Mats Stangeland

Legekontorene Skagen 12

2006

Legekontorene Skagen 12 Telefonnummer51 89 51 6151 89 51 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Legekontorene Skagen 12 4006 Stavanger
Mats Stangeland er en av 111 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Mats Stangeland

Trygg og kunnskapsrik

Jeg er kjempe fornøyd med Mats. Føler meg alltid trygg i hendene hans. Kun de varmeste anbefalinger herfra.

Dyktig og tillitsvekkende lege

Dr. Mats Stangeland er en veldig dyktig lege. Han tar seg tid til å lytte og til å prate med pasienten for å forstå helsesituasjon i anledning legetime. Han har respekt for pasienten, og er god i de situasjoner som innebærer fysiske inngrep som blodtrykk, måle lungekapasitet o.l. De har dyktige sykepleiere som passer på forrommet og tar ulike prøver. Jeg får stort sett tilbud om legetime samme dag når jeg ringer sykepleier for å avtale tid. Det passer meg bra da jeg bor og jobber kort vei fra legekontoret.

Hyggelig og imøtekommende

Jeg opplever Dr Stangeland som en dyktig og handlekraftig lege,som alltid tar deg på alvor.Han er flink til å forklare og er løsningsorientert.Har bare positive inntrykk av denne legen.

BESTE LEGEN JEG HAR HATT!

Dette er en fantastisk lege, som alltid tar seg god til tid til å høre på hva du har og si, og finner alltid gode løsninger på hva enn problemet måtte være. Gir seg ikke før han finner ut av det!
Han er omsorgsfull og tar deg alltid på alvor.
ANBEFALES!!

Den beste legen jeg har hatt!

Tar seg tid til å lytte.
Grundig.
Forståelsesfull og omtenksom.

Har hjulpet meg med gode råd og veiledning og har gitt meg tett oppfølging når det har vært vanskelig å fungere i hverdagen.