Mats Stangeland

Tlf: 51 89 51 61 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Mats Stangeland er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Mats Stangeland

Hyggelig og imøtekommende

Jeg opplever Dr Stangeland som en dyktig og handlekraftig lege,som alltid tar deg på alvor.Han er flink til å forklare og er løsningsorientert.Har bare positive inntrykk av denne legen.

BESTE LEGEN JEG HAR HATT!

Dette er en fantastisk lege, som alltid tar seg god til tid til å høre på hva du har og si, og finner alltid gode løsninger på hva enn problemet måtte være. Gir seg ikke før han finner ut av det!
Han er omsorgsfull og tar deg alltid på alvor.
ANBEFALES!!

Den beste legen jeg har hatt!

Tar seg tid til å lytte.
Grundig.
Forståelsesfull og omtenksom.

Har hjulpet meg med gode råd og veiledning og har gitt meg tett oppfølging når det har vært vanskelig å fungere i hverdagen.

Mye kunne vært bedre

- Dårlig tilgjengelig på telefon
- Måtte selv be om henvisning etter to besøk
- Endte med at jeg gikk til privat lege

En lege å stole på!

Er meget fornøyd med legen min.Har hatt han helt siden han begynte sin praksis. Tar problemene dine på alvor ,og aldri noe tullprat.
Gir seg ikke før han har funnet ut av problemene,
Abefales.

Effektiv og rask

Lite dill og dall. Rask til å oppfatte men ikke minst alltid vurderer total bilde. Gir tilgitt.

Min kone og begge mine unger går til Mats. Gir seg ikke før løsningen er der. Flink til å bruke det offentlige apparatet.

Veldig fornøyd.

Lokalene er dårlige da - men kunne venteværelse. Hvis folk kan vente med å legge ut livshistorien sin til de faktisk møter legen så er det ikke noe problem

Anbefales ikke

E opp og ned i humør, virke ut som han ikke trives i yrke. Savnet faren som hva dyktig og lyttet hva pasientene sa.

Flott lege, slitte lokaler

Etter flere besøk hos to andre leger byttet jeg til Dr. Stangeland. Der ble jeg endelig tatt på alvor, og ikke har opplevd annet enn profesjonell behandling hos denne legen.

Men bygget kontoret ligger er svært gammelt, og det er lytt mellom rommene, det er alt for lett å høre hva som blir sagt til damene i resepsjonen. Det burde også være flere ansatte i resepsjonen, da det er vanskelig å nå frem på telefon, og nesten alltid kø foran døren. Det finnes en netttjeneste der man kan bestille time over nett, men på denne tjenesten har man ikke mulighet til å fortelle hva henvendelsen gjelder, noe som har ført til misforståelser i mitt tilfelle

Alt i alt er jeg svært fornøyd med Dr. Stangeland. Han er dyktig, både faglig og i møte med pasienten. Jeg ser for meg at jeg kommer til å bruke denne legen i mange år fremover.

Utrolig dyktig!!

Jeg er veldig fornøyd med Mats!
Jeg og mitt barn får komme kjapt til. Vi blir tatt på alvor. Han tar prøver og henviser videre ved behov. Tar seg god tid til å snakke og lytter til oss.
Er effektiv og tillitsfull.
Til tross for lang kjøretur velger jeg på dette grunnlag å beholde Mats som min og mitt barns fastlege!

Telefontrøbbel

Skulle gjerne gitt en vurdering av selve legen, men får ikke bestilt time da de enten har satt på en fire dager gammel telefonsvarer, eller ikke tar telefonen. Elendig service!

Folkelig og flink lege, som tar pasienten på alvor

Er veldig fornøyd med legen, han har også vært utrolig flink med mine barn, tar seg alltid tid til å lytte hva de har å si. Henviser videre dersom det er noe han selv ikke kan fikse. Forståelsesfull også i forhold til psykiske vansker

Anbefaler ikke

Generelt om legekontoret: Dårlig og slitt legekontor. Ikke er det mulig å snakke med de i "resepsjonen" uten at andre som sitter på venterommet kan høre hva det gjelder. Kommer aldri gjennom på telefonen, alltid opptattsignal. Kan bestille time på nett, men dette fungere ikke når man skal avbestille eller har andre spørsmål. Hvis du kommer gjennom på telefon får du ofte time i løpet av 2-3 dager.

Legen: Kun dårlige erfaringer med denne legen. Virker ukomfortable i rollen.

Dyktig og effektiv lege

Mats Stangeland er en flink og dyktig lege. Har alltid gjort en solid og god jobb. Problemet er alt rundt selve legene. Lokalene er fra 70-tallet og av den grunn er det veldig lytt mellom rommene. Man får heller ikke tak i legesenteret. Man kan ringe 15 til 20 ganger for å få tak i dem og når dem endelig tar telefonen legger dem av røret.

Om du er inne til undersøkelse og tar prøver ringer dem ikke for å gi svar på prøvene. Jeg føler også at de er veldig ofte på ferie. Jeg har nå byttet fastlege på grunn av vanskeligheter med å få tak i dem.

effektiv og flink

Glimrende fastlege. Ikke noe snikk snakk eller pjatt. Rett på sak, ærlig kommunikasjon og ekstremt effektiv. Tror aldri jeg har brukt mer enn 15 min. Er også dyktig. Han setter diagnose på barm f.eks som barnelegene på helsekontorene overser.

ok lege men usympatisk personale

Har et helt greit inntrykk av legen, men et meget dårlig inntryk av sykepleieren på laboratoriet der. Jeg har kommet gråtende inn for å ta blodprøve etter en spontanabort, uten å få så mye som et klapp på skulderen eller et trøstende ord, det kunne likegodt vært en robot som tok imot meg. Opplevde også å aldri komme igjennom på telefon, og måtte flere ganger gå ens ærend ned til kontoret bare for å få bestille time.

Forståelsesfull og god lege

Setter av god tid til pasienter, lytter, er ærlig når det er vanskelige problemstillinger, sier da at han må undersøke nærmere. Lett å få avtale, svært grei å kommunisere med, bruker ikke "legespråk".

God lege, men vanskelig å nå gjennom på telefon

Alltid vært meget fornøyd med legen. Oppmerksom, hjelpsom, dyktig og hyggelig.
Har valgt å beholde legen tiltross for lang kjøreavstand avstand.

Det som derimot trekker ned er at jeg aldri kommer igjennom på telefon! Er stort sett alltid opptattsignal. Ringer i gjennomsnitt 15-20 ganger før jeg når igjennom! Hadde vært fint med ventefunksjon på telefonen! De har også timebestilling på nett, som er fint, men burde vært et kommentarfelt for spesielle henvendelser!

Flink, rolig, effektiv og en god lytter.

Har bare vært hos Stangeland to ganger siden jeg flyttet til Stavanger, men begge ganger har vært positive erfaringer. Andre gang sjekket jeg noen føflekker hvorpå legen tilbø seg å fjerne de som utgjorde en risiko med en gang da han så at han hadde tid. Utrolig greit å slippe å komme tilbake, eller reise på sjukehuset for en slik småting.