Andrea Tapken

Autorisasjon (1999)

Jæren Legesenter Telefonnummer51 20 44 0051 20 44 ...
Kjøpmannsbrotet 5 4351 Kleppe
Andrea Tapken er en av 22 fastleger i Klepp

Siste vurderinger av Andrea Tapken

Overfladisk.

Tar ikke pasienten på alvor, lytter ikke, ikke inntressert , alt er normalt.......føler jeg står alene. Sliter men blir ikke hørt. Er mann. Blir kvinner hørt bedre ?

Grundig og profesjonell

Hun virker rolig, avbalansert og grundig. Har alltid tid til å høre på meg, og gir meg gode råd og profesjonell behandling.

Ikke fornøyd.

Hadde min første time når jeg ble gravid med mitt andre barn og hadde sterke bekkensmerter og migrene, hadde håpet på litt forståelse og sammen kunne finne gode løsninger. Gikk gråtende ut av kontoret etter ingen forståelse og byttet fort fastlege.... Vil skrytte av de ansatte på legekontoret, de var veldig kjekke:)

helt topp

kjempefornøyd! føler at jeg blir hørt og undersøkt på en skikkelig måte. utrolig hyggelig personal på konoret også!

Ikke fornøyd

Byttet til Andrea da jeg flyttet til Klepp, og kommer definitivt til å bytte igjen. Følte meg som en komplett idiot og virket som hun ville bli ferdig fortest mulig. Virket ikke som hun hørte etter og tok meg iallefall ikke på alvor. Alt var bare normalt og sånn var det. Liten hjelp og få, veldig frustrerende når man har smerter hver dag som ikke skal være der.