regnbuen Legekontor Telefonnummer32 24 04 4232 24 04 ...
Vestre Kjennervei 2B 3420 Lierskogen
Haakon Henningsen Midha er en av 31 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Haakon Henningsen Midha

Forståelsesfull og kunnskapsrik

Beste legen jeg har hatt hittil! Føler han tar seg tid og ser pasienten sin. Mye kunnskap og god rådføring. Også inkluderende og åpen for å ha med partner på timer for ekstra forklaring.

Arrogant

Virker irritert til tider. Veldig opptatt av å fortelle hvordan han 'bruker' sin legegjerning. Får forskjellige svar/råd på samme problem. Lite empatisk. Har ikke noen god kjemi med ham. Tenkte at en ung lege ville være mer 'nysgjerrig' og ønsket å få mer erfaring. Vanskelig å forstå hva han mener.

Trygg og kunnskapsrik

Veldig dyktig lege tar seg god tid til pasienten , flink til og se pasienten kan virkelig jobben sin , vil anbefale han til andre som trenger en kunnskapsrik lege som kan jobben sin 🤗

Irritert og forutinntatt

Har hatt Haakon som fastlege ett år nå og veldig variabelt hva slags hjelp jeg har fått. Har mange ganger følt meg avvist, har vært irritert til tider. Det endte med ved siste konsultasjon at han sa jeg hadde vært der fryktelig mange ganger på ett år og jeg forsto som at han gjerne skulle brukt tiden på noe annet som var viktig. Jeg ble fryktelig skuffet og bytter fastlege. Dette er ikke greit og si til pasienten sin.

Anerkjennelse

Du opplever å bli anerkjent og ivaretatt. I tillegg er han god på å se hele mennesket, og tar seg tid til deg.