Richard Solvang

Legesenteret Sør Austmannavegen 11 5537 Haugesund
Richard Solvang er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Richard Solvang

Seriøs

Meget dyktig lege som lytter godt. Tar meg seriøst.
Liker at han ikke holder på med noe "utenom snakk" men kommer til poenget med en gang.

Meget dyktig og flink lege

Grundig og forståelsesfull lege som tar pasienten på alvor. Har vært til uvurderlig hjelp for meg og min familie.

huff!

Han hører ikke etter, jeg gruer meg for hver gang jeg skal ha time hos han, han viste forståelse først, men når sykdommen utviklet seg til det værre, så har han bare vist en negativ holdning til dette, akoratt så jeg føler at jeg sitter og lyver om smertene mine, jeg tør ikke en gang og si ifra at smertene har forverret seg, for er redd for og få problemer for det, for da må jeg jo kanskje opp i dosen som jeg har gått på i 2 år nå, å det er jo ikke aktuelt, ifølge han, skikkelig ubehagelig, spesialister har undersøkt meg, å funnet ut hva som er galt, men selv da, vill han ikke høre etter, å så lenge det ikke er han som kommer på og skrive ut smertestillende eller sende meg videre, er det utrolig vanskelig og få han til og gjør akoaratt disse tingene, jeg skal bytte fast lege om ikke så lenge, og det gleder jeg meg til!

Hyggelig og dyktig lege.

Dr. Solvang er ikke min fastlege, men jeg har vært hos han ved et par anledninger der min lege ikke har vært tilgjengelig. Jeg har vært veldig fornøyd hver gang, føler at denne legen tar meg seriøst og tar seg god tid.
Hyggelig og dyktig lege som er lett å snakke med.

Kan være grei og imøtekommende....

De fleste ganger litt sur og mutt, da har jeg hatt følelsen av at jeg ikke er blitt hørt.
Har også fått følelse av at han "virker" som han er innterresert i å sette seg inn i sykdomsproblemet, men så gjør han ikke det! Når jeg har fått konstantert en sykdom på sykehuset, ja da er det utredet! Sånn er det bare og jeg får følelsen av at han blir lite interressert I å finne ut mer effektiv behandling.

Bytter...