Aksdal Legesenter

Aksdalsveien 165 5570 Aksdal

Siste vurderinger av behandlere ved Aksdal Legesenter

Dyktig-oppdatert på det siste, stor kunnskap og Nøye!

Lege: Lars Johan Lysen Skrevet

Som total inntrykket beskriver er dette en veldig dyktig og oppdatert lege.

Han er veldig direkte og kan derfor virke litt røff for de sarte sjeler, for min del liker jeg når legen ikke går rundt grøten.

Angående flere av kommentarene om at han ikke lytter på hva du sier kjenner jeg meg ikke igjen i det hele tatt.

Det med at han vil bare høre om ett problem pr lege besøk stemmer delvis, men kun vist du prøver ta opp ett problem angående for eksempel ett barn som ikke var hensikten med aktuelle besøk, noe som er vel rett og rimelig at han vil ha på egen time?

Oppfølging og svar på prøver er litt tilfeldig noen ganger får jeg svar og andre ganger ikke, da regner jeg med prøven var ok.

2 av ikke 5 stjerne jeg gir er tilgjengelighet av nettopp den grunn han er kun få dager på senteret
men dette har faktisk ikke laget veldig mye problem.

Den andre ikke 5 stjerner gjelder ikke legen men den ene sekretæren for timebestilling, en sekretær der har tydeligvis erklært seg selv som lege og kommer med diagnoser og tydelige anbefalinger på ting som ikke er hverdagslige og jeg har 3 ganger måt si at etter mye frem og tilbake og diagnoser fra sekretær at nå vil jeg helst ta resten med legen og ikke en sekretær... Forstår de har en viss erfaring også men det får være måte på at en må etter lang stund si at kan jeg ikke ta alt dette med doktoren min?

Veldig dyktig lege

Lege: Charlotte Almås Sørhøy Skrevet

Dyktig lege. Er opptatt av meg som person. Veldig god på kommunikasjon. Forklarer godt og enkelt. Rask og effektiv.

Men legesekretærene på legesenteret gjør en dårlig jobb. Umulige å få kontakt med, stenger seg inne bak en mengde med lapper på vinduet. De ser deg, men ignorerer deg og tar ikke kontakt. De er heller ikke interessert i tilbakemeldinger, da legger de på.

En lege som lytter

Lege: Linn Hatteland Skrevet

Linn er en lege som hører på pasienten sin og tar på alvor det pasienten sier.
Hun følger opp henvisninger.
Imøtekommende. Dyktig.
Anbefales på det varmeste.

Lytter ikke

Lege: Lars Johan Lysen Skrevet

Lite flink å lytte. Hans mening er det eneste som teller.
Var innom for å få astmamedisin, som han ikke ville gi fordi han mente jeg ikke hadde diagnosen. Diagnosen astma har jeg hatt siden jeg var barn.
Jeg hadde med en lapp fra min kone om hvordan jeg puster om natten, men det var han ikke interessert i å høre på. Men han ga da min kone oppdrag å bruke 15 min hver natt for å høre på pustingen min, for å så notere dette ned. Min kone har jo hørt på dette i årevis, og hadde allerede skrevet ned hvordan jeg puster. Men det betydde tydeligvis ingenting.

Trygg

Lege: Linn Hatteland Skrevet

Blir alltid hørt og tatt på alvor
Tar prøver og sjekker ting i forhold til hva du mener kan være galt
Tar målinger hver gang jeg er der
Får tilbakemelding på prøver med en gang svar foreligger
Veldig fin å kommunisere med og alltid blid og service innstilt
Leser alltid godt igjennom journalen så hun har god innsikt i sykdoms bildet ditt