Elisabeth Smith-Solbakken

Tlf: 51 68 78 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Elisabeth Smith-Solbakken er en av 60 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Elisabeth Smith-Solbakken

Ny Vikarlege for Elisabeth

Ble opplyst at legesenteret hadde flyttet fra Bogafjell til Vågsgaten.20.Dette var positivt ettersom det var enda mer sentralt.

Gikk til konsultasjon hos den nye vikarlegen og ble veldig varmt tatt imot.

Hun var en god lytter, og jeg følte hun virkelig brydde seg. Fikk et særdeles godt inntrykk av henne.

God lege med nøyaktige disgnoser.

Jeg har hatt henne i 3 år som lege. Hun finner alltid ut av problemet, er effektiv og empatisk. Jeg er veldig glad hun er legen min.

Middels lege, elendig kundeservice i skranken

Tar ofte alt for lang tid før vi kommer til timen. Er ofte 30-60 minutt forsinket, selv til 1. time. Selv om legen er forsinket, får vi aldri noe beskjed om det.

Servicen i skranken er det mest elendige jeg har vært borte i. De er sure, lite serviceinnstilt. Det samme gjelder på telefon. Tar evigheter for å komme gjennom (type minst 30 min), og når du først kommer gjennom svarer de surt og er lite hjelpsomme. Ikke interessert i å rydde i egne feil, men krever at vi som pasienter må gjøre jobben. Kort fortalt - finn et annet legesenter!

Omsorgsfull

Ble tatt veldig godt imot. Legen lyttet på meg. Viste "interesse" og var empatisk. Var hjelpsom. God oppfølging etter legetime.

Overlegen

En lege som bryr seg lite om pasienten, og virker veldig overlegen. Har ventet i over 1 time hver gang jeg har vært der og når jeg kommer inn til henne må jeg fortelle om mine problemer fort pga hun har andre pasienter som venter og ligger bak skjema... I tillegg tar hun ikke problemene mine på alvor, som viser seg i ettertid til å ha vært problemer som må tas på alvor. Angrer veldig på at jeg byttet til henne.