Aksdal Legesenter

Telefonnummer52 75 88 8852 75 88 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Aksdalsveien 165 5570 Aksdal

Siste vurderinger av Aksdal Legesenter

Fantastiske lege

Lege: Linn Hatteland Skrevet

Linn er en bra lege, hun lytter til deg og setter seg inn i din helsesituasjon bra. Hun har forståelse for deg og jeg føler meg både sett og forstått.

Linn er dyktig. Hun sender deg videre om det skulle være behov for det. Hun er flink til å lytte og jeg mener at hun har god tid.

Jeg har heller ikke noe problem med å få time hos henne. Hun er sjelden mer forsinka enn ca. 15 min.

Linn er den beste fastlegen jeg har hatt.

Skammelig oppførsel...

Lege: Lars Johan Lysen Skrevet

Lysen har sendt en regning til inkassokrav, fordi min far har ligget på sykehus siden 21. April, og derfor gikk glipp av en time den 14. Juni.

Inkassoselskapet er åpenbart enige at dette ikke burde vært sendt regning for. Lysens kontor ønskte også fjerne regningen. Bare Lysen nekter å gjøre det, selv etter dialog med han.

Hans oppførsel rundt saken har vært useriøs. Etter at saken opprinnelig kom opp ble jeg aldri fortalt at han valgte å ikke gjøre noe. Nå kom det betalingsoppfordring, og likevel vil han ikke gjøre noe. Han er også lite tilgjengelig på telefon.

Dette er flaut og skammelig oppførsel fra en fastlege.

Uprofesjonell lege.

Lege: Yngve Johansen Skrevet

Har sjekket opp både høyden min og knerna mine nå dette året. Tar utrolig lang tid før jeg får svar, får aldri svar uten å måtte kontakten legen først. Når/Om jeg får et svar er det urelevant, noe som ikke hjelper meg i d hele tatt.
Ønsker å bytte lege veldig snart.

Heilt konge

Lege: Rolf Martin Strand Skrevet

Er direkte og sier det som det er. Henviser lett videre, tar deg på alvor og er alltid i godt humør. Kan mye og kjenner meg godt etter mange år som min fastlege. Håper han er min fastlege til den gong eg ikkje trenger lege mer.

Imøtekommende og løsningsorientert

Lege: Linn Hatteland Skrevet

Denne legen hører meg, gir meg gode råd og tar min helsetilstand på alvor. Hun sender meg videre til undersøkelser og utredninger for å finne årsaken når jeg føler meg dårlig. Takket være henne fikk jeg endelig hjelp med mine helseutfordringer. Linn er den beste fastlegen jeg har hatt.