Elisabeth Smith-Solbakken

Vågsgata Legesenter AS

2002

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Elisabeth Smith-Solbakken er en av 64 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Elisabeth Smith-Solbakken

Nedlatende.

Dette er en lege som ikke har sympati eller har noe medmenneskelighet. Passer ikke for de som har problemer som må utredes.
Finner ikke noe godt å si om denne legen.

Frekk i tonen og Arrogant!!

Var på første møte og ble skjellt ut. Hun var frekk i tonen, arrogant og kald. Anbefales ikke! Kommer til å bytte lege.

Lyttende, forståelselsfull og oppfølgende

Jeg har gått til Elisabeth i mange år nå, og føler hun har utviklet seg, blitt tryggere på seg selv og jeg føler meg som pasient tatt vare på, samt hørt og oppfulgt. I begynnelsen følte jeg at hun var litt usikker, men det har absolutt forandret seg. Jeg møter en lege idag som jeg vil beholde, som jeg stoler på og som jeg føler tar meg på alvor. Hun hører meg og utelukker ingenting. hun yter det lille ekstra, og følger meg opp. Jeg er kjempe fornøyd med Elisabeth og anbefaler henne på det sterkeste.

Very attentive and thorough

Elizabeth has been our doctor for years, she always takes good time to set herself into the case and makes good practical suggestions on how to deal with things instead of just sending us away with a prescription. Her help and advise is very much appreciated

Ny Vikarlege for Elisabeth

Ble opplyst at legesenteret hadde flyttet fra Bogafjell til Vågsgaten.20.Dette var positivt ettersom det var enda mer sentralt.

Gikk til konsultasjon hos den nye vikarlegen og ble veldig varmt tatt imot.

Hun var en god lytter, og jeg følte hun virkelig brydde seg. Fikk et særdeles godt inntrykk av henne.