Magni Sønnesyn

Autorisasjon (1987)

Magni Sønnesyn er en av 22 fastleger i Klepp

Siste vurderinger av Magni Sønnesyn

Fantastisk Lege

Magni Sønnesyn må være den beste legen som finnes. Har aldri før opplevd å treffe en så dyktig, engasjert, omsorgsfull og dedikert lege noensinne. Hun er kunnskapsrik og ser hele mennesket. Tar deg på alvor og behandler deg med respekt. Forståelsesfull dame som du kan snakke om alt med. Hun tar seg god tid, forklarer, beroliger og skaper trygghet & tillit. Kommer med gode løsninger, og viser omtanke for deg som pasient. Effektiv og god til å følge deg opp. Ei du kan stole 100 prosent på. Anbefales på det varmeste.

Kunskapsrik, pasienten i fokus, men alltid i tidsnød.

Tar pasienten på alvor, har alltid tid til å høre på pasienten og samarbeider godt med spesialister.
Det som ikke er bra er at hun ikke er så nøyaktig med tiden, opplever at det kan gå opp til 50 min. etter avtalt time før du kommer inn, men dette er sikker baksiden av medaljen for å ha en fastlege som alltid har tid til pasienten som har time.

Super doktor!

Har flyttet fra kommunen, men beholdt doktoren! Hun er hyggelig, oppmerksom og grundig, en flink lege som ser hele mennesket. Dessverre for meg er det ikke alltid så lett å få time hos henne, iallfall ikke innen "rimelig tid", så jeg havner ofte hos en av de andre legene på senteret (heldigvis er de flinke, de også).

Beste legen jeg har hatt

Tar seg god tid til pasienten og lytter til deg. Ulempe: travel dame, så må vente en stund på å få time.

Dyktig og raus.

Min fastlege gjennom 25 år. Grundig og oppdatert. Jeg er takknemmlig for at jeg har hatt og har henne fortsatt.