Elisabeth Smith-Solbakken

Bogafjellveien 65 4324 Sandnes
Elisabeth Smith-Solbakken er en av 58 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Elisabeth Smith-Solbakken

Omsorgsfull

Ble tatt veldig godt imot. Legen lyttet på meg. Viste "interesse" og var empatisk. Var hjelpsom. God oppfølging etter legetime.

Overlegen

En lege som bryr seg lite om pasienten, og virker veldig overlegen. Har ventet i over 1 time hver gang jeg har vært der og når jeg kommer inn til henne må jeg fortelle om mine problemer fort pga hun har andre pasienter som venter og ligger bak skjema... I tillegg tar hun ikke problemene mine på alvor, som viser seg i ettertid til å ha vært problemer som må tas på alvor. Angrer veldig på at jeg byttet til henne.

Tar deg ikke på alvor

Jeg har hatt Elisabeth som fastlege over flere år hvor jeg ikke har hatt behov for noe særskilt hjelp. Nå da jeg virkelig trenger hjelp og oppfølging av mine helseplager så har jeg bare blitt avfeid og ikke tatt på alvor og heller ikke blitt fulgt opp.

Skuffet over holdningen

De fleste beskrivelsene under her stememe med henne.
Når jeg byttet fastlege og leste det folk skrev om henne ble jeg overasket og trodde ikke helt på det ,før jeg hadde mitt første time med henne og fant ut alt stemte.
Hun virker lite interesert i deg og hører ikke etter og ingorerer deg nesten.
Utrolig skuffet at det fins så selvopptatte leger og er i gang med byttet av fastlege allerede etter 2 uker.

Flink og effektiv lege

Har hatt denne legen i 15 år ihverfall, dyktig og effektiv uansett hva jeg trenger hjelp til ;) Hun er kanskje ikke mester i "small-talk", men som lege er hun absolutt å anbefale !