Rolf Martin Strand

Aksdal Legesenter

2000

Aksdal Legesenter Telefonnummer52 75 88 8852 75 88 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Aksdalsveien 165 5570 Aksdal
Rolf Martin Strand er en av 9 fastleger i Tysvær

Siste vurderinger av Rolf Martin Strand

Heilt konge

Er direkte og sier det som det er. Henviser lett videre, tar deg på alvor og er alltid i godt humør. Kan mye og kjenner meg godt etter mange år som min fastlege. Håper han er min fastlege til den gong eg ikkje trenger lege mer.

Veldig god og oppfølgende!

Har vært min fastlege siden han ble autorisert. Har fått hjelp i mange kritiske situasjoner. Henvises videre raskt til riktige personer, alltid fornøyd!

Ikke fornøyd

Har hatt han som fastlege lenge, men han er blitt mer lettvint og mindre iimøtekommende med årene. For mye å gjøre? Synest ikke han følger opp og overlater pasienten til seg selv. Kan bli bedre å lytte.

God på alle områder

R. Strand har vært min fastlege i over 10 år nå. Det som jeg syns er viktige egenskaper har han på alle områder:
- Tar seg tid for å stille god diagnose, alle viktige aspekter blir vurdert. Ikke langdryge samtaler, men effektiv dialog med relevante spørsmål for å avdekke årsaker bak symptomene. Man får straks intrykk av å være hos rett person.
- God på dialog, og har en behagelig fremtoning.
Anbefales.

Beste lege

Har brukt Strand som fastlege fra han startet i Tysvær. Kan vanskelig forestille meg at der finnes dyktigere lege. Alltid best tenkelig behandling. Fantastisk.