Merete Muri

Rasta Legesenter AS

RASTA LEGESENTER Rastastubben 3 1476 Rasta
Merete Muri er en av 29 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Merete Muri

Hyggelig, men ueffektiv og stressa

Er sånn passe fornøyd. Hun er litt fjern/surrete. Klarer ikke å ta flere ting om gangen. Hun har veldig dårlig tid så må ha nye legetimer hele tiden fordi vi ikke blir ferdig.

Oppfølging av pasient...

Hun er alltid høflig og korrekt. Er rask til å henvise til spesialister, men følger ikke opp svar.
Hun oppdaterer seg ikke i epikrisen før ankomst :(, så man må "informere" henne den korte tid man har dessverre. Hun virker lite engasjert i mine helse- problemer, og jeg må selv komme med forslag.
Da jeg er utdannet på masternivå innen helse, er jeg opptatt med pasienten i sentrum. Bl.a var jeg innblandet i en trafikk ulykke i fjor sommer og har stått på sterke medikamenter, noe som ikke er oppe som fokus.
Hun virker rett og slett sliten ,og lei dessverre.

Empatisk, grundig og god på oppfølging.

Svært fornøyd med Merete Muri som fastlege. Hun er litt vanskelig å bli kjent med, men etter noen besøk så opplever man hennes dyktighet og seriøsitet.
Jeg anbefaler henne som fastlege.

Tja

Hun er jo flink, men hun er streng. Virker noe "fjern" noen ganger, men spørr mye og gir god veiledning. Timene hennes virker veldig korte og som om hun "rusher" igjennom din for å rekke neste

seriøs

Veldig flink, og skal finne ut av alt, ellers sender hun deg videre med en gang.

Hele familien er fornøyd med henne.