Blandeverket Legesenter

Sokndalsveien 26 4372 Egersund

Siste vurderinger av Blandeverket Legesenter

Utilgjengelig legekontor

Lege: Trygve Steinnes Skrevet

Dette legekontoret stenger kontortelefonen 14:30 på hverdager. På onsdager er ikke kontoret åpent i det hele tatt!
På fredag stenger kontortelefonen kl. 12:00!
Jeg ringte i dag, en fredag, Kl.11:00 og ingen tok telefonen. Det bare ringte uten noen respons. Kontoret har heller ikke en telefon der man kan settes på vent eller en telefonsvar funksjon der man kan bli ringt opp tilbake.
Det er ingenting feil med legen men dårlig tilgjengelighet gjør at kvaliteten på kundebehandlingen blir nærmest latterlig dårlig på dette legekontoret.

Trygg og god lege

Lege: Lars Peter Fjerdingstad Skrevet

Viser oppriktig omsorg, lytter og spør.
Gir oss trygghet og mer til på en rolig saklig måte.
Veldig forståelsfull og menneskelig.
Anbefales på det sterkeste.
Beste legen vi har vært borti

Pasientfokusert

Lege: Børge Vassbø Skrevet

Rolig, oppmerksom, lyttende, løsningsorientert og pasientfokusert. Hyggelig, flink, jordnær og oppriktig!
Veldig fornøyd med min fastlege.
Damene i ekspedisjonen er også hyggelige, og imøtekommende både på telefon og ved personlig oppmøte!

Tar meg på alvor

Lege: Oddvin Asbjørnsen Skrevet

Hver gang jeg har vært hos ham har jeg opplevd å bli tatt på alvor. Han tar seg tid til å forklare, og er direkte men hensynsfull. Da jeg kom til ham med psykiske problemer opplevde jeg at han brydde seg om meg og min situasjon. Har opplevd å ikke bli sett av tidligere behandlere, og det var en lettelse å komme til noen som faktisk bryr seg.

Ikke gå hit om du vil få noe gjort.

Lege: Oddvin Asbjørnsen Skrevet

Har som flere andre her opplevd at medisinske tester blir utsatt fordi det vil koste staten penger. Gikk tre ganger før jeg fikk MR.

Kommer med frekke kommentarer til søsteren min når hun sliter med psykisk helse fra før.

På den andre siden kom jeg til han med et svært sensitivt *host hark* problem, dette ble håndtert på en meget bra måte, og det ble ikke kleint i det hele.

Så tommelregel her, har du problemer som vil føre til eksterne medisinske tester. Velg en annen fastlege. Ellers er han ok.