Christian Veuskens

Skåregata 92 - 4.etg- 5528 Haugesund
Christian Veuskens er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Christian Veuskens

Ubrukelig til det meste

Denne legen er kjempe hvis man ikke er syk og bare trenger hjelp til å bli henvist og få tatt blodprøver.Da er han super:) men blir du syk; skift lege! Og har du ikke fysiske plager, men psykiske. Ikke bruk han! Han tror ikke det er et problem! Og du tror han lytter; det gjør han ikke. Det ser bare sånn ut!

Sikkert en kjempe go lege hvis du har skrubbsår

Super lege hvis det er snakk om små problemer, med kort ventetid. Men når det kom til plager som vært en plage over lengre tid så virker det som han bare skyver det vekk og gir opp. Trist når man må ty til legevakt og sykehus fordi han ikke vil ta imot

God lege

- Hyggelig og smilende å treffe på
- Kommer raskt til
- Flink når det gjelder øyeblikkelige diagnoser ol.
- Tar prøver og sender henvisning til spesialist
- Gir lettere opp når det kommer til kronisk sykdom eller plager som ikke/ vanskelig kan påvises.
- Kanskje litt for vennskapelig i praten når man prøver å ta opp et problem som er vanskelig

Dyktig og vennlig

Christian Veuskens har vært min faste lege siden han hadde praksis på Avaldsnes, via Bleikemyr legesenter til han nå er på Markedet legesenter. Jeg har alltid følt meg godt ivaretatt og vært trygg på hans faglige vurderinger.
Svært positivt er hans respekt for pasientens tid. Jeg kan ikke huske å ha måttet vente lenger enn 10 minutter etter avtalt time. På det punktet har mange leger noe å lære. Han nøler heller ikke med å henvise videre til spesialist, dersom han føler det er nødvendig.
Jeg kan trygt anbefale ham som fastlege.

ansvarlig

Som de fleste skriver er han i godt humør, imøtekommende og ser deg som menneske. Kan til tider virke stresset og være svært rask ved enkelte beslutninger.