Aksdal Legesenter

Aksdalsveien 165 5570 Aksdal

Siste vurderinger av Aksdal Legesenter

strålende lege

Lege: Linn Hatteland Skrevet

Linn Hatteland er en fantastisk lege. Har aldri hatt bedre lege enn henne.. Hu er faglig dyktig, tar seg tid, og hu tar deg seriøst. Enormt fornøyd med henne og håper hun vil være på aksdal legesenter for meg og barna mine i evig tid :) Og at folk kan gi dårlige tilbakemeldinger på Yngve Johansen forstår jeg ikke. Han er en dyktig lege og bruker han når Linn Ikke er tilstede. Han er min favoritt nummer to. Men ingen slår Linn Hatteland

Skuffende

Lege: Elisabeth Mattson Skrevet

Hu tar meg ikkje seriøst, lytter ikkje til problemene mine.
Sjekker ikkje ting 100%
Nedlatende og dømmende!
Virker ofte stresset, og virker som hun har det travelt med å hive meg ut.
En sjelden gang er hun en utrolig dyktig lege...

Veldig fornøyd

Lege: Yngve Johansen Skrevet

Han er veldig interessert i å hjelpe meg.
Jeg få det jeg trenger og han ta meg alvor. Når han er travel er det ikke hans feil.
Sånn er systemet.
Det er mulig å booke en dobbeltime.

Fantastiske lege

Lege: Linn Hatteland Skrevet

Linn er en bra lege, hun lytter til deg og setter seg inn i din helsesituasjon bra. Hun har forståelse for deg og jeg føler meg både sett og forstått.

Linn er dyktig. Hun sender deg videre om det skulle være behov for det. Hun er flink til å lytte og jeg mener at hun har god tid.

Jeg har heller ikke noe problem med å få time hos henne. Hun er sjelden mer forsinka enn ca. 15 min.

Linn er den beste fastlegen jeg har hatt.

Skammelig oppførsel...

Lege: Lars Johan Lysen Skrevet

Lysen har sendt en regning til inkassokrav, fordi min far har ligget på sykehus siden 21. April, og derfor gikk glipp av en time den 14. Juni.

Inkassoselskapet er åpenbart enige at dette ikke burde vært sendt regning for. Lysens kontor ønskte også fjerne regningen. Bare Lysen nekter å gjøre det, selv etter dialog med han.

Hans oppførsel rundt saken har vært useriøs. Etter at saken opprinnelig kom opp ble jeg aldri fortalt at han valgte å ikke gjøre noe. Nå kom det betalingsoppfordring, og likevel vil han ikke gjøre noe. Han er også lite tilgjengelig på telefon.

Dette er flaut og skammelig oppførsel fra en fastlege.