Mats Stangeland

Autorisasjon (2006)

Mats Stangeland er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Mats Stangeland

Faglig dyktig og empatisk

Dr.M. Stangeland er en lege som virkelig bryr seg om sine pasienter. Har går det lille skrittet ekstra for å sikre faglig dyktighet. Aldri problem med å få akutt time eller time på kort varsel. Han tar seg tid til å lytte og undersøker nøye, videre er han reflektert over hva som er innenfor hans kunnskapsfelt og ikke. Er han usikker sender han deg videre til spesialist med en gang👍🏻
Dersom man venter på svar på noe så ringer han deg opp så fort svaret foreligger.
Negative er at lokalene er litt slitt og med bratt trapp, men det ligger mye nostalgi i husets bygg og vegger

Trygg og alltid tilgjengelig God lege

Trygg og alltid tilgjengelig.Ein bra lege som lytter til meg og forstår nå det er alvorlig tilstand.Rask å sende meg videre til videre undersøkelser som er nødvendige.Jeg er i trygge hender hos Mats Stangeland

Ikke imponert

Hyggelig men utdatert kontor og system. Telefon sentralen funker dårlig. Ingen mulighet til e-konsultasjon. Bra ordning på hastetimer. Dårlig håndtering av noen ting. Ikke fornøyd.

Faglig dyktige og omtenksom

Dr.M. Stangeland er vår familie lege, og det er vi alle glad for.

Han er veldig faglig dyktig og nøye i sitt arbeid. Det virker som han virkelig bryr seg om sine pasienter og deres vel verd.

Flink og lyttende

Dr. Mats virkar å vera kunnskapsrik samstundes som han er lyttande og søker å finna svar (er ikkje forutinntatt). Han er profesjonell og forklarar godt, smat tar pasientens spørsmål og innvendinger på alvor. Eg har ein del legebesøk og erfaring med helsevesenet og er veldig nøgd med han. Til å byrja med var eg ikkje så nøgd, så eg oppfatta han som litt rask og uinteressert, men etter ein del konsultasjonar fekk me god kommunikasjon. Mogeleg at dette er eit aber for andre også. Lokala er slitte og det er bratt trapp opp. Vanskelig å nå fram på tlf, men kan bestilla via nett og kan møta opp v akutt hjelp. Alt i alt veldig nøgd, og ville gjerne beholdt han, men flytta diverre frå Stavanger.