Christian Veuskens

Skåregata 92 - 4.etg- 5528 Haugesund
Christian Veuskens er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Christian Veuskens

ansvarlig

Som de fleste skriver er han i godt humør, imøtekommende og ser deg som menneske. Kan til tider virke stresset og være svært rask ved enkelte beslutninger.

Ingen over-ingen ved siden.

Veldig imøtekommende.
Flink å lytte og flink å forklare.
Alltid smilende og ser virkelig pasienten.
Ingen ventetid.
Alltid en morsom kommentar på lur.
Faglig flink og henviser videre når det trengs.
Han har begge beina på jorda og møter oss på vårt nivå-ikke som en hoven legen...
Føler meg alltid hørt og sett og bra behandlet.
Beste legen som finnes.

saklig og dyktig

Dette er en lege som går saklig til verks.
Jeg hadde vært hos annen lege i 15 år og mitt problem skalerte i denne perioden uten annen behandling enn tabletter og kontroll hver 3. måned. I denne perioden hadde jeg også vært hos spesialist som ikke hadde reagert på mine symptomer. Spesialisten var kjent med den type diagnosen og hadde foretatt operasjoner kom det frem etter min operasjon.
Når jeg kom til Vauskens første gang hadde han fått min journal og hadde kritiske kommentarer vedrørende tidligere behandling og spørsmål rundt behandlingen.
Han hadde mistanke om diagnos og var rask til å henvise videre og følget godt opp underveis.
Etter en operasjon gikk forbruk av tabletter fra 11 pr dag til 0 pr dag. Og «problemet» er helt borte.

Han er kanskje ikke lett å få sykemelding hos men er sympatisk og flink. Det er det som teller.
Dessverre flyttet han så både min kone og jeg ble overført til han etterkommer. Han har nå flyttet igjen nærmere oss og vi håper å kunne få plass hos han igjen.
Han er en lege vi stoler på.

Ok allmennlege

God som allmennlege, meget flink ved feks fotballskader og lignende, men ikke noe mer. Tar deg ikke seriøst nok ved kronisk sykdom.

Meget oppegående

Min erfaring er at han tar pasientene på alvor. Lytter til det som er problemet og tar seg tid pasienten. Føler en blir tatt seriøst. Sender videre for utredning om det skulle være noe og er ikke av den typen lege som skal fikse alt selv.
Bare hatt gode opplevelser derfra. Oppfølgingen har vært formidabel. Vil anbefales på det sterkeste !!!