Merete Muri

Autorisasjon (1986)

Merete Muri er en av 33 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Merete Muri

Veldig fornøyd!

Føler meg alltid godt ivaretatt, hørt og sett. Hun hjelper meg også godt videre i systemet når jeg trenger hjelp utenfor hennes fagfelt.

Kjempe flink

Merete er kjempe flink lege, hun har alltid fortsatt mine plager, skjekker alt nøye og er veldig forståelse full, har hatt mange fastleger men må si at jeg er veldig fornøyd.. anbefaler Merete sterkt!.

Grundig og trygt

Hun har vært min fastlege i mange år. I hektisk hverdag med omstillinger i kommunene, ø-hjelpstimer og garantert flere enn meg som har problemer med flere enn en ting - navigerer hun heroisk. Hun er grundig, lytter, gir meg ansvar og følger opp på nett eller sms. Ser ventetid er tema. Slik er det hos lege. Anbefaler deg p tilpasse deg det. Husk en gang er det du som har ø-hjelpstime. Noen ganger sitter det folk der med sine livs kriser for første gang. Ikke bare å kaste ut på 10 min. All respekt til fastleger som Muri. Hun står støtt.

Fremragende!

Har vært min fastlege i en mannsalder ( nærmere 20 år?) og har alltid vært imøtekommende, grundig og serviceminded i særklasse. Hun husker ofte detaljer fra mange år tilbake som jeg selv hadde glemt. Ser flere nevner forsinkelse og det kan hende, men da har det vært nødtimer, har selv hatt det noen ganger og da gjør hun seg IKKE ferdig før hun ( evt. jeg) er fornøyd så tenk på det neste gang DU trenger en nødtime evt. at du må vente litt!

Uempatisk, krass og ekstremt lite imøtekommende!

Jeg gikk gråtende ut fra timen den siste gangen jeg var hos denne legen!
Først og fremst er det kraftige forsinkelser hos henne, jeg har ventet i minst 40-45 minutter hver gang.
Hun hilser svært sjeldent og har så vidt øyekontakt. Jeg opplevde henne som svært stressende, krass og kald. Hun var aldri interessert i mine problemer, virket nesten oppgitt hver gang jeg snakket om mine plager.
Da jeg konfronterte henne med hva jeg følte, ble hun veldig aggressiv og oppførte seg svært uprofesjonelt. Hun er absolutt ikke god til å ta imot konstruktiv kritikk, tvert imot. Hun ville ikke høre og heller ikke forstå hva jeg som en pasient hadde å si.
Anbefaler ingen denne legen! Spar deres tid og krefter og ikke minst penger! Virker som denne legen er kun opptatt av å ha flest mulig pasienter på en dag, for å sende ut flest mulig regninger - ikke så mye utover det!