Espen Stangeland

Autorisasjon (2003)

Espen Stangeland er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Espen Stangeland

Uengasjert

Har hatt god erfaring med ham i mange år, men har de siste årene følt at jeg ikke blir hørt og sett. Han gjør akkurat det han må, men heller ikke mer.

Distre og ukonsentrert

Opplever denne legen som usikker med lite kunnskap i henhold til NAV og div. helsetjenester og med liten forståelse for pasientens behov.

En god støttespiller

Si fra tydelig hva du trenger så hjelper han deg med alt. Han er din venn og doktor. Klok og erfaren mann.

Trygg og solid

Legen tar deg på alvor og evne til å forstå deg som pasient. Jeg har fått hjelp ulike situasjoner som det ikke forventes at en vanlig almenlege skal ha kunnskaper om.

Dårlig

Føler ikke legen til min mor tar henne seriøst , stakkar hun har det kjempe vondt lenge å hun bør egentlig blitt henvist til sykehuset på dagen med de symptomene hun har !!
Ringer for å høre om hun kan få lov å komme å da ble jeg møtt me ei som var rett å slett frekk å fikk inntrykk av at min mor maste , men når pasienter har det vondt å er syke så blir man jo redd og vil ha hjelp . Nei fikk dårlig inntrykk av dem idag . Blir jo bare mer bekymret for min mor . Har selv gått til faren til denne legen å han var bare fantastisk og det var også legesekretærene så dette var skuffende . Håper min mor får den hjelpen hun har rett på .
Noe jeg håper for har hørt at denne legen skal være flink og god . Så , igjen dumt at jeg fikk denne opplevelsen av dem nå