Eirik Viste

Autorisasjon (2008)

Byhaugen Legesenter Telefonnummer400 05 343400 05 3 ...
Randabergveien 45 4025 Stavanger
Eirik Viste er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Eirik Viste

Dyktig faglig men ikke minst mennesklig.

Jeg hører mye rart om fastleger fra venner og familie. Det er ikke tillefellet her. Den norske fastlegeordningen fungerer.

Eirik har fulgt meg opp forbilledlig gjennom en tøff periode på over et år. I tillegg har han fulgt opp resten av familien også.
Han lytter
Han inrømmer feil
Han ønsker å lære mer av pasientene sine
Han var og er for meg en god samtalepartner
Han utfordrer og hopper ikke bare på en enkleste og mest nærliggense løsningene, men tenker mer langsiktig.

Listen er lang. Jeg er sjeleglad for å ha han som min fastlege og skulle ønske alle kunne ha en Eirik.

Flink å lytte

Var egentlig en god lege. Men etter hvert ble det litt kleint. Særlig når han prøvde å snakke norsk som gjorde at jeg "ikke god nok i å snakke norsk". Han ga utrykk at jeg snakket dårlig norsk (kan du norsk eller?)

Anbefales ikke

Han er sikkert grei om han liker deg. Meg liker han ikke. Så han er frekk å lite hyggelig mot meg. Så han anbefales ikke til noen

Trygg

Fantastisk bra lege som alltid stiller opp og lytter til pasientens behov. Veldig lett å snakke med å stole på.

Kunnskapsrik og god lytter

Jeg har hatt flere fastleger opp igjennom årene, men aldri møtt en så dyktig lege som Eirik Viste.

Jeg føler meg godt ivaretatt og opplever at han er en aktiv lytter og genuint interessert i meg som menneske. Selv om de fleste fastleger har det jevnt over travelt skynder han seg ikke med å få deg ut døren. Han setter av god tid og viser at han virkelig bryr seg og vil hjelpe. Har fått mange gode råd og tips.

Han er alltid på tiden, ingen opplevelser med lang ventetid. Håndhilser ved hvert møte og er anerkjennende i sin holdning.

Jeg er så heldig og takknemlig som har Eirik Viste som fastlege.