Richard Solvang

Legesenteret Sør

2005

Legesenteret Sør Telefonnummer52 73 73 6652 73 73 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Legesenteret Sør Austmannavegen 11 5537 Haugesund
Richard Solvang er en av 33 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Richard Solvang

Dyktig lege som tar deg på alvor

Har bare godt å si om denne legen. Lytter til hva du har å si og tar dine problemer på alvor. Virker kunnskapsrik.

Veldig fornøyd

Han er imøtekommende, seriøs, tar seg tid til deg, henviser videre om det er nødvendig og gjør en veldig god jobb.

Seriøs

Meget dyktig lege som lytter godt. Tar meg seriøst.
Liker at han ikke holder på med noe "utenom snakk" men kommer til poenget med en gang.

Meget dyktig og flink lege

Grundig og forståelsesfull lege som tar pasienten på alvor. Har vært til uvurderlig hjelp for meg og min familie.

huff!

Han hører ikke etter, jeg gruer meg for hver gang jeg skal ha time hos han, han viste forståelse først, men når sykdommen utviklet seg til det værre, så har han bare vist en negativ holdning til dette, akoratt så jeg føler at jeg sitter og lyver om smertene mine, jeg tør ikke en gang og si ifra at smertene har forverret seg, for er redd for og få problemer for det, for da må jeg jo kanskje opp i dosen som jeg har gått på i 2 år nå, å det er jo ikke aktuelt, ifølge han, skikkelig ubehagelig, spesialister har undersøkt meg, å funnet ut hva som er galt, men selv da, vill han ikke høre etter, å så lenge det ikke er han som kommer på og skrive ut smertestillende eller sende meg videre, er det utrolig vanskelig og få han til og gjør akoaratt disse tingene, jeg skal bytte fast lege om ikke så lenge, og det gleder jeg meg til!