Børge Vassbø

Sokndalsveien 26 4372 Egersund
Børge Vassbø er en av 11 fastleger i Eigersund

Siste vurderinger av Børge Vassbø

God Mann

Godt fornøyd med denne legen. Han er en god lytter og har mange gode forslag til løsninger/behandling. God dialog!

Hyggelig lege

Han er en hyggelig lege , men dessverre for uerfaren for meg.
Men detter er sikkert noe som bedres over tid.
Kan bli flinkere til å henvise og litt grundigere når en undersøke.

Flink og seriøs lege som tar tak og ordner det som må tas tak i.

Faglig dyktig, har innsikt og evne til å sette seg inn i pasientens problemer. Tilgjengelig og imøtekommende.
Legesekretæren er også meget imøtekommende, flink og serviceinnstilt. Ingenting negativ å si, bare positivt.

Interessert og kunnskapsrik lege

Et fantastisk legekontor som alltid tar telefonen. Kjekke legesekretærer som opptrer medmenneskelig og profesjonelt. Time samme dag eller i løpet av kort tid fremover.
Du kan være trygg på at dr. Vassbø gir pasienten den tiden konsultasjonen tar. Han er intressert og kommuniserer direkte med pasienten. Forklarer på en måte vanlige mennesker kan forstå og en føler seg godt i varetatt. Jeg er heldig som har han til fastlege til både meg selv, barna og ektefelle.

En lege som har deg i fokus.

Vassbø har alltid tid til deg og har deg i fokus. Uansett om du kommer inn litt forsinket-som forøvrig er sjeldent-så bruker han den tiden han trenger på deg. Man føler ikke at han skal skynde seg. Ellers virker det som han er faglig dyktig og er rolig og veldig lite stressende, høflig og imøtekommende.

Kjempeflink!

Har hatt Vassbø som lege siden han startet, og er kjempefornøyd på alle måter. Lett å få time, som oftest innen 2-3 dager. Er det forsinkelser så står han i døren og "beklager forsinkelsen", når det er din tur. Hvilken annen lege gjør det? Tar seg alltid god tid, og tar deg på alvor. Høflig, dyktig og svært pliktoppfyllende!

En veldig bra Fastlege

En tversigjennom god lege med deg som pasient i fokus når du er inne hos han. Kan "koke" på venteværelse men Vassbø er like rolig og holder fokus på deg.
Alltid lyttende og imøtekommende.
Er glad jeg er 50 nå så kan jeg ha han livet ut........