Merete Muri

RASTA LEGESENTER Rastastubben 3 1476 Rasta
Merete Muri er en av 31 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Merete Muri

Flink, men alltid forsinket

Jeg har hatt Muri som fastlege i 16 år, og hun har vært flink til å henvise meg videre til spesialister når hun selv ikke har kunnet behandle problemet jeg har hatt. Likevel må jeg nå finne meg en annen lege, for hun er alltid meget forsinket. På de 16 årene jeg har vært hos henne, så er hun alltid mellom 20 - 60 minutter forsinket. Det verste er at hun ikke en gang gir beskjed om dette, og da oppfatter jeg dette klart som om misbruk av min tid. Min arbeidsgiver er ikke fornøyd med at jeg må bruke så lang tid når jeg skal til legen, og det er fullt forståelig. Hun er flink, men du bær altså ha meget god tid for å bruke henne som fastlege.

Hyggelig, men ueffektiv og stressa

Er sånn passe fornøyd. Hun er litt fjern/surrete. Klarer ikke å ta flere ting om gangen. Hun har veldig dårlig tid så må ha nye legetimer hele tiden fordi vi ikke blir ferdig.

Oppfølging av pasient...

Hun er alltid høflig og korrekt. Er rask til å henvise til spesialister, men følger ikke opp svar.
Hun oppdaterer seg ikke i epikrisen før ankomst :(, så man må "informere" henne den korte tid man har dessverre. Hun virker lite engasjert i mine helse- problemer, og jeg må selv komme med forslag.
Da jeg er utdannet på masternivå innen helse, er jeg opptatt med pasienten i sentrum. Bl.a var jeg innblandet i en trafikk ulykke i fjor sommer og har stått på sterke medikamenter, noe som ikke er oppe som fokus.
Hun virker rett og slett sliten ,og lei dessverre.

Empatisk, grundig og god på oppfølging.

Svært fornøyd med Merete Muri som fastlege. Hun er litt vanskelig å bli kjent med, men etter noen besøk så opplever man hennes dyktighet og seriøsitet.
Jeg anbefaler henne som fastlege.

Tja

Hun er jo flink, men hun er streng. Virker noe "fjern" noen ganger, men spørr mye og gir god veiledning. Timene hennes virker veldig korte og som om hun "rusher" igjennom din for å rekke neste