Merete Muri

Rasta Legesenter AS

1986

Rasta Legesenter AS Telefonnummer67 92 34 0067 92 34 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rastastubben 3 1476 Rasta
Merete Muri er en av 33 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Merete Muri

Grundig og trygt

Hun har vært min fastlege i mange år. I hektisk hverdag med omstillinger i kommunene, ø-hjelpstimer og garantert flere enn meg som har problemer med flere enn en ting - navigerer hun heroisk. Hun er grundig, lytter, gir meg ansvar og følger opp på nett eller sms. Ser ventetid er tema. Slik er det hos lege. Anbefaler deg p tilpasse deg det. Husk en gang er det du som har ø-hjelpstime. Noen ganger sitter det folk der med sine livs kriser for første gang. Ikke bare å kaste ut på 10 min. All respekt til fastleger som Muri. Hun står støtt.

Fremragende!

Har vært min fastlege i en mannsalder ( nærmere 20 år?) og har alltid vært imøtekommende, grundig og serviceminded i særklasse. Hun husker ofte detaljer fra mange år tilbake som jeg selv hadde glemt. Ser flere nevner forsinkelse og det kan hende, men da har det vært nødtimer, har selv hatt det noen ganger og da gjør hun seg IKKE ferdig før hun ( evt. jeg) er fornøyd så tenk på det neste gang DU trenger en nødtime evt. at du må vente litt!

Uempatisk, krass og ekstremt lite imøtekommende!

Jeg gikk gråtende ut fra timen den siste gangen jeg var hos denne legen!
Først og fremst er det kraftige forsinkelser hos henne, jeg har ventet i minst 40-45 minutter hver gang.
Hun hilser svært sjeldent og har så vidt øyekontakt. Jeg opplevde henne som svært stressende, krass og kald. Hun var aldri interessert i mine problemer, virket nesten oppgitt hver gang jeg snakket om mine plager.
Da jeg konfronterte henne med hva jeg følte, ble hun veldig aggressiv og oppførte seg svært uprofesjonelt. Hun er absolutt ikke god til å ta imot konstruktiv kritikk, tvert imot. Hun ville ikke høre og heller ikke forstå hva jeg som en pasient hadde å si.
Anbefaler ingen denne legen! Spar deres tid og krefter og ikke minst penger! Virker som denne legen er kun opptatt av å ha flest mulig pasienter på en dag, for å sende ut flest mulig regninger - ikke så mye utover det!

Flink, men alltid forsinket

Jeg har hatt Muri som fastlege i 16 år, og hun har vært flink til å henvise meg videre til spesialister når hun selv ikke har kunnet behandle problemet jeg har hatt. Likevel må jeg nå finne meg en annen lege, for hun er alltid meget forsinket. På de 16 årene jeg har vært hos henne, så er hun alltid mellom 20 - 60 minutter forsinket. Det verste er at hun ikke en gang gir beskjed om dette, og da oppfatter jeg dette klart som om misbruk av min tid. Min arbeidsgiver er ikke fornøyd med at jeg må bruke så lang tid når jeg skal til legen, og det er fullt forståelig. Hun er flink, men du bær altså ha meget god tid for å bruke henne som fastlege.

Hyggelig, men ueffektiv og stressa

Er sånn passe fornøyd. Hun er litt fjern/surrete. Klarer ikke å ta flere ting om gangen. Hun har veldig dårlig tid så må ha nye legetimer hele tiden fordi vi ikke blir ferdig.