Legekontorene Skagen AS

Skagen 12 4006 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontorene Skagen AS

Distre og uprofesjonell

Lege: Espen Stangeland Skrevet

En lege som har lite kunnskap om sykdommer, medisiner og særdeles useriøs mot pasient. Det går dagevis før medisiner blir skrevet ut, har liten oversikt over NAV relaterte saker. Gjør stadig feil med papirarbeid og føler at man ikke blir tatt på alvor. Gruer meg hver gang jeg skal til han for han sier så mye forskjellig at en vet ikke hva man skal forholde seg til. Har gått til han i mange år nå og er mektig lei av å bli behandlet på dette umenneskelige viser! Umulig å få andre leger, da ventetiden er lang.

Uengasjert

Lege: Espen Stangeland Skrevet

Har hatt god erfaring med ham i mange år, men har de siste årene følt at jeg ikke blir hørt og sett. Han gjør akkurat det han må, men heller ikke mer.

Faglig dyktig og empatisk

Lege: Mats Stangeland Skrevet

Dr.M. Stangeland er en lege som virkelig bryr seg om sine pasienter. Har går det lille skrittet ekstra for å sikre faglig dyktighet. Aldri problem med å få akutt time eller time på kort varsel. Han tar seg tid til å lytte og undersøker nøye, videre er han reflektert over hva som er innenfor hans kunnskapsfelt og ikke. Er han usikker sender han deg videre til spesialist med en gang👍🏻
Dersom man venter på svar på noe så ringer han deg opp så fort svaret foreligger.
Negative er at lokalene er litt slitt og med bratt trapp, men det ligger mye nostalgi i husets bygg og vegger

En god støttespiller

Lege: Espen Stangeland Skrevet

Si fra tydelig hva du trenger så hjelper han deg med alt. Han er din venn og doktor. Klok og erfaren mann.

Trygg og alltid tilgjengelig God lege

Lege: Mats Stangeland Skrevet

Trygg og alltid tilgjengelig.Ein bra lege som lytter til meg og forstår nå det er alvorlig tilstand.Rask å sende meg videre til videre undersøkelser som er nødvendige.Jeg er i trygge hender hos Mats Stangeland