Berit Søvik

Skeiane Legesenter

1987

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Berit Søvik er en av 64 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Berit Søvik

Dyktig og omtenksom

Jeg har hatt Berit Søvik hele livet mitt, fram til jeg ble 19 og flyttet. Har alltid blitt tatt på alvor, har vært en utrolig støtte når ting er vanskelig, og gitt meg alle sykemeldinger og henvisninger jeg har trengt. Kviet meg til å skulle bytte fastlege da jeg flyttet, så hun anbefales på det sterkeste!

Trygg og kunnskapsrik lege

En lege som tar pasienten på alvor, flink lytter empatisk og gjør det hun makter for å hjelpe.Bruker god tid, noe som kan medføre litt tid på venteværelse, men er verd å vente på. Anbefales

veldig fornøyd

Hennes lytteevne og evne til å behandle problemet er veldig bra. Jeg har henne som fastlege mer enn 18 år, og jeg kan anbefalle henne til de andre.

Verste legetime noen gang

Ble rett og slett skjelt ut på legetime, da lege hadde et helt annet syn enn meg på videre henvisning. Dette på tross av anbefaling fra fagsted om å sjekke videre på egenhånd, og betale for videre undersøkelse selv. Synes dette var en fæl opplevelse da jeg ikke har hatt noe å si på legen tidligere. Helt uakseptabelt av en lege selv om forskjellig mening!

En god lege for hele familien

Hyggelig og imøtekommende lege for hele vår familie. En dyktig lege som har tid til å høre på deg.