Andrea Tapken

Tlf: 51 20 44 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Andrea Tapken er en av 20 fastleger i Klepp

Siste vurderinger av Andrea Tapken

Kunnskapsrik og forståelsesfull

Hele familien bruker Andrea, og har gjort det i flere år!
Meget dyktig, forstålsesfull, kunnskapsrik og løsningsorientert.
En varm og god lege, som absolutt kan faget sitt.
Anbefales på det sterkeste!

God på sitt, men en dårlig match

Hun har hjulpet godt med å finne psykologer til meg og henvist meg til steder.
Dessverre, så har hun ledd/gjort narr av ting jeg foreslår kan være grunn til mine plager.
Jeg er kun en pasient, jeg har ikke utdanning innen helse, men man skal ikke le av pasienten når pasienten selv uttrykker sin bekymring over plager og forslag til hva som kan være galt.

Trygg lege

Har vert hos Andrea flere ganger akutt når min egen fastlege ikke er tilgjengelig. Hun er flink og kunnskapsrik. Tar deg på alvor og lytter på deg som pasient.

hjelpsom

og flink lege.

fikk fort forståelse for mitt problem. henviste meg så videre til mer spesifikke spesialister.

alt i alt er jeg veldig fornøyd.

Stilig, kjekk, kul dame som ordner opp.

Har bare gode erfaringer med Andrea. Får god hjelp hver gang jeg er hos henne. Hun er flink og har godt humør.

Beste legen du kan få!!

Har vært utrolig fornøyd med Andrea. Hun lytter og behandler pasienten med respekt. Setter pris på at hun bruker god tid og får meg til å føle meg trygg på at jeg får den behandlingen jeg trenger.

Dyktig og erfaren lege

Dyktig og erfaren lege som er flink til å lytte.
Føler meg trygg på at jeg blir tatt på alvor. Kan anbefales både henne og legesenteret.

Verste lege

Tar ikke ting på alvor. Ler av syke folk. Ikke interessert i å høre på pasienten.
Kald og ufølsom.
Byttet lege idag.

Ikke å anbefale

Jeg er enige med alle her som skriver at hun har alltid dårlig tid og viser det skikkelig med kroppsspråk. Når jeg er hos henne glemmer jeg alt det jeg ville spørre og går ut veldig usikker. Hun ser en bra person ut men må skikkelige forandre seg litt i forhold til pasientene. Ps: skal bytte snart.

Helt topp lege

Hun er grundig, går rett på sak og er hun i tvil sender ho deg til spesialist
Ventetid er vel et resultat av hennes grundighet og hun har full kontroll på tidligere plager og spør gjerne om disse om jeg ikke nevner dem selv

Verste legen jeg har hatt!

Synes hun er veldig kald, kan t.o.m sitte å le de gangene jeg har grått fordi jeg har vært lei meg. Fremstår som lite villig til å hjelpe. Uinteressert i deg som pasient. Snakker i munnen på deg, har ikke øyekontakt, stirrer på pc skjermen. . Haster seg gjennom legetimen HVER gang. Får såvidt spurt om det jeg lurer på før hun reiser seg opp og er "ferdig". Fraråder å ha henne som lege

Ikke intressert i å hjelpe

Aldri møtt en så lite hjelpsom lege før. Ville ikke høre eller utføre normale tester (blodprøver osv). Når jeg fortalte henne om mitt så lo hun av meg. Dette er ikke akseptabelt! Ingen tillitt til henne så jeg kommer til å bytte lege med en gang!

Flink !!!!

Hele familien går til Andrea siden vi flyttet til Klepp kommune i 2007. Er ganske fornøyde. Flink, snill og profesjonell.

Dyktig lege!

Flink til å se sammenhenger, sette seg inn i sykdomshistorikk og komme med gode løsninger. Engasjert.

Sikkert veldig flink, men slik opplevde ikke jeg det

Hadde henne kun kort tid som fastlege, følte at hun ikke hadde kontroll. hun snakket i munnen på meg og hadde heller ikke satt seg inn i min sykdomshistorikk!!
Måtte bruke hele mesteparten av timen for å fortelle henne noe hun allerede burde satt seg inn i.

Den verste legen jeg har hatt

Hun hører ikke etter og over tar alt man har å si. Tar ingenting på alvor og får man til å føle seg helt galen. Man skal føle seg bra og tatt vel imot når man går til legen men det gjør man ikke hos henne. Har mange ganger gått ut fra kontoret gråtene. Anbefales ikke.

Kan ikke anbefales

Hun vet ikke hvordan hun skal forholde seg til min situasjon, pga lite erfaring på dette området. Sist printet hun ut informasjon om min situasjon og ba meg lese på det jeg allerede vet, istedet for å lese dette selv. Hører ikke etter på hva jeg har å fortelle, avbryter og prater "over" meg.
Hadde det vært andre leger å bytte til, så hadde det vært gjordt umiddelbart.

Bra lege!

Har ikke hatt så bra erfarenhet av lege i Norge, ( er fra Sverige) så jeg var på jakt etter en nye fastlege. Fikk tips om dr Andrea og tenkte - får vel prøve det. Og har varit kjempe fornøyde! Bra jobbat Andrea!!!

Verste lege noen sinne !!

Jeg føler at hun ikke har noe interesse for å hjelpe, hun er der kun til å ta i mot lønn og la folk føle seg minne en ingeting, og lar oss tro at vi e galne og smertene og bekrymingene vi har e kun i våre hode. Hun tar ingenting på alvør som du sier og halvparten ler når du er redd og usikker.. Dette er jo helt Uprofesionalt !!!
Hele familien min skal nå få seg en lege, vi har alle fått mer en nok av hun nå !!

Jeg har ikke lyst til å gi henne 1 stjerne fordi jeg syns hun fortjener det ikke i det hele tatt !!
Men til å få lov til å dele dette med dere då er jeg nødt til å gjøre det.

Helt elendig!

Har aldri opplevd noe lignenede. Legen må ta seg tak og lære seg å ta pasienten på alvor. Hun må absolutt lære seg hvordan hun skal snakke med pasientene. Opplever at hun har ikke kontroll på hva hun gjør i det hele tatt. Manglende kompetanse på flere nivå. Vi byttet lege etter at alle i familien hadde samme opplevelsen gjentatte ganger.