Eivind Myhre

Kvartsveien 2 1555 Son
Eivind Myhre er en av 13 fastleger i Vestby

Siste vurderinger av Eivind Myhre

En god lege

Jeg og mine to gutter har Eivind Myhre som fastlege. Jeg er svært fornøyd. Han bruker god tid på oss under hver konsultasjon, hører etter og vurderer godt. Vi har alltid blitt henvist videre til andre dersom noe bør følges opp eller utredes mer.
Vi har satt opp dobbelttime, har fått tlftime/blitt ringt tilbake og vi har hatt akuttimer eller planlagte oppfølginger. Dersom det ikke har vært mulig med akuttime, har vi blitt henvist til legevakt. Det er litt vanskelig å nå fram på tlf, så jeg håper legesenteret kan anskaffe ett internettbestillingssystem/smsbasert bestillingssystem. Har alltid fått god service hos legesekretærer også. De er svart gode til å stikke ved blodprøver. Anbefales!

Innkluderende

Flink til å ikke bruke "legespråk", og bruker god tid på sine pasienter. Veldig hyggelig mann med mye fagkunnskap. Stoler fullstendig på denne legen.
Må rose sekretæren også for bra service.

Uhøflig

Hilser ikke , beklager ikke at han er en time forsinket.
Telefonen ringer og ringer. Svarer at alle operatører er opptatt. Aldri sett mer enn en.

Kjempe hyggelig - tydelig - klar

Har brukt ham Snart I 8 år. Flink, god til å forklare uten fagspråk.
Bestiller alltid første time, kl 08.30 - presis
Bruker ham proaktivt 2 ganger i året.

Son sin beste lege!

Har vært hos mange leger opp igjennom årene, og tro meg, dette er den beste i området! Tydelig og presis.