Elisabeth Smith-Solbakken

Bogafjellveien 65 4324 Sandnes
Elisabeth Smith-Solbakken er en av 58 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Elisabeth Smith-Solbakken

Skuffet over holdningen

De fleste beskrivelsene under her stememe med henne.
Når jeg byttet fastlege og leste det folk skrev om henne ble jeg overasket og trodde ikke helt på det ,før jeg hadde mitt første time med henne og fant ut alt stemte.
Hun virker lite interesert i deg og hører ikke etter og ingorerer deg nesten.
Utrolig skuffet at det fins så selvopptatte leger og er i gang med byttet av fastlege allerede etter 2 uker.

Flink og effektiv lege

Har hatt denne legen i 15 år ihverfall, dyktig og effektiv uansett hva jeg trenger hjelp til ;) Hun er kanskje ikke mester i "small-talk", men som lege er hun absolutt å anbefale !

Kald

Hatt denne legen i over 10 år, blitt verre med årene.
Husker ikke det første svangerskapet mitt og ble sint da jeg skulle ha nr 2, og valgte å gå fast til jordmor for oppfølging.
Kommer alltid forsent og føler hun ikke har tid eller forståelse til hvorfor jeg kommer, er kynisk og kald.

Empatisk lege

Elisabeth har vært legen min i ca. 10 år, og jeg har alltid vært svært fornøyd med henne. Hun tar seg tid til å lytte og virker oppriktig interessert i hvordan det går med deg. Pga. flytting må jeg dessverre bytte lege, og men ellers hadde jeg aldri byttet.

FRARÅDES PÅ DET STERKESTE !!!

Som nyinnflyttet til Sandnes måtte jeg bytte fastlege, og valgte denne. Etter 2 legebesøk og fortsatt ingen hjelp, har jeg begge ganger blitt spurt hvorfor jeg byttet lege. Dette er legens eneste konklusjon...at jeg ikke burde ha byttet fastlege. Legen har ingen forståelse,medfølese,empati, og er rett og slett frekk.