Christian Veuskens

Markedet Legesenter

Autorisasjon (1997)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Markedet Legesenter Telefonnummer52 72 29 1752 72 29 ...
Skåregata 92 - 4.etg- 5528 Haugesund
Christian Veuskens er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Christian Veuskens

Hyggelig, flink, forkjærlighet for «enkle» pasienter

Jeg og mine barn har hatt Veuskens som fastlege i omtrent 10-15 år, fra Avaldsnes til nå Markedet legesenter. Hyggelig, lettbeint og humoristisk. Har fått henvisninger til spesialister når det har vært nødvendig. Opplever at han foretrekker privatpraktiserende, og han har flere ganger uttalt seg direkte negativt om den offentlige spesialisthelsetjenesten. Opplever hans oppfatning som noe unyansert. I likhet med mange andre her opplever jeg at han foretrekker «enkle» pasienter, da helst med fysiologiske plager. Det har vært livssituasjoner der jeg opplever å ikke ha fått tilstrekkelig hjelp, men så har det gått bra allikevel.
Er klar over at han driver laserklinikk m.m. ved siden av, men personlig reagerer jeg negativt på å måtte sitte og se på en plakat om Restylane når jeg er der som pasient hos en fastlege. Hvilket signal sender det også til barn, unge og voksne også forsåvidt? Slik reklame bør være plassert annetsteds enn på fastlegekontoret.

En fantastisk fastlege

Har vært min fastlege i noen år. Flink til å følge opp, bryr seg om pasienten og han er alltid presis. Får alltid rask time om nødvendig.

Sikkert en kjempe go lege hvis du har skrubbsår

Super lege hvis det er snakk om små problemer, med kort ventetid. Men når det kom til plager som vært en plage over lengre tid så virker det som han bare skyver det vekk og gir opp. Trist når man må ty til legevakt og sykehus fordi han ikke vil ta imot

God lege

- Hyggelig og smilende å treffe på
- Kommer raskt til
- Flink når det gjelder øyeblikkelige diagnoser ol.
- Tar prøver og sender henvisning til spesialist
- Gir lettere opp når det kommer til kronisk sykdom eller plager som ikke/ vanskelig kan påvises.
- Kanskje litt for vennskapelig i praten når man prøver å ta opp et problem som er vanskelig

Dyktig og vennlig

Christian Veuskens har vært min faste lege siden han hadde praksis på Avaldsnes, via Bleikemyr legesenter til han nå er på Markedet legesenter. Jeg har alltid følt meg godt ivaretatt og vært trygg på hans faglige vurderinger.
Svært positivt er hans respekt for pasientens tid. Jeg kan ikke huske å ha måttet vente lenger enn 10 minutter etter avtalt time. På det punktet har mange leger noe å lære. Han nøler heller ikke med å henvise videre til spesialist, dersom han føler det er nødvendig.
Jeg kan trygt anbefale ham som fastlege.