Espen Stangeland

Legekontorene Skagen 12 4006 Stavanger
Tlf: 51 89 51 61 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Espen Stangeland er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Espen Stangeland

Blir ivaretatt og lyttet til. Kunnskapsrik og dyktig

Jeg har et godt lege pasient forhold til Espen Stangeland. Jeg føler er fornøyd med behandlingen her

Umulig å få time

It is difficult to reach the practice by phone, no answering machine, best is probably to go directly to his office during working hours. Am not a person in need of medical advice often but when I do I need it and feel now a bit helpless not being able to reach his practice. As a consequence I'll sort it myself but would have preferred his advice. No complaints on his professionality as a doktor when he is there helping. So feel a bit let down by the organisation around the practice.

Very difficult to book time and no response or feedback after receiving test results

I had to make a scan based on the doctor recommendation and it is been a month since the doctor got the results, the doctor said they will contact me and I haven't heard from them at all, I tried to call for several times everyday but the phone is either ringing with no answer or has busy tone. I tried to book time online but the online form said that my number is not registered at the doctor and I have to contact them to register it.

Excellent

Espen has been my doctor since i moved to Norway (6 years ago). He's always helpful, responsible and caring. I couldn't ask for a better doctor.
Thank you Espen!

De Beste legene jeg har hatt.Espen og Faren

Jeg synes Espen er helt fantastisk.Han få ting jort senner deg videre når det er nødvendig.Jeg gjikk før til hans Far så det var litt rart til og begynne med.Jeg gjikk hos Eivin siden han startet i Stavanger På 70 tallet.Men jeg er veldig godt fornøyd med Espen.Det som kansje kan bli bedre er når du ringer.Ver litt bli er ikke feil.

Umulig å få time

Har ikke vært til lege på mange år, skulle bestille time for å gi det en sjans. Telefonlinjen er opptatt, kommer ikke igjennom til legekontor og blir heller ikke satt i telefonkø. Gav tilslutt opp, bruker mer energi på å få time. Glad eg ikke er ordentlig syk!

Kjempegod lege

Jeg har hatt Dr. Espen Stangeland som min fastlege i mange år.
Han møter deg der du er i livet og er en lege man kan føle seg trygg hos og forstått hos, om det er smått eller stort.
Han er en dyktig lege, vennlig og tålmodig. Selv om man ikke har time, men blir sittende og vente på tur, så kommer man alltid inn til en lege som er der for deg. Selv om han egentlig har pause, har jeg fått komme inn uten å føle tidspress.
Han har vært en god lege for både meg og mitt barn. Vi er veldig fornøyd med legen vår.

Arrogant og lite interessert

Jeg flyttet fra en annen del av landet pga. studier og måtte få fastlege her i byen. Stangeland virket okei i begynnelsen og imøtekommende. Etter hvert ble det vanskelig å få kontakt med han. Når man ringte om morgenen for akutt time så fikk man beskjed om at han ikke var tilstede eller at man kunne få time om en dag eller to(!)
Når man endelig fikk time hos legen virket han arrogant,hadde dårlig tid og når man fortalte om symptomer man hadde trakk han på smilebåndet(?)
Han gav lite blikk kontakt, gjorde få undersøkelser og stilte spørsmål som opplevdes som at han ikke trodde på deg.
Enkelte ganger skrev han raskt ut en sykemelding og sendte deg på dør.
Han skrev feil på sykemeldinger og henvisninger og ble sur dersom jeg påpekte dette.
Jeg anbefaler ikke Stangeland som fastlege, han er lyttende og empatisk ovenfor sine pasienter.
Man føler seg ikke trodd av en som skal følge deg opp ifht. sykdom.
Styr unna.

Lat som de fleste

Eneste grunn til å gå til denne legen er for å få skrevet ut eventuelle resepter elle henvisninger til spesialister. Dessverre er det oftere regelen, og ikke unntaket at dagens allmenpraktiserende leger ikke gjør noen innsats for å undersøke sine pasienter. Pasienthåndboka på nett gjør denne jobben bedre - dessverre,

Highly skilled and an excellent listener

As a Briton in Norway, this is my second family doctor since my arrival in 1998. A few years ago, a misdiagnosis by a hospital doctor could have had very serious consequences. I asked Dr Espen Stangeland to write me an urgent referral to the Acute Department in Stavanger. No problem Paul, he said. That decision was a life changer for me. I was seen by a surgeon straightaway and had in-patient treatment, including surgery, that may have saved my life. Thank you Dr Stangeland.

Super oppfølging

Er LAR~pasient, og får eksepsjonell god oppfølging av dr.Stangeland. Han stiller opp på ansvarsgruppemøter, og har fast time en gang pr uke. Også flink mht henvisning til sykehus dersom det er nødvendig. Tar blodprøver og følger opp evnt mangler som oppdages. Blir tatt på alvor, og føler meg trygg. Anbefales.

I'm disappointed and suprised...

I changed the doctor when I knew there I'm pregnet, becouse my friend recommend doctor Stangeland. But from the beggining everything is not right. I get one apointment on 10 week and then nothing, now it's 17 week and my doctor forget to send info to hospital. Til now I don't get apointment for ultrasound. Lady in reception said that doctor will call to me but now I'm waiting for everything and still nothing. I'm very disappointed, becouse its my first pregnent and I don't know even that everything is correkt from my doctor. I have going to another and paing all the time for privet visits.

Ikke fornøyd

Til å begynne med var han ok og vel så det, siden har det bare gått nedover. Dvs jeg blir ikke hørt, han er sta og påstår ting som jeg vet bedre enn ham, pga JEG har gjort det han påstår. Lite flink til å henvise.
Jeg har gått med store smerter siden jeg begynte hos ham for 2 år siden. Angrer på at jeg byttet til ham.

lege med dårlig empati

jeg har gått til denne legen i en del år men vanskelig når det gjelder oppfølging virker distre har lite øyekontakt er vanskelig å få han til å følge opp på videre henvisninger lite empati bruker ting mot deg
bra lege om noen trenger uføretrygd og sykemelding....

Nei Takk!!!

Perfekt lege i starten sammen med staben i reseptionen... Følgte opp alt, og var vrldig oppfølgende på alle måter!
Men etterhvert "slurvnet" han til, og endte opp med dårlig kommunikasjon og forståelse fra legen, selv om jeg brettet ut HELE livet mitt,,, til slutt ble det brukt i mot meg! Har hatt denne legen i 10 år, nå har jeg byttet! Hurra,,,!

Han lytter og tar seg tid med pasientene.
Han blir nok like god lege som faren hans var.
Hele familien går til han og barna mine som er nå tenåringer føler seg veldig trygge sammen med han. De føler at de kan dnakke veldig åpent med han.

Veldig dyktig lege!

Jeg har ingen alvorlige sykdommer, men har vært en del hos legen likevel med uheldige småplager de siste to årene. For meg er det viktig å ha en lege jeg kan stole på, som tar seg tid til pasienten og som tar meg på alvor. Espen Stangeland er en dyktig lege som virkelig yter det lille ekstra. Han er alltid hyggelig og bryr seg om pasientene sine. I tillegg er det veldig hyggelige damer på kontoret, og man kan alltid komme inn med én gang om det trengs.

den beste leggen i stavanger

han undertsands sine pasienter og hans svært nyttig. også, veldig intelligent og en utmerket stab. Jeg er en eldre kvinne som har sett mange leger, men han er spesiell

Fornøyd

Tar seg tid til å lytte og forstå. Og sender deg til spesialist om det behøves.

Meget bra fastlege!!!

Espen Stangeland er fokusert og interessert! Han anbefales!