Elisabeth Smith-Solbakken

Tlf: 51 60 40 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Elisabeth Smith-Solbakken er en av 59 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Elisabeth Smith-Solbakken

Omsorgsfull

Ble tatt veldig godt imot. Legen lyttet på meg. Viste "interesse" og var empatisk. Var hjelpsom. God oppfølging etter legetime.

Overlegen

En lege som bryr seg lite om pasienten, og virker veldig overlegen. Har ventet i over 1 time hver gang jeg har vært der og når jeg kommer inn til henne må jeg fortelle om mine problemer fort pga hun har andre pasienter som venter og ligger bak skjema... I tillegg tar hun ikke problemene mine på alvor, som viser seg i ettertid til å ha vært problemer som må tas på alvor. Angrer veldig på at jeg byttet til henne.

Tar deg ikke på alvor

Jeg har hatt Elisabeth som fastlege over flere år hvor jeg ikke har hatt behov for noe særskilt hjelp. Nå da jeg virkelig trenger hjelp og oppfølging av mine helseplager så har jeg bare blitt avfeid og ikke tatt på alvor og heller ikke blitt fulgt opp.

Skuffet over holdningen

De fleste beskrivelsene under her stememe med henne.
Når jeg byttet fastlege og leste det folk skrev om henne ble jeg overasket og trodde ikke helt på det ,før jeg hadde mitt første time med henne og fant ut alt stemte.
Hun virker lite interesert i deg og hører ikke etter og ingorerer deg nesten.
Utrolig skuffet at det fins så selvopptatte leger og er i gang med byttet av fastlege allerede etter 2 uker.

Flink og effektiv lege

Har hatt denne legen i 15 år ihverfall, dyktig og effektiv uansett hva jeg trenger hjelp til ;) Hun er kanskje ikke mester i "small-talk", men som lege er hun absolutt å anbefale !

Kald

Hatt denne legen i over 10 år, blitt verre med årene.
Husker ikke det første svangerskapet mitt og ble sint da jeg skulle ha nr 2, og valgte å gå fast til jordmor for oppfølging.
Kommer alltid forsent og føler hun ikke har tid eller forståelse til hvorfor jeg kommer, er kynisk og kald.

Empatisk lege

Elisabeth har vært legen min i ca. 10 år, og jeg har alltid vært svært fornøyd med henne. Hun tar seg tid til å lytte og virker oppriktig interessert i hvordan det går med deg. Pga. flytting må jeg dessverre bytte lege, og men ellers hadde jeg aldri byttet.

FRARÅDES PÅ DET STERKESTE !!!

Som nyinnflyttet til Sandnes måtte jeg bytte fastlege, og valgte denne. Etter 2 legebesøk og fortsatt ingen hjelp, har jeg begge ganger blitt spurt hvorfor jeg byttet lege. Dette er legens eneste konklusjon...at jeg ikke burde ha byttet fastlege. Legen har ingen forståelse,medfølese,empati, og er rett og slett frekk.

Fantastisk lege!

Hun har vært min og barnas lege i over 10 år. Hun er lyttende, tar seg god tid, følger opp om det er noe, henviser raskt videre om det er noe som bør henvises til spesialist. Ikke mange leger som ringer deg privat for å høre hvordan det går, men det har hun gjort!!

Ikke så bra, dessverre...

Hyggelig nok, men virker ikke som hun bryr seg om hverken jobben eller meg som pasient. Husker ikke meg eller noe om meg.

Dårlig legen

Hun er arrogant og nervøs. Jeg tror at hun er ikke dyktig legen og ikke anbefaler henne.

Kjempefornøyd! Har brukt denne legen i ti år og føler meg tatt vare på,

Lyttende og tillitsvekkende lege som tar ansvar og sender pasienten videre i systemet for grundigere undersøkelse. Er glad jeg byttet over til denne legen!

Utrolig lite profesjonell

Virker ikke som hun bryr seg verken om faget sitt eller pasienter. Dessverre kan jeg ikke si at hun er annet enn inkompetent. Frarådes på det sterkeste

Meget fornøyd

Opplever legen som empatisk,grei og veldig flink.
Har vært min lege i 10 år og er veldig fornøyd.

Anbefales ikke

Har prøvd ut denne fastlegen en stund, men innser at jeg må bytte.
Legen virker lite interessert i å hjelpe pasienten og oppleves kort og arrogant.
en må også beregne ekstra ventetid for å komme inn til avtalt time, ca 1 time.

Har dessverre ikke noe posetivt å tilføye for denne legen.

en lege med lite serviceinnstilling

denne legen er lite innteresert i pasienten.liten interesse hva pasienten har og si. har en time må en vente lenge etter avtalt tid. kan være at jeg er vant med min gamle lege. synd han gikk av med pensjon.

kald og lite empatisk lege

Har en ovenfra og ned holdning, er overhodet ikke istand til å vise sympati/empati med pasienten. Man må selv ta stilling til hvilke undersøkelser som må tas noe som ikke alltid er lett når man selv ikke er lege. En kald og egensentrert lege

En kald lege

Oppleves kald og egen og lite motivert til å finne ut hva som skyldes symptomene/problemene.

Imponerende

En meget hyggelig lege med god tid og pasienten i fokus. Innga tillit og veldig behagelig.

ble inbestillt , så sendte de syk 1 åring etter 15 min ventetid hjem uten undersøkelse "dårlig tid" idag...ingen kommentar