Aksdal Legesenter

Telefonnummer52 75 88 8852 75 88 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Aksdalsveien 165 5570 Aksdal

Siste vurderinger av Aksdal Legesenter

Uprofesjonell lege.

Lege: Yngve Johansen Skrevet

Har sjekket opp både høyden min og knerna mine nå dette året. Tar utrolig lang tid før jeg får svar, får aldri svar uten å måtte kontakten legen først. Når/Om jeg får et svar er det urelevant, noe som ikke hjelper meg i d hele tatt.
Ønsker å bytte lege veldig snart.

Heilt konge

Lege: Rolf Martin Strand Skrevet

Er direkte og sier det som det er. Henviser lett videre, tar deg på alvor og er alltid i godt humør. Kan mye og kjenner meg godt etter mange år som min fastlege. Håper han er min fastlege til den gong eg ikkje trenger lege mer.

Imøtekommende og løsningsorientert

Lege: Linn Hatteland Skrevet

Denne legen hører meg, gir meg gode råd og tar min helsetilstand på alvor. Hun sender meg videre til undersøkelser og utredninger for å finne årsaken når jeg føler meg dårlig. Takket være henne fikk jeg endelig hjelp med mine helseutfordringer. Linn er den beste fastlegen jeg har hatt.

helhet og imøtekommenhet??

Lege: Lars Johan Lysen Skrevet

Etter to mnd. med sykdom fikk jeg time hos legen- det var 4 ukers ventetid. Elendig.

Da jeg så kom til legen i dag- forventet jeg å kunne klargjøre siste mnd. forløp, men legen var travel og ikke interessert. Jeg fikk derfor ikke tid eller mulighet til å forklare hvordan jeg har hatt det- eller hvordan jeg har det nå.

Det ble tatt en blodprøve i fingen, og en bakterieprøve fra nesen. Jeg har hostet i tre mnd. men det var slett ikke tema.

Jeg var rasende når jeg gikk og følte meg ikke ivaretatt. Heldigvis kan man bytte fastlege:/

Ubehagelig

Lege: Lars Johan Lysen Skrevet

Denne legen er veldig lite tilgjengelig. Ofte når jeg har trengt hjelp, har jeg måtte gå til andre leger. Veldig dårlig på å gi utvalg av å teste medisiner for allergi og migrene. Ubehagelig og gå til. Har skjedd to ganger at jeg ble tatt av bh’en for å bli lyttet på brystet. Det er det aldri noen annen lege som har gjort, og fikk meg til å føle meg krenket.