Elisabeth Smith-Solbakken

Tlf: 51 66 53 32 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Elisabeth Smith-Solbakken er en av 61 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Elisabeth Smith-Solbakken

Lyttende, forståelselsfull og oppfølgende

Jeg har gått til Elisabeth i mange år nå, og føler hun har utviklet seg, blitt tryggere på seg selv og jeg føler meg som pasient tatt vare på, samt hørt og oppfulgt. I begynnelsen følte jeg at hun var litt usikker, men det har absolutt forandret seg. Jeg møter en lege idag som jeg vil beholde, som jeg stoler på og som jeg føler tar meg på alvor. Hun hører meg og utelukker ingenting. hun yter det lille ekstra, og følger meg opp. Jeg er kjempe fornøyd med Elisabeth og anbefaler henne på det sterkeste.

Very attentive and thorough

Elizabeth has been our doctor for years, she always takes good time to set herself into the case and makes good practical suggestions on how to deal with things instead of just sending us away with a prescription. Her help and advise is very much appreciated

Ny Vikarlege for Elisabeth

Ble opplyst at legesenteret hadde flyttet fra Bogafjell til Vågsgaten.20.Dette var positivt ettersom det var enda mer sentralt.

Gikk til konsultasjon hos den nye vikarlegen og ble veldig varmt tatt imot.

Hun var en god lytter, og jeg følte hun virkelig brydde seg. Fikk et særdeles godt inntrykk av henne.

God lege med nøyaktige disgnoser.

Jeg har hatt henne i 3 år som lege. Hun finner alltid ut av problemet, er effektiv og empatisk. Jeg er veldig glad hun er legen min.

Middels lege, elendig kundeservice i skranken

Tar ofte alt for lang tid før vi kommer til timen. Er ofte 30-60 minutt forsinket, selv til 1. time. Selv om legen er forsinket, får vi aldri noe beskjed om det.

Servicen i skranken er det mest elendige jeg har vært borte i. De er sure, lite serviceinnstilt. Det samme gjelder på telefon. Tar evigheter for å komme gjennom (type minst 30 min), og når du først kommer gjennom svarer de surt og er lite hjelpsomme. Ikke interessert i å rydde i egne feil, men krever at vi som pasienter må gjøre jobben. Kort fortalt - finn et annet legesenter!