Eirik Viste

Byhaugen Legesenter
Randabergveien 45 4025 Stavanger
Eirik Viste er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Eirik Viste

Den beste legen jeg kjenner

Vi merker at han alltid gjør det beste han kan. Tar seg tid til pasienter og han er ærlig ! :)

Den dårligste legen jeg noensinne har hatt!

Han er en lege man ikke kan stole på. Jeg fikk ikke den hjelpen jeg trengte fra han. Han er dårlig til og lytte. Han sier noe til meg som pasient og noe annet til det offentlige.
jeg som pasient følte meg ikke tatt nok på alvor.
ANBEFALES IKKE!

En super lege, men ikke for meg.

Jeg begynte å gå til Her Viste da jeg opplevet noen ungdomsproblemer. I starten var han meget "lege aktig" og ga meg mye god informasjon. Etter hvert følte jeg at han prøvde å fremstå profesjonell, men dette ble for mye for meg. Jeg følte det ble flaut å spørre ham om forskjellige spørsmål og turte ikke å si "nei" til løsningsforslagene hans, selv om jeg syntes ikke at forslagene var noe for meg.

Vis det var noen han ikke hadde svar på, var han UTROLIG flink til å finne ut av dem og gi meg MEGET gode svar og forklaringer, men jeg fikk aldri vite sånn ca. når jeg kunne vente svar. Noen dager eller mnd? Noen av spørsmålene han skulle gi tilbakemelding på gikk noen mnd og når jeg ikke viste hvor lenge jeg måtte vente, så satt jeg å grublet dag etter dag, i mnd. fremover. Dette påvirket selvfølgelig privatlivet mitt.

Det som ble hovedproblemet var vell egentlig, dialogen vi hadde. Jeg følte jeg ble et objekt som skulle fikses.

Arrogant type

Fortalte meg som ikke hadde vært hos lege på 10 år at det ikke var noen statestikk på at folk som gikk mye til lege var friskere enn resten av befolkningen. Skrev opp kriterier for å oppsøke lege på pulten sin og forklarte meg dette. Følte ikke det var en lege jeg ville oppsøke igjen og byttet fastlege etterpå. Han gjorde det han det han skulle men arrogansen og måten han snakket til meg på passet ikke meg. Nedlatende og arrogant.

Kan gjøre bedre

Når jeg startet å gå til Viste i 2011-2012, så tok han meg seriøst og jeg fikk masse hjelp når jeg trengte det. Men i løpet av det siste året har deg raknet veldig og jeg får ikke kommet til legen omtrent, han hjelper meg ikke med noe omtrent lenger. Så jeg er ikke særlig fornøyd med denne legen lenger.