Merete Muri

Autorisasjon (1986)

Merete Muri er en av 36 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Merete Muri

Snill og vennlig lege

Jeg har hatt henne som lege i 20 år, hun får jobben gjort og henviser gjerne videre. Ofte veldig forsinket. Hun er snill, vennlig og imøtekommende. Tar deg på alvor, men kan bli bedre til å lytte og skrive henvisningen etter det pasienten sier og ikke ta med feilaktige/gamle opplysninger. Hun var ikke villig til å bruke tid på meg og hjelpe til med en god henvisning videre. Noe som resulterte i at jeg aldri fikk hjelpen jeg sårt trengte den gangen. Hun har sikkert mange pasienter og avtaler som gjør at det virker som hun har dårlig tid.
Men som sagt er hun vennlig og imøtekommende. Skulle bare ønske hun tok seg tid til å se meg.

Tar meg på alvor

Har brukt denne legen i mer enn 20 år. Hun er grundig, og tar meg på alvor.
Svarer raskt på digitale henvendelser

Veldig fornøyd!

Føler meg alltid godt ivaretatt, hørt og sett. Hun hjelper meg også godt videre i systemet når jeg trenger hjelp utenfor hennes fagfelt.

Kjempe flink

Merete er kjempe flink lege, hun har alltid fortsatt mine plager, skjekker alt nøye og er veldig forståelse full, har hatt mange fastleger men må si at jeg er veldig fornøyd.. anbefaler Merete sterkt!.

Grundig og trygt

Hun har vært min fastlege i mange år. I hektisk hverdag med omstillinger i kommunene, ø-hjelpstimer og garantert flere enn meg som har problemer med flere enn en ting - navigerer hun heroisk. Hun er grundig, lytter, gir meg ansvar og følger opp på nett eller sms. Ser ventetid er tema. Slik er det hos lege. Anbefaler deg p tilpasse deg det. Husk en gang er det du som har ø-hjelpstime. Noen ganger sitter det folk der med sine livs kriser for første gang. Ikke bare å kaste ut på 10 min. All respekt til fastleger som Muri. Hun står støtt.