Elisabeth Smith-Solbakken

Autorisasjon (2002)

Elisabeth Smith-Solbakken er en av 69 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Elisabeth Smith-Solbakken

Lyttende, kunnskapsrik og effektiv

Elisabeth har tatt meg på alvor uansett hva jeg har kommet med. Jeg blir alltid møtt med åpenhet og en fremdriftsplan. Som kronisk syk har samarbeidet fungert godt. Hun har løst det hun kan gjøre noe med selv og videreført meg til spesialister ved behov for det. Hun er travel og det tar tid å få time, men til gjengjeld er hun veldig tilstede når jeg først kommer inn. Føler meg trygg i hennes hender, og det er med uro jeg nå må bytte fastlege pga. flytting.

Meget mottagelig og sympatisk

Elisabeth smith Solbakken er en lege som jeg vil skryte opp i himmelen, hun er mottagelig og meget sympatisk og Hun lytter på det du har å si. Det jeg vil nevne, hun tar seg tid og lytter til deg, og da følte jeg meg verdifull som menneske og pasient.

Elendig

Anbefales ikke i det hele tatt. Ikke gå for denne legen vær så snill.

Hun setter ikke av tilstrekkelig tid.

Min uttalelse 12 min inn i timen: «jeg forstår ikke dette. jeg ber deg om å hjelpe meg her» Hvem skal jeg da spørre om jeg ikke kan be min fastlege lytte til meg?»

Legens svar: Dette har jeg ikke tid til. Du må bestille ny time. Tiden din er oppbrukt. Er du misfornøyd med det, kan du bytte fastlege.

Nedlatende.

Dette er en lege som ikke har sympati eller har noe medmenneskelighet. Passer ikke for de som har problemer som må utredes.
Finner ikke noe godt å si om denne legen.

Frekk i tonen og Arrogant!!

Var på første møte og ble skjellt ut. Hun var frekk i tonen, arrogant og kald. Anbefales ikke! Kommer til å bytte lege.