Christian Veuskens

Markedet Legesenter

1997

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Markedet Legesenter Telefonnummer52 72 29 1752 72 29 ...
Skåregata 92 - 4.etg- 5528 Haugesund
Christian Veuskens er en av 35 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Christian Veuskens

Hyggelig, flink, forkjærlighet for «enkle» pasienter

Jeg og mine barn har hatt Veuskens som fastlege i omtrent 10-15 år, fra Avaldsnes til nå Markedet legesenter. Hyggelig, lettbeint og humoristisk. Har fått henvisninger til spesialister når det har vært nødvendig. Opplever at han foretrekker privatpraktiserende, og han har flere ganger uttalt seg direkte negativt om den offentlige spesialisthelsetjenesten. Opplever hans oppfatning som noe unyansert. I likhet med mange andre her opplever jeg at han foretrekker «enkle» pasienter, da helst med fysiologiske plager. Det har vært livssituasjoner der jeg opplever å ikke ha fått tilstrekkelig hjelp, men så har det gått bra allikevel.
Er klar over at han driver laserklinikk m.m. ved siden av, men personlig reagerer jeg negativt på å måtte sitte og se på en plakat om Restylane når jeg er der som pasient hos en fastlege. Hvilket signal sender det også til barn, unge og voksne også forsåvidt? Slik reklame bør være plassert annetsteds enn på fastlegekontoret.

En fantastisk fastlege

Har vært min fastlege i noen år. Flink til å følge opp, bryr seg om pasienten og han er alltid presis. Får alltid rask time om nødvendig.

Ubrukelig til det meste

Denne legen er kjempe hvis man ikke er syk og bare trenger hjelp til å bli henvist og få tatt blodprøver.Da er han super:) men blir du syk; skift lege! Og har du ikke fysiske plager, men psykiske. Ikke bruk han! Han tror ikke det er et problem! Og du tror han lytter; det gjør han ikke. Det ser bare sånn ut!

Sikkert en kjempe go lege hvis du har skrubbsår

Super lege hvis det er snakk om små problemer, med kort ventetid. Men når det kom til plager som vært en plage over lengre tid så virker det som han bare skyver det vekk og gir opp. Trist når man må ty til legevakt og sykehus fordi han ikke vil ta imot

God lege

- Hyggelig og smilende å treffe på
- Kommer raskt til
- Flink når det gjelder øyeblikkelige diagnoser ol.
- Tar prøver og sender henvisning til spesialist
- Gir lettere opp når det kommer til kronisk sykdom eller plager som ikke/ vanskelig kan påvises.
- Kanskje litt for vennskapelig i praten når man prøver å ta opp et problem som er vanskelig