Andrea Tapken

Autorisasjon (1999)

Jæren Legesenter Telefonnummer51 20 44 0051 20 44 ...
Kjøpmannsbrotet 5 4351 Kleppe
Andrea Tapken er en av 22 fastleger i Klepp

Siste vurderinger av Andrea Tapken

Neste gang står jeg over

Har vært hos Andrea et par ganger nå de siste årene fordi min fastlege ikke har vært tilgjengelig. Jeg glemmer navnet hennes gang på gang, men forstår hvorfor jeg ikke liker å gå til henne hver gang timen er ferdig.
Hun virker å ha dårlig tid, lytter ikke til hva som blir fortalt og snakker i munnen hele tiden. Flere enn én gang har jeg blitt sendt ut uten en grundig sjekk, "løsning" eller hjelp.
Neste gang jeg får tilbud om Andrea når min fastlege er utilgjengelig takker jeg fint NEI.

Må jobbe med kommunikasjon

Må jobbe med kommunikasjon.

Kan ikke bedømme henne på fagkunskap. Mulig hun er flink i faget.

Hun sitter å smiler/små ler mens hun snakker med deg og avbryter hele tiden. Mulig dette er hennes måte å prøve å være hyggelig på. Oppleves nedlatende av meg. Har aldri opplevd liknende av en lege. Endre opp med å reise meg å gå.

Har henne ikke som fastlege, så baserer alt dette på ett møte på 5min. Håper jeg tar feil av henne.

Anbefales ikke

Hun er mer interessert i en midlertidig løsning en å finne ut av hva som er problemet.
Hun kommuniserer dårlig med pasient og ikke villig til å høre på hva som er problemet.

Anbefales ikke

Hun er ikke en god fastlege. Hun snakker alltid i munnen på deg og lar deg ikke snakke ferdig om plagene dine. Hun er også veldig kald og vil alltid bli ferdig fortest mulig. Jeg har en tenåringsdatter som går alltid gråtende ut av kontoret hennes, og hun viser ingen tegn på forståelse og på at hun bryr seg engang. ANBEFALES IKKE

Min favoritt

Lytter godt til hva pasienten har å si. Henviser videre uten unødig ventetid. Gir konkrete og gode tilbakemeldinger.