Hanne Scheen

Autorisasjon (2013)

Hanne Scheen er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Hanne Scheen

Kunnskapsrik som lege

Men selv om IQ er høy, vil jeg ikke si EQ er så høy. Mulig som en konsekvens av beliggenhet kombinert med holdninger på kontoret.

Misfornøyd

Ikke verdens beste førsteinntrykk.. Hun virket nesten litt irritert på meg fordi jeg ville ta en helsesjekk. Fortalte at jeg nettopp hadde fått cøliaki, så ville følge opp eventuelle mangler på vitaminer osv. Følte ikke hun tok meg på alvor og hun synes egentlig ikke det var nødvendig å ta blodprøver hvis jeg ikke følte meg dårlig.

Hun lurte også på om det var nødvendig å holde seg unna glutenfri mat dersom man ikke blir dårlig av å spise hvete.

Profesjonell og hjelpsom lege

Får alltid time fort ved bestilling. Får også telefontime på dagen om nødvendig. Er alltid vennlig mot meg og virker som hun prøver å hjelpe meg så mye hun kan. Tar meg på alvor.

Virker uengasjert

Ble tildelt ny lege. Hilste ikke ved første møte. Hun lyttet og jeg fikk hjelp til det jeg kom for men fikk mer inntrykk av at hun var mer uengasjert enn interessert. Mannen min opplevde akkurat det samme. Hun hilste ikke og så mest på dataskjermen og var uengasjert.
Vi håper det er forbigående men bytter om det oppleves sånn framover.
Vanskelig å få time også.