Blandeverket Legesenter

Sokndalsveien 26 4372 Egersund

Siste vurderinger av Blandeverket Legesenter

Pasientfokusert

Lege: Børge Vassbø Skrevet

Rolig, oppmerksom, lyttende, løsningsorientert og pasientfokusert. Hyggelig, flink, jordnær og oppriktig!
Veldig fornøyd med min fastlege.
Damene i ekspedisjonen er også hyggelige, og imøtekommende både på telefon og ved personlig oppmøte!

Tar meg på alvor

Lege: Oddvin Asbjørnsen Skrevet

Hver gang jeg har vært hos ham har jeg opplevd å bli tatt på alvor. Han tar seg tid til å forklare, og er direkte men hensynsfull. Da jeg kom til ham med psykiske problemer opplevde jeg at han brydde seg om meg og min situasjon. Har opplevd å ikke bli sett av tidligere behandlere, og det var en lettelse å komme til noen som faktisk bryr seg.

Ikke gå hit om du vil få noe gjort.

Lege: Oddvin Asbjørnsen Skrevet

Har som flere andre her opplevd at medisinske tester blir utsatt fordi det vil koste staten penger. Gikk tre ganger før jeg fikk MR.

Kommer med frekke kommentarer til søsteren min når hun sliter med psykisk helse fra før.

På den andre siden kom jeg til han med et svært sensitivt *host hark* problem, dette ble håndtert på en meget bra måte, og det ble ikke kleint i det hele.

Så tommelregel her, har du problemer som vil føre til eksterne medisinske tester. Velg en annen fastlege. Ellers er han ok.

Snakker godt.......

Lege: Lars Peter Fjerdingstad Skrevet

Fjerdingstad skal fixe alt, men ingenting blir gjort, har slutta hos han , den nye fastlegen min er jeg meget imponert av!!

Forståelsesfull

Lege: Lars Peter Fjerdingstad Skrevet

Lasse er den legen som best har tatt hånd om meg.
Kunnskapsrik og utrolig medmenneskelig samtidig som han ikke er slepphendt.
Med andre ord: Toppers