Christian Veuskens

Autorisasjon (1997)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Markedet Legesenter Telefonnummer52 72 29 1752 72 29 ...
Skåregata 92 - 4. etg 5528 Haugesund
Christian Veuskens er en av 36 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Christian Veuskens

God lege

- Hyggelig og smilende å treffe på
- Kommer raskt til
- Flink når det gjelder øyeblikkelige diagnoser ol.
- Tar prøver og sender henvisning til spesialist
- Gir lettere opp når det kommer til kronisk sykdom eller plager som ikke/ vanskelig kan påvises.
- Kanskje litt for vennskapelig i praten når man prøver å ta opp et problem som er vanskelig

Dyktig og vennlig

Christian Veuskens har vært min faste lege siden han hadde praksis på Avaldsnes, via Bleikemyr legesenter til han nå er på Markedet legesenter. Jeg har alltid følt meg godt ivaretatt og vært trygg på hans faglige vurderinger.
Svært positivt er hans respekt for pasientens tid. Jeg kan ikke huske å ha måttet vente lenger enn 10 minutter etter avtalt time. På det punktet har mange leger noe å lære. Han nøler heller ikke med å henvise videre til spesialist, dersom han føler det er nødvendig.
Jeg kan trygt anbefale ham som fastlege.

ansvarlig

Som de fleste skriver er han i godt humør, imøtekommende og ser deg som menneske. Kan til tider virke stresset og være svært rask ved enkelte beslutninger.

Ingen over-ingen ved siden.

Veldig imøtekommende.
Flink å lytte og flink å forklare.
Alltid smilende og ser virkelig pasienten.
Ingen ventetid.
Alltid en morsom kommentar på lur.
Faglig flink og henviser videre når det trengs.
Han har begge beina på jorda og møter oss på vårt nivå-ikke som en hoven legen...
Føler meg alltid hørt og sett og bra behandlet.
Beste legen som finnes.

saklig og dyktig

Dette er en lege som går saklig til verks.
Jeg hadde vært hos annen lege i 15 år og mitt problem skalerte i denne perioden uten annen behandling enn tabletter og kontroll hver 3. måned. I denne perioden hadde jeg også vært hos spesialist som ikke hadde reagert på mine symptomer. Spesialisten var kjent med den type diagnosen og hadde foretatt operasjoner kom det frem etter min operasjon.
Når jeg kom til Vauskens første gang hadde han fått min journal og hadde kritiske kommentarer vedrørende tidligere behandling og spørsmål rundt behandlingen.
Han hadde mistanke om diagnos og var rask til å henvise videre og følget godt opp underveis.
Etter en operasjon gikk forbruk av tabletter fra 11 pr dag til 0 pr dag. Og «problemet» er helt borte.

Han er kanskje ikke lett å få sykemelding hos men er sympatisk og flink. Det er det som teller.
Dessverre flyttet han så både min kone og jeg ble overført til han etterkommer. Han har nå flyttet igjen nærmere oss og vi håper å kunne få plass hos han igjen.
Han er en lege vi stoler på.