Elisabeth Smith-Solbakken

Autorisasjon (2002)

Elisabeth Smith-Solbakken er en av 73 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Elisabeth Smith-Solbakken

Trygg lege

Trives veldig godt med Elisabeth som fastlege. Både jeg og min mann går til henne. Tar tak i problemet man kommer for, og spør generelt om hvordan man har det sånn ellers. Spør om hvordan det går med problemer man har hatt tidligere. Føler meg i veldig trygge hender hos henne.

Helt ok

Har hatt henne som fastlege i mange år nå, hun er ok på konkrete ting som en senebetennelse eller halsvondt! Men hadde jeg slitt med psyken tror jeg ikke hun hadde vært rette person! De siste gangene jeg har vært hos henne så peiler hun alltid samtalen inn på overvekt og at man må komme seg i form! Det har hun nok rett i, men jeg forventer hjelp for det jeg spør om! Står på venteliste hos hun som har vært vikaren hennes et par ganger, og håper snart det er min tur!

Fornøyd med ny fastlege

Har hatt en avtale med henne etter st hun ble min nye fastlege. Måtte vente litt, men opplevde henne som veldig tilstede under avtalen. Behagelig og ryddig, inngav tilli og virket grundig og jeg er så langt svært fornøyd.

Kald og lite tilgjengelig

Virker som denne legen har alt for lite tid. Tar alt for raske konklusjoner, for effektiv for meg. Ser ikke situasjonen her og nå, henger fast i gamle diagnoser.

Lyttende, kunnskapsrik og effektiv

Elisabeth har tatt meg på alvor uansett hva jeg har kommet med. Jeg blir alltid møtt med åpenhet og en fremdriftsplan. Som kronisk syk har samarbeidet fungert godt. Hun har løst det hun kan gjøre noe med selv og videreført meg til spesialister ved behov for det. Hun er travel og det tar tid å få time, men til gjengjeld er hun veldig tilstede når jeg først kommer inn. Føler meg trygg i hennes hender, og det er med uro jeg nå må bytte fastlege pga. flytting.