Andrea Tapken

Autorisasjon (1999)

Jæren Legesenter Telefonnummer51 20 44 0051 20 44 ...
Kjøpmannsbrotet 5 4351 Kleppe
Andrea Tapken er en av 22 fastleger i Klepp

Siste vurderinger av Andrea Tapken

Den verste legen jeg har hatt

Hun hører ikke etter og over tar alt man har å si. Tar ingenting på alvor og får man til å føle seg helt galen. Man skal føle seg bra og tatt vel imot når man går til legen men det gjør man ikke hos henne. Har mange ganger gått ut fra kontoret gråtene. Anbefales ikke.

Kan ikke anbefales

Hun vet ikke hvordan hun skal forholde seg til min situasjon, pga lite erfaring på dette området. Sist printet hun ut informasjon om min situasjon og ba meg lese på det jeg allerede vet, istedet for å lese dette selv. Hører ikke etter på hva jeg har å fortelle, avbryter og prater "over" meg.
Hadde det vært andre leger å bytte til, så hadde det vært gjordt umiddelbart.

Bra lege!

Har ikke hatt så bra erfarenhet av lege i Norge, ( er fra Sverige) så jeg var på jakt etter en nye fastlege. Fikk tips om dr Andrea og tenkte - får vel prøve det. Og har varit kjempe fornøyde! Bra jobbat Andrea!!!

Verste lege noen sinne !!

Jeg føler at hun ikke har noe interesse for å hjelpe, hun er der kun til å ta i mot lønn og la folk føle seg minne en ingeting, og lar oss tro at vi e galne og smertene og bekrymingene vi har e kun i våre hode. Hun tar ingenting på alvør som du sier og halvparten ler når du er redd og usikker.. Dette er jo helt Uprofesionalt !!!
Hele familien min skal nå få seg en lege, vi har alle fått mer en nok av hun nå !!

Jeg har ikke lyst til å gi henne 1 stjerne fordi jeg syns hun fortjener det ikke i det hele tatt !!
Men til å få lov til å dele dette med dere då er jeg nødt til å gjøre det.

Helt elendig!

Har aldri opplevd noe lignenede. Legen må ta seg tak og lære seg å ta pasienten på alvor. Hun må absolutt lære seg hvordan hun skal snakke med pasientene. Opplever at hun har ikke kontroll på hva hun gjør i det hele tatt. Manglende kompetanse på flere nivå. Vi byttet lege etter at alle i familien hadde samme opplevelsen gjentatte ganger.