Magni Sønnesyn

Skulevegen 7 4352 Kleppe
Tlf: 51 78 50 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Magni Sønnesyn er en av 20 fastleger i Klepp

Siste vurderinger av Magni Sønnesyn

Kunskapsrik, pasienten i fokus, men alltid i tidsnød.

Tar pasienten på alvor, har alltid tid til å høre på pasienten og samarbeider godt med spesialister.
Det som ikke er bra er at hun ikke er så nøyaktig med tiden, opplever at det kan gå opp til 50 min. etter avtalt time før du kommer inn, men dette er sikker baksiden av medaljen for å ha en fastlege som alltid har tid til pasienten som har time.

Super doktor!

Har flyttet fra kommunen, men beholdt doktoren! Hun er hyggelig, oppmerksom og grundig, en flink lege som ser hele mennesket. Dessverre for meg er det ikke alltid så lett å få time hos henne, iallfall ikke innen "rimelig tid", så jeg havner ofte hos en av de andre legene på senteret (heldigvis er de flinke, de også).

Beste legen jeg har hatt

Tar seg god tid til pasienten og lytter til deg. Ulempe: travel dame, så må vente en stund på å få time.

Dyktig og raus.

Min fastlege gjennom 25 år. Grundig og oppdatert. Jeg er takknemmlig for at jeg har hatt og har henne fortsatt.

Dyktig lege

Hjelper og gir gode råd. Veldig dyktig spesielt ved svangerskaps sjekker. Jeg er alltid fornøyd når jeg kommer ut fra henne, føler jeg blir tatt på alvor og hun hører på hva jeg sier.
Problemet er at hun nesten aldri har tid, det er utrolig lang ventetid før man får time, så jeg ender som regel opp med en annen lege på legekontoret, noe som er veldig dumt.