Espen Stangeland

Legekontorene Skagen 12 4006 Stavanger
Espen Stangeland er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Espen Stangeland

Excellent

Espen has been my doctor since i moved to Norway (6 years ago). He's always helpful, responsible and caring. I couldn't ask for a better doctor.
Thank you Espen!

De Beste legene jeg har hatt.Espen og Faren

Jeg synes Espen er helt fantastisk.Han få ting jort senner deg videre når det er nødvendig.Jeg gjikk før til hans Far så det var litt rart til og begynne med.Jeg gjikk hos Eivin siden han startet i Stavanger På 70 tallet.Men jeg er veldig godt fornøyd med Espen.Det som kansje kan bli bedre er når du ringer.Ver litt bli er ikke feil.

Umulig å få time

Har ikke vært til lege på mange år, skulle bestille time for å gi det en sjans. Telefonlinjen er opptatt, kommer ikke igjennom til legekontor og blir heller ikke satt i telefonkø. Gav tilslutt opp, bruker mer energi på å få time. Glad eg ikke er ordentlig syk!

Kjempegod lege

Jeg har hatt Dr. Espen Stangeland som min fastlege i mange år.
Han møter deg der du er i livet og er en lege man kan føle seg trygg hos og forstått hos, om det er smått eller stort.
Han er en dyktig lege, vennlig og tålmodig. Selv om man ikke har time, men blir sittende og vente på tur, så kommer man alltid inn til en lege som er der for deg. Selv om han egentlig har pause, har jeg fått komme inn uten å føle tidspress.
Han har vært en god lege for både meg og mitt barn. Vi er veldig fornøyd med legen vår.

Arrogant og lite interessert

Jeg flyttet fra en annen del av landet pga. studier og måtte få fastlege her i byen. Stangeland virket okei i begynnelsen og imøtekommende. Etter hvert ble det vanskelig å få kontakt med han. Når man ringte om morgenen for akutt time så fikk man beskjed om at han ikke var tilstede eller at man kunne få time om en dag eller to(!)
Når man endelig fikk time hos legen virket han arrogant,hadde dårlig tid og når man fortalte om symptomer man hadde trakk han på smilebåndet(?)
Han gav lite blikk kontakt, gjorde få undersøkelser og stilte spørsmål som opplevdes som at han ikke trodde på deg.
Enkelte ganger skrev han raskt ut en sykemelding og sendte deg på dør.
Han skrev feil på sykemeldinger og henvisninger og ble sur dersom jeg påpekte dette.
Jeg anbefaler ikke Stangeland som fastlege, han er lyttende og empatisk ovenfor sine pasienter.
Man føler seg ikke trodd av en som skal følge deg opp ifht. sykdom.
Styr unna.